Ook in de rapscene heeft hij het niet echt gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay een legende noemen
Lekker penalty's en intikkers tegen Luxemburg, Litouwen en Gibraltar. In de topwedstrijden heb ik hem nooit gezien.
Waarom Reiziger? Heeft hij ooit echt de kans gehad om te laten zien wat hij kan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:21 schreef Richestorags het volgende:
Verder om nooit (meer) op te roepen:
Ronald Koeman, Frank de Boer, Danny Blind, Dick Advocaat, Michael Reiziger, Guus Hiddink.
Van Dijk is inderdaad een goede aanvulling op die lijst, al kan hij in de kleedkamer nog wel belangrijk zijn. Maar de vraag is wie dan aanvoerder moet worden. Logischerwijs zou je zeggen Frenkie de Jong, maar hij heeft daar te weinig het karakter voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:19 schreef Richestorags het volgende:
Depay is geen legende. Mag wel thuisblijven voortaan.
Van Dijk mag naast de door jou genoemden ook lekker van zijn pensioen gaan genieten.
Ake was ik nog vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Depay, Van Dijk, Weghorst, De Roon, Ake. Dat is het wel denk ik.
Verder nog wat troep wat er niks van kan, maar oke. Deze 5 zijn echt op.
Alsof de mening van downie Kaneelstokje er toe doet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als allereerste op de lijst toch wel Downie Depay en zijn holmaatje Downie van Dijk.
Ik zou zeggen deze 4 min Weghorst. Weghorst blijkt in specifieke situaties (goal forceren, hoge ballen in de pot, penalties nemen) nog steeds van waarde te zijn. Geef hem alleen zeer beperkte speeltijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Depay, Van Dijk, Weghorst, De Roon, Ake. Dat is het wel denk ik.
Verder nog wat troep wat er niks van kan, maar oke. Deze 5 zijn echt op.
Exact. Waarschijnlijk zelfs nog eerder door Koeman die niet snapt hoe hij Frenkie i.c.m. het beschikbare spelersmateriaal kan laten renderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
Frenkie niet oproepen, dan snap je het niet.
Dat hij niet rendeert komt meer door de spelers om hem heen dan door hem.
Er is na zijn Jong Oranje periode geen enkele indicatie dat Reiziger niet de zoveelste voetbalvedette met een matig trainersprofiel gaat zijn. Onze beste trainers waren allen geen vedettes (op Cruijff na maar die was buitencategorie).quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom Reiziger? Heeft hij ooit echt de kans gehad om te laten zien wat hij kan?
Ik vind Verbruggen wel karakter hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Dijk is inderdaad een goede aanvulling op die lijst, al kan hij in de kleedkamer nog wel belangrijk zijn. Maar de vraag is wie dan aanvoerder moet worden. Logischerwijs zou je zeggen Frenkie de Jong, maar hij heeft daar te weinig het karakter voor.
het ligt nooit aan frenkiequote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
Frenkie niet oproepen, dan snap je het niet.
Dat hij niet rendeert komt meer door de spelers om hem heen dan door hem.
Bestaat zijn record aan assists ook uit intikkers?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay een legende noemen
Lekker penalty's en intikkers tegen Luxemburg, Litouwen en Gibraltar. In de topwedstrijden heb ik hem nooit gezien.
Frenkie gaf wel echt slordige passes op het eind tegen Marokko. Echter heb ik het idee dat hij met een betere coach wel van waarde kan zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Depay, De Ligt, Frenkie, Van Dijk. Deze 4 sowieso nooit meer oproepen.
Ik heb wel vertrouwen in Shaqueel van Persie, lijkt mij een heel groot talent, maar die gaat waarschijnlijk voor Marokko kiezen.
Ik keek net nog ff de wedstrijd van Nederland- Italië terug in 2000, Frank de Boer miste gewoon 2 penalty's die wedstrijd, wat een gigantische lul. Opvallend ook hoe Kluivert zijn penalty miste, die was bijna identiek als de penalty van zijn zoon afgelopen dinsdag tegen Marokko, beide schoten tegen de paal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |