Bekijk deze YouTube-videoquote:De politie is daarnaast nog op zoek naar een tweede verdachte van de mishandeling waarbij het slachtoffer met het kettingslot werd geslagen. De verdachte heeft een licht getinte huidskleur, kort zwart haar en droeg dinsdagochtend een zwarte bodywarmer, een grijze trui, een zwarte broek, zwarte badslippers en een zwart schoudertasje.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is weer één buizerd die het verpest voor de rest.
Liever gelijk deporteren. Opzouten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Wmb mogen ze heb straffen en daarna deporteren.
Waar haal je vandaan dat dat kan? Tuig is vervolgd en heeft gevangenisstraffen opgelegd gekregen....quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:03 schreef Haags het volgende:
In Amsterdam kan je zelfs jodenjachten organiseren. Wat een top stad!
Dan was Nederland weer een zwaar racistisch land.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:13 schreef asco het volgende:
Stel je voor dit was andersom geweest. Ophef tot het volgende WK gegarandeerd.
Dat wordt nu ook al gevonden hoor. Er werd op Blend al geroepen dat alle spelers met een Surinaamse achtergrond niet meer voor Nederland zouden moeten spelen met al die racistische drek die ze over zich heen krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan was Nederland weer een zwaar racistisch land.
Ik vraag me serieus af of dit echte voetbal fans zijn. Sowieso sport in het algemeen. Sport draait op merites, op prestaties. Mij maakt kleur niks uit; de beste moeten spelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat wordt nu ook al gevonden hoor. Er werd op Blend al geroepen dat alle spelers met een Surinaamse achtergrond niet meer voor Nederland zouden moeten spelen met al die racistische drek die ze over zich heen krijgen.
Het zal ongetwijfeld een uiting van frustratie zijn waarbij ze dan een stok zoeken om mee te slaan en dan zijn racistische opmerkingen erg laag hangend fruit.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit echte voetbal fans zijn. Sowieso sport in het algemeen. Sport draait op merites, op prestaties. Mij maakt kleur niks uit; de beste moeten spelen.
Dan worden we nog eens wereldkampioen 👍👍 Win-winquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat wordt nu ook al gevonden hoor. Er werd op Blend al geroepen dat alle spelers met een Surinaamse achtergrond niet meer voor Nederland zouden moeten spelen met al die racistische drek die ze over zich heen krijgen.
Heeft Jizz Hornkamp wel meer kans om opgeroepen te worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan worden we nog eens wereldkampioen 👍👍 Win-win
En onze Wout 🤣🤣quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heeft Jizz Hornkamp wel meer kans om opgeroepen te worden.
Maar kijk even hoe snel een doorsnee Marokkaan de racisme-kaart trekt, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld een uiting van frustratie zijn waarbij ze dan een stok zoeken om mee te slaan en dan zijn racistische opmerkingen erg laag hangend fruit.
Die makkelijke stok om mee te slaan werkt natuurlijk ook de andere kant op. Verder weet ik niet of dit de "doorsnee Marokkaan" is en lijkt hij het na de racismekaart het te willen gooien op zijn psychologische gezondheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar kijk even hoe snel een doorsnee Marokkaan de racisme-kaart trekt, bijvoorbeeld:
https://www.facebook.com/share/r/1EE4xond2H/
Die gast spreekt hem gewoon aan op zijn irritante gedrag, in zijn hoofd is dat meteen racisme
Je hebt volgens mij iets te veel Hollywoodfilms gekeken. We zitten hier in Nederland, niet in een Amerikaanse gevangenis. Gevangenen hebben hier vaak een cel met uitzicht op een mooie binnenterrein, een tv, soms een PlayStation, boeken en tijdschriften, mogelijkheden voor recreatie, sport en in sommige gevallen zelfs bezoek van een prostituee.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker zeepjes rapen zemmel!!!!
Turks Fruit is altijd goedquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kijk, ik noem een Turkse vrouw bij ons op op het werk ook racist. Maar dat is, omdat als een blanke fruit komt vragen terwijl het zogenaamd op is (het is niet op, maar ze zeggen dan dat het op is en dan moet je het maar vragen bij de avondploeg en dan krijg je het wel) die het niet krijgt, maar als een Turk het komt vragen weet ze niet hoe gauw ze het hem moet geven. Dat is in mijn ogen racistisch.
Samen met zn hele familie die faalt te integreren.quote:
Het is gewoon Nederlands fruit en niet eens eigendom van Vermaat. Ze moeten het alleen ter beschikking stellen en dan gaan ze rantsoeneren en pis ik altijd naast de pot als ik om 13:00 ga lunchen. Dat is gewoon niet fair en het heeft geen enkele zin, want of ik het nou 's ochtends of 's middags krijg, ik krijg het toch wel. Ik wil mijn stukje fruit om 10:00. Krijg ik het dan niet? Dan haal ik het 's middags en gaat het in de locker voor de volgende dag.quote:
Prostituees? Ik wil ook in de cellllllquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:31 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij iets te veel Hollywoodfilms gekeken. We zitten hier in Nederland, niet in een Amerikaanse gevangenis. Gevangenen hebben hier vaak een cel met uitzicht op een mooie binnenterrein, een tv, soms een PlayStation, boeken en tijdschriften, mogelijkheden voor recreatie, sport en in sommige gevallen zelfs bezoek van een prostituee.
Nog steeds de hoofdstad van NL. Die mocro, die moet een aantal tikken krijgen. Maarja...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:33 schreef matthijst het volgende:
Wat doet die blanke ook in mocro county Amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |