Triest en niet inhoudelijk. Je kan de pot met je zieke knipoogje. Het 2 maten meten bij sex, prestaties beoordelen en afwachten is zot. Neem verantwoordelijkheid en communiceer wat je lekker vindt.quote:
Er wordt niet met 2 maten gemeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:26 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Triest en niet inhoudelijk. Je kan de pot met je zieke knipoogje. Het 2 maten meten bij sex, prestaties beoordelen en afwachten is zot. Neem verantwoordelijkheid en communiceer wat je lekker vindt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:45 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn mening is net zo belangrijk als die van iedereen.
Dat je het hebt over 'die ene gast met die grote lul' zegt ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Meer vrouwen hebben blokkades als het op klaarkomen aankomt dan je denkt. Bijna alle vriendinnen die ik heb (gewoon platonische vriendinnen) kunnen op de een of andere manier niet klaarkomen. Van bijna al mijn exen hoorde ik dat ze nog maar zelden waren klaargekomen met een man. Dat zeiden ze dan vaak omdat ze met mij wel waren klaargekomen uiteraard.
@:Donna: misschien dat jij een van die bofkonten bent, maar er zijn echt heel veel vrouwen die niet of nauwelijks klaar kunnen komen.
Gast, ik ben 60 en no problem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
grote kans op een hartaanval als je zo oud bent
Die orgasmekloof is een verantwoordelijkheid voor beide personen om te overbruggen. Er is nu een eenmaal een verschil in anatomie, opwindingstijd en in plateaufase. Afrollen en de vrouw zelf laten afmaken is idd triest, maar dat beweer ik ook helemaal niet. Dat is woorden in de mond leggen. Mijn triest gaat over dat achterlijke knipoogje. Deze reactie is inhoudelijk. Bedankt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er wordt niet met 2 maten gemeten.
De orgasmekloof is helaas nog steeds echt.
Het wordt gelukkig steeds beter maar genoeg mannen die hun ding doen en klaar zijn en zich omdraaien. Kan je wel zeggen dat je als vrouw verantwoordelijk bent voor je eigen orgasme maar als je de kans/ tijd niet krijgt en daarna het maar stiekem zelf moet gaan afmaken, DAT is pas triest. Dan kan je beter alleen blijven.
Ook genoeg mannen die het helemaal niet leuk vinden als je zegt dat ze het anders moeten doen want dan zijn ze aangetast in hun kunde en mannelijkheid.
Dus nee, seks doe je samen. Het is inderdaad geen wedstrijd, het hoeft niet altijd tot een orgasme te komen. Maar een beetje man EN vrouw wil toch gewoon dat de partner er ook van kan genieten en tot een hoogtepunt komt?
In mijn ervaring hebben vrouwen die moeilijk klaarkomen ook vaak een bepaalde blokkade. Of ze hebben bijvoorbeeld nog nooit speeltjes gebruikt en hebben daar weerstand tegen. Een ex van mij kon ook heel lastig klaarkomen. Beffen en neuken vond ze heerlijk en als ik er echt voor ging, dan voelde ze na 20 minuten wel een soort iets wat "opsteeg naar haar hoofd". Ze wist alleen niet of dat een orgasme was. Maar in speeltjes was ze niet geïnteresseerd. Masturbatie had ze ook nog vrijwel nooit gedaan. Dan vind ik het ook niet gek dat je niet kunt klaarkomen. Je moet het ook wel een beetje oefenen vind ik. Klaarkomen met een ander is altijd lastiger, zeker als je het niet gewend bent.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:36 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Die orgasmekloof is een verantwoordelijkheid voor beide personen om te overbruggen. Er is nu een eenmaal een verschil in anatomie, opwindingstijd en in plateaufase. Afrollen en de vrouw zelf laten afmaken is idd triest, maar dat beweer ik ook helemaal niet. Dat is woorden in de mond leggen. Mijn triest gaat over dat achterlijke knipoogje. Deze reactie is inhoudelijk. Bedankt.
In het geval van egoïsme en niet met feedback kunnen omgaan moet je niet afwachten maar de regie terugpakken. Niet blijven hangen in 'ik krijg geen kans'. Misschien is het niet compleet met 2 maten meten maar er is wel een geincorpereerd mannelijk narratief die we collectief afspelen dat er 1 persoon meer 'verantwoordelijk' is voor het eigen orgasme en voor het orgasme van de ander. Die wacht dan letterlijk en figuurlijk op haar beurt af. Dat klopt gewoon niet. Elkaar actief helpen moet de norm zijn. En goede/slechte sex is ook relatief. Wat het ene koppel de zevende hemel noemt is voor de ander een complete turn off.
Hee ja dat herken ik wel jaquote:Op zondag 5 juli 2026 01:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat je het hebt over 'die ene gast met die grote lul' zegt ook wel genoeg.
Newsflash; vaak zijn het die gasten met een grote lul die denken dat dat wel voldoende is en ze er verder niks voor hoeven te doen..
Lol wat een aannames, ouwe zuurpruimquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Te jong nog waarschijnlijk en in haar geval ook nog een stuk afhankelijk. Was ze niet een asielzoeker?
Ze zal sowieso wel een keer gaan vertrekken.
Maar hé, dan zoek je toch een nieuw buitenlands afhankelijk jonkie?
Wacht maar af...quote:
Ik denk dat je gewoon heel negatief bent naar mij persoonlijk dat straalt er altidj een beetje afquote:Op maandag 6 juli 2026 08:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wacht maar af...
Jij was trouwens degene met de vraag en de bezorgdheid dat ze het beu zou raken he?
Mss zit die oude zuurpruim er dan nog niet zo ver naast?
Ik kan alleen maar af gaan aan de verhalen die je hier neerschrijft.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:22 schreef incel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon heel negatief bent naar mij persoonlijk dat straalt er altidj een beetje af
Ik breng dingen altijd wel een beetje op humoristische wijze natuurlijk maar ik doe niet aan 'nepdingen' op een keer een grapje hier of daar nagelaten.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar af gaan aan de verhalen die je hier neerschrijft.
Laten we zeggen dat je een niet zo positief beeld schept?
Maar he, het is maar een forum en misschien lach jij je kapot met de nepdingen die je hier neerschrijft en ben je in het echt een heel wijze man
Dan blijf ik bij mijn mening dat je relatie hoogstwaarschijnlijk geen verre toekomst zal hebbenquote:Op maandag 6 juli 2026 08:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik breng dingen altijd wel een beetje op humoristische wijze natuurlijk maar ik doe niet aan 'nepdingen' op een keer een grapje hier of daar nagelaten.
We zijn anders al lang bij elkaar hoor en het gaat kei goed tussen ons, stay viesmadquote:Op maandag 6 juli 2026 08:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij mijn mening dat je relatie hoogstwaarschijnlijk geen verre toekomst zal hebben
Maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |