Ik hoor veel goeds over UNOX Leverworst,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoor veel goeds over Proton,
weet alleen niet of die ook jouw formats aankan.
Die doet geen .ost of .pst want dat is Outlook-only.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:40 schreef GereDathan het volgende:
Inderdaad wat @:junkiesietze een beetje ongelukkig post, beste optie zal Thunderbird zijn.
Een ost is eigenlijk een soort pst.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die doet geen .ost of .pst want dat is Outlook-only.
Jep. Thunderbird. Beter dan Outlook naar mijn mening.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een ost is eigenlijk een soort pst.
Maar je kennis is roestig, Thunderbird ondersteunt wel PST files.
Dat ken ik nog van begin 2000.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:07 schreef gepromoveerT het volgende:
Ik was outlook ook zat en ben overgestapt naar Firefox + Firefox-agenda op mijn pc.
Het hele zooitje toegankelijk gemaakt en gesynchroniseerd voor m'n foon en het werkt prima, beide kanten op.
Ik wil niks anders meer.
Persoonlijk zou ik Gmail aanraden. En die oude shit gewoon vergeten. Gmail heeft veruit de beste spamfilters.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor Outlook (vanwege het opzeggen van een Office licensie). Ik weet dat er verschillende alternatieven zijn, maar ik zoek een programma waar je ook je .OST of .PST archieven mee kunt nemen. Wat voor opties heb ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |