Wat is vrij goed en waarom mag je niet klagen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:25 schreef jjlovestoes het volgende:
nog steeds is ons seksleven vrij goed en mag ik absoluut niet klagen
Hij vroeg het aan de vrouwen hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is vrij goed en waarom mag je niet klagen?
Ik ben wel benieuwd welke standjes enzo jullie dan allemaal nog doen op die leeftijd?
Ik geef toch ook geen antwoord op de vraag voor vrouwen?quote:
Gewoon hetzelfde? Je bent niet bejaard met 45 jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik geef toch ook geen antwoord op de vraag voor vrouwen?
Ik vraag iets anders, waar ik oprecht in geïnteresseerd ben.
Op die leeftijd ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde? Je bent niet bejaard met 45 jaar.
Bejaardensex voor onsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:03 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat ie ook nog zo zegt, ‘op die leeftijd’ Alsof 45 stokoud is inderdaad
45+ mannen zijn top in bed. Dus allesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is vrij goed en waarom mag je niet klagen?
Ik ben wel benieuwd welke standjes enzo jullie dan allemaal nog doen op die leeftijd?
grote kans op een hartaanval als je zo oud bentquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
45+ mannen zijn top in bed. Dus alles
Nee hoor, die doen dat prima.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
grote kans op een hartaanval als je zo oud bent
oh gelukkig maar dan hoef ik nog niet te vrezenquote:
Nee hoor, je kan je nog tig jaren amuserenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh gelukkig maar dan hoef ik nog niet te vrezen
Klopt niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:41 schreef incel het volgende:
De meeste vrouwen hebben er helemaal niks mee en vinden het walgelijk en verschrikkelijk en lachen zich helemaal dubbel en verliezen al het respect voor de man in kwestie zouden ze er achter komen dat hij een voet fetish heeft.
Mijn mening is net zo belangrijk als die van iedereen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt niet.
Zeker het stukje van uitlachen en respect verliezen..
En laat jij nu eens niet de juiste persoon zijn om hier een mening over te hebben met jouw beperkte seksuele ontwikkeling...
Jawel, alleen is de jouwe niet zo onderbouwd zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:45 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn mening is net zo belangrijk als die van iedereen.
Ok het verschilt heel erg bij vrouwen. Mijn ex die had bijvoorbeeld een voetenfobie. Als ik in m'n slaap 's nachts met mijn voet tegen die van haar aan kwam ging ze helemaal flippen. Maar mijn huidige chick heeft er niet zoveel problemen mee zij maakt er vaak grappen over van dat ik haar tenen in m'n mond moet doen en haar voeten moet kussen en zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jawel, alleen is de jouwe niet zo onderbouwd zullen we maar zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |