Dank u dat is een vriendelijke uitspraakquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het vriendelijke staat jou wel
Vriendelijk tot het vuurspuwen begintquote:
De slang was ook vriendelijk tegen Adam en Eva. Oke, die had kwade bedoelingen maar tochquote:
Die had goede bedoelingen, appels zijn immers hartstikke gezond en die goddinges wilde hun daarvandaan houden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De slang was ook vriendelijk tegen Adam en Eva. Oke, die had kwade bedoelingen maar toch
Appels zijn ook niet goed.. of je poets direct daarna je tanden ...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:15 schreef drakin het volgende:
goddinges van de tandartsen, zonder appels wordt er meer gesnoept en daar zijn tandartsen voor nodig, het is gods schuld dat we dus naar de tandarts moeten
Dat handhaven gaat dus lekker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb ik buiten het geluid van een of ander techno festival en toeterende Marokkanen
Okequote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb ik buiten het geluid van een of ander techno festival en toeterende Marokkanen
Origineel van JP Cooper.quote:
Wie ga je nu weer bang maken?quote:
2te wel geloof ik,quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Niet Plastic Man?
Of Do you want crying?
Coverband.quote:
beter dan snoepquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Appels zijn ook niet goed.. of je poets direct daarna je tanden ...
Toch tijd dat we daar andere methodieken op gaan loslatenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
Hier wordt ook niet gehandhaafd, De politie had vandaag weer de handen vol aan voetgangers op de A12.
Helemaal niet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Kimberley Rew was de schrijver van het liedje en hij zat in de band van Katrina and the Waves.
Boudewijn genot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aparte kleur voor zonneschijn![]()
Onder de blauwe hemel in de groene zon 🎶
Ja is original van Katrina 1985quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Kimberley Rew was de schrijver van het liedje en hij zat in de band van Katrina and the Waves.
Liggen 1000 Italianen ik het Hei....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aparte kleur voor zonneschijn![]()
Onder de blauwe hemel in de groene zon 🎶
Wij weten dat.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |