Het staat 1-0quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:32 schreef Makamba_ het volgende:
Wat zitten hier lengte en gewicht nou te bespreken, is dit een vrouwen magazine?
broekje uitquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 80kg en 1.82
Doe met deze info wat je wil.
IkGeefEnkelLikes had toch gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies dit zelf users die al heel het WK actief meeposten
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jaaa (polonaise door de woonkamer hier)
Je blijft het lezenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als GGMM een keertje opblijft gaat het hier alleen maar over onzin ipv voetbal
Had ik al gezegd dat jij mijn lievelingsmod bent?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies dit zelf users die al heel het WK actief meeposten
Camera is gewoon wat hoger dan andere wedstrijdenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt t aan mij of lijkt dit veld echt enorm?
Ow dat is jammer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds ik vanwege mijn werk minder kan voetbaltrainen wel, maar het is niet mijn hobby.
Oh ja, SPAM heet het daar!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Min of meer boterham worst. Erg goed om uit te bakken in dobbelsteentjes of plakjes. maar ook lekker geraspt met uit, zure augurk en een likje mayo (salade voor op brood).
Aziaten zijn er ook dol op: Bekijk deze YouTube-video
Werd ik maar 10 jaar jonger.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat Messi 10 jaar jonger is geworden
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens een keer een goede nachtrust pakken
Have fun hier nog mensen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Have fun hier nog mensen
Ik kan toch niet anders, dit is het Argentinie Kaapverdie topic in WK. Ik hoop dat er ook wat voetbal wordt besproken. Soms iets anders tussenddoor is leuk maar jij en wat anderen posten alleen maar andere dingen en het voetbal boeit jullie niks en dan verpest je het topic voor mensen die wel voetbal kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijft het lezen
Wijzijnvoetbal is gesloten?
BOTOXquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joe joequote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Have fun hier nog mensen
Je kan zelf ook het goede voorbeeld geven!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan toch niet anders, dit is het Argentinie Kaapverdie topic in WK. Ik hoop dat er ook wat voetbal wordt besproken. Soms iets anders tussenddoor is leuk maar jij en wat anderen posten alleen maar andere dingen en het voetbal boeit jullie niks en dan verpest je het topic voor mensen die wel voetbal kijken.
Daar had rapper Dio ooit een klassieker over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:37 schreef leolinedance het volgende:
Met de kennis van nu had ik dingen zo anders gedaan vroeger.
But I was so much older then. I'm younger than that now.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja als wedstrijden ruk zijn heb je dat nou eenmaal. Deal with it.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan toch niet anders, dit is het Argentinie Kaapverdie topic in WK. Ik hoop dat er ook wat voetbal wordt besproken. Soms iets anders tussenddoor is leuk maar jij en wat anderen posten alleen maar andere dingen en het voetbal boeit jullie niks en dan verpest je het topic voor mensen die wel voetbal kijken.
Slaapwelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Have fun hier nog mensen
Je kunt de BBQ aanzwengelen. Vuur met vuur bevechten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:37 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant als je buren hebt die roken
Kan m'n deur niet eens open doen savonds
Dat lijkt me erg ranzig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb hier nog makreelfilet in tomatensaus
Idem hier ouwe reus. Alleen steekt die lul steekt beneden ook nog wel eens een joint opquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:37 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant als je buren hebt die roken
Kan m'n deur niet eens open doen savonds
mimimimimiquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat het ruk is is jouw mening. Tief jij maar lekker op naar elders.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als wedstrijden ruk zijn heb je dat nou eenmaal. Deal with it.
Woensdag bij een concert zat er in de buurt ook iemand steeds te blowen. Ik vind dat zo goor hé.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Idem hier ouwe reus. Alleen steekt die lul steekt beneden ook nog wel eens een joint op.
Sorry ik wist niet dat je er last van had.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Idem hier ouwe reus. Alleen steekt die lul steekt beneden ook nog wel eens een joint op.
Je kunt er een voedzame shake van maken met melk en ijsblokjes in de blender.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat het ruk is is jouw mening. Tief jij maar lekker op naar elders.
90% van de tijdquote:
Geen warm bad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat het ruk is is jouw mening. Tief jij maar lekker op naar elders.
Hele penetrante lucht ja. Dan nog liever gewoon sigaretten rook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woensdag bij een concert zat er in de buurt ook iemand steeds te blowen. Ik vind dat zo goor hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |