Ik hoor veel goeds over UNOX Leverworst,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoor veel goeds over Proton,
weet alleen niet of die ook jouw formats aankan.
Die doet geen .ost of .pst want dat is Outlook-only.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:40 schreef GereDathan het volgende:
Inderdaad wat @:junkiesietze een beetje ongelukkig post, beste optie zal Thunderbird zijn.
Een ost is eigenlijk een soort pst.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die doet geen .ost of .pst want dat is Outlook-only.
Jep. Thunderbird. Beter dan Outlook naar mijn mening.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een ost is eigenlijk een soort pst.
Maar je kennis is roestig, Thunderbird ondersteunt wel PST files.
Dat ken ik nog van begin 2000.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:07 schreef gepromoveerT het volgende:
Ik was outlook ook zat en ben overgestapt naar Firefox + Firefox-agenda op mijn pc.
Het hele zooitje toegankelijk gemaakt en gesynchroniseerd voor m'n foon en het werkt prima, beide kanten op.
Ik wil niks anders meer.
Persoonlijk zou ik Gmail aanraden. En die oude shit gewoon vergeten. Gmail heeft veruit de beste spamfilters.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor Outlook (vanwege het opzeggen van een Office licensie). Ik weet dat er verschillende alternatieven zijn, maar ik zoek een programma waar je ook je .OST of .PST archieven mee kunt nemen. Wat voor opties heb ik?
Nee dat werkt niet oke. Helaas ben ik voor mijn werk verplicht om het te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van begin 2000.
Bestaat dat nog steeds?
En waarom is Outlook dan zo gehaat?
Werkt toch ook best oké?
Ik wil nooit meer anders voor mijn prive mail.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Gmail aanraden. En die oude shit gewoon vergeten. Gmail heeft veruit de beste spamfilters.
Wat heeft het voor zin om al die oude mail te bewaren? Frisse start, weg daarmee. Een lekkere koele bries in je hoofd als al die ballast van .OST en .PST verloren is gegaan in de vergetelheid.
Geen last van.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet oke. Helaas ben ik voor mijn werk verplicht om het te gebruiken.
Het sluit om de haverklap spontaan af, er verdwijnen mails en het is traag. Ik krijg helaas geen toestemming om thunderbird te gebruiken.
Na één van de laatste updates bij outlook, kreeg ik 'imbedded' reclamefilmpjes te zien. De liefde was meteen over.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van begin 2000.
Bestaat dat nog steeds?
En waarom is Outlook dan zo gehaat?
Werkt toch ook best oké?
U weet niet dat outlook en Firefox progjes zijn, waarbinnen je al je mailadressen, bijv. Gmail, Livemail, Outlook-com mail, handig onder elkaar kan zetten in één venster? + agenda's en nog veel meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Gmail aanraden. En die oude shit gewoon vergeten. Gmail heeft veruit de beste spamfilters.
Wat heeft het voor zin om al die oude mail te bewaren? Frisse start, weg daarmee. Een lekkere koele bries in je hoofd als al die ballast van .OST en .PST verloren is gegaan in de vergetelheid.
klinkt meer dat er wat met de installatie aan de hand is..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet oke. Helaas ben ik voor mijn werk verplicht om het te gebruiken.
Het sluit om de haverklap spontaan af, er verdwijnen mails en het is traag. Ik krijg helaas geen toestemming om thunderbird te gebruiken.
Toch niet als je betaald voor Microsoft Office? Je zal wel eoa gratis versie hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:34 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Na één van de laatste updates bij outlook, kreeg ik 'imbedded' reclamefilmpjes te zien. De liefde was meteen over.
Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch niet als je betaald voor Microsoft Office? Je zal wel eoa gratis versie hebben.
Dus wel gratis.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:21 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups.
leuke zin; wilde ik hier gwoon effe gebruiken
Van mijn werk (docent IT, nu al jaren met pensioen) had ik een licentie en die is ook privé geldig zonder einddatum. Blijkbaar vond MS het na pakweg 16 jaar wel welletjes, terwijl de licentie nog steeds geldig is en zoals vermeld, de updates doen/deden het nog steeds.
Zonder gekheid denk ik dat daar veel oorzaak ligt van een slecht werkende Outlook. Microsoft heeft veel abo’s bijna weggegeven wat er jaren later bijna niet uit kan, die worden nu geknepen of met reclame gegooid.quote:
welke versie office hebben we het over? 2010?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:21 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups.
leuke zin; wilde ik hier gwoon effe gebruiken
Van mijn werk (docent IT, nu al jaren met pensioen) had ik een licentie en die is ook privé geldig zonder einddatum. Blijkbaar vond MS het na pakweg 16 jaar wel welletjes, terwijl de licentie nog steeds geldig is en zoals vermeld, de updates doen/deden het nog steeds.
Leg eens uit, wat heeft firefox met outlook te maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid denk ik dat daar veel oorzaak ligt van een slecht werkende Outlook. Microsoft heeft veel abo’s bijna weggegeven wat er jaren later bijna niet uit kan, die worden nu geknepen of met reclame gegooid.
Maar een betaalde business versie werkt denk ik wel veel beter. Bij mij werkt het tadeloos.
En andere bedrijven hebben het ook dus het intregeert mooi, bv met OneDrive, teams e.d.
Snap niet wat het probleem is. En je zooi als Firefox zou gaan gebruiken.
Niks voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:06 schreef Farenji het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat heeft firefox met outlook te maken?
Waarom noem je firefox dan als het hier om outlook en andere mailclients gaat? En waarom noem je firefox "zooi"?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor zover ik weet.
Leg eens uit: vanwaar deze vraag?
Jouw toon staat me niet aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waarom noem je firefox dan als het hier om outlook en andere mailclients gaat? En waarom noem je firefox "zooi"?
Als je nooit met FF hebt gewerkt, dan snap ik je opmerking mbt 'zooi'.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid denk ik dat daar veel oorzaak ligt van een slecht werkende Outlook. Microsoft heeft veel abo’s bijna weggegeven wat er jaren later bijna niet uit kan, die worden nu geknepen of met reclame gegooid.
Maar een betaalde business versie werkt denk ik wel veel beter. Bij mij werkt het tadeloos.
En andere bedrijven hebben het ook dus het intregeert mooi, bv met OneDrive, teams e.d.
Snap niet wat het probleem is. En je zooi als Firefox zou gaan gebruiken.
Ik ken FF niet, maar heb 0 problemen met Outlook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Als je nooit met FF hebt gewerkt, dan snap ik je opmerking mbt 'zooi'.
Het probleem waren de reclames én het was een business-versie.
FF werkt uitstekend, zoals ik heb verteld. En onafhankelijk van alle platforms.
Eigenlijk wil ik helemaal over naar Linux, maar ben daar te lui voor.
Ik heb nu geen probleem meer. I love it
Noem het dan ook geen zooi!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken FF niet, maar heb 0 problemen met Outlook.
Thats all folks
Ik ken FF niet, ...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken het wel van vroeger, toen was het wel zooi.
Gemini, is Firefox een alternatief voor Microsoft Outlook?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Post #10, alternatief voor Outlook -> ontopic
Off topic dus.quote:Nee, Firefox is in de basis geen direct alternatief voor Microsoft Outlook. Ze zijn ontworpen voor compleet verschillende taken:
Microsoft Outlook is een e-mailclient en PIM (Personal Information Manager). U gebruikt het om e-mails te beheren, agenda's bij te houden, contacten te beheren en taken te plannen.
Firefox is een webbrowser. U gebruikt het om websites te bezoeken, op internet te surfen en webpagina's te bekijken
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:06 schreef Farenji het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat heeft firefox met outlook te maken?
Ha fijn dan wordt dat hemquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een ost is eigenlijk een soort pst.
Maar je kennis is roestig, Thunderbird ondersteunt wel PST files.
Nope, dit was een betaald volledig office pakketquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor iets van ¤11 per maand heb je zakelijk het hele pakket business met alles wat erbij hoort en dan heb je veel cloud geheugen en werkt het toch best goed.
Denk dat veel mensen met gratis of goedkope accounts aan het kloten zijn.
Ik heb al 21 jaar Gmail 🤣quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar die kun je toevoegen aan gmail.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb al 21 jaar Gmail 🤣
Ik gebruik(te) Outlook voor de mail van mijn eigen domein. Die heb ik zelfs nog een jaar langer dan mijn Gmail account, 22 jaar inmiddels.
Ja, ik vind dat toch niet fijn werken.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar die kun je toevoegen aan gmail.
Ik gebruik gmail voor alle mail van domeinen die ik heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |