Is dit een ding?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
of iemand die bezet is of waar je op wilt wachten tot hij/zij vrijkomt
Nee, maar een collega van me is gedumpt en zijn ex zit nu bij een ander en nu deze situatie. Ik ben al een hele tijd single en niet verliefd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:53 schreef Medusa666 het volgende:
Waarom deze vraag TS? Is jouw ex met iemand die dr (of hem) bedriegt?
Jij maakt dingen mee hequote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, maar een collega van me is gedumpt en zijn ex zit nu bij een ander en nu deze situatie. Ik ben al een hele tijd single en niet verliefd.
Het is toch uit? Wat maakt het uit dat zijn ex bij een ander zit? Het is z'n ex.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, maar een collega van me is gedumpt en zijn ex zit nu bij een ander en nu deze situatie. Ik ben al een hele tijd single en niet verliefd.
Zo denk ik er ook over, ex is bij mij exit. Maar hij maakt er van iedere minuut een dagtaak van om zich nog met haar bezig te houden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is toch uit? Wat maakt het uit dat zijn ex bij een ander zit? Het is z'n ex.
Jij maakt dingen mee aan de stilstaande band??quote:
Maar hoezo is je collega dan ineens een geliefde die wordt besodemieterd? Hij wordt niet besodemieterd, want ze zijn uit elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, ex is bij mij exit. Maar hij maakt er van iedere minuut een dagtaak van om zich nog met haar bezig te houden.
Je hebt de OP niet goed gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar hoezo is je collega dan ineens een geliefde die wordt besodemieterd? Hij wordt niet besodemieterd, want ze zijn uit elkaar.
Zie post #6 en post #7.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet goed gelezen.
Ik hoop dat je een grapje maakt of gewoon zit te trollen. Zo niet, dan lijk je mij heel rancuneus en haatdragend en ook heel erg laf.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
A, want ik hou van drama. Vooral bij anderen. 🍿
Hoe zou jij dat doen dan? Welke woorden zou je gebruiken?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:17 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik neig steeds meer naar A.
Ken te veel mensen die vreemd schijnen te gaan terwijl de partner ervan zoveel beter kunnen krijgen dan hun vreemdgaande partner. Al voordat hun partner vreemdging, maar toch maar blijven hangen “omdat het hoort”.
Als er iemand vreemdgaat maar ze hebben verder een stevige basis.. dan hou ik mijn mond.
Ligt er ook aan hoe dicht die persoon bij mij staat.
Yo, je vriend(in) belazert je met die en die. Dan weet je dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat doen dan? Welke woorden zou je gebruiken?
Tja, hoe belangrijk is het hoe iemand mij leest op FOHK!! Je lijkt mij daarentegen dan weer zwart/wit en veroordelend.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:11 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt of gewoon zit te trollen. Zo niet, dan lijk je mij heel rancuneus en haatdragend en ook heel erg laf.
Je mag vinden wat je wilt.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Tja, hoe belangrijk is het hoe iemand mij leest op FOHK!! Je lijkt mij daarentegen dan weer zwart/wit en veroordelend.
Dank je wel dat ik dit van je mag vinden! Ik vind deze analyses wel leuk eigenlijk. Mijn zelfrespect is voldoende voor mezelf. Geef je respect maar aan een lieve schat alhier op het forum of aan iemand irl.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wilt.
Ik beschouw het als een red flag als iemand om welke reden dan ook erop kickt om drama en negativiteit te veroorzaken bij andere mensen. Het doet er niks toe of daar wel of geen trauma's achter schuilgaan. Als jij zegt te genieten van het lijden van andere mensen en je meent dat ook, kan ik absoluut geen enkel respect voor jou opbrengen. Mensen met dit soort persoonlijkheidskenmerken, zijn over het algemeen heel erg overtuigd van zichzelf en denken alles te kunnen flikken en overal mee weg te kunnen komen, maar uiteindelijk zijn zij zelf degenen die het hardst op hun bek gaan.
Dus nogmaals, ik hoop dat je een grapje maakte met die post.
Wat is de achtergrond van je vraag? Lijd je onder enige frustraties (waar ik me overigens wel iets bij kan voorstellen)??quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je ex, of je geliefde die je afgewezen heeft, of iemand die bezet is of waar je op wilt wachten tot hij/zij vrijkomt... whatever...
Die loopt in ieder geval met iemand die hem/ haar beliegt en bedriegt, maar zelf heeft hij/zij oogkleppen op.
Zou je:
A - Het gaan vertellen?
B - Niet vertellen om geen pijn te doen of omdat je dan toch voor leugenaar uitgemaakt word?
C - Gewoon lekker laten bekijken want het is jouw probleem niet (meer)
Voor mij persoonlijk optie C.
Denk dat hij geilt op een chick, maar dat die chick hem niet ziet staan en nu wel bezig is met een andere gozer, die er blijkbaar meerdere vriendinnetjes op nahoudt. Zoiets.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond van je vraag? Lijd je onder enige frustraties (waar ik me overigens wel iets bij kan voorstellen)??
Word al uitgelegd wat verder terug in het topic.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond van je vraag? Lijd je onder enige frustraties (waar ik me overigens wel iets bij kan voorstellen)??
Nou, en daar dan een topic over openen!quote:
Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik verliefd ben op iemand en een vriend van mij vertelt mij dat die persoon mij besodemietert met een ander.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. Vooral niet mee bemoeien. Je doet het toch nooit goed als je je ermee bemoeit.
Het valt mij opeens op dat ze in Groot-Brittaniė niet het woord "chick" maar wel vaak het woord "bird" gebruiken. Misschien inmiddels niet meer, maar 30 jaar geleden nog wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat hij geilt op een chick, maar dat die chick hem niet ziet staan en nu wel bezig is met een andere gozer, die er blijkbaar meerdere vriendinnetjes op nahoudt. Zoiets.
dat punt is al iets dat ik me niet kan voorstellen....quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je ex, of je geliefde die je afgewezen heeft, of iemand die bezet is of waar je op wilt wachten tot hij/zij vrijkomt... whatever...
Dit is genieten. Een echte hogeschool intrigant aan het woord. 😉quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:56 schreef TAmaru het volgende:
Ja, maar ik zou er wel heel schijnheilig bij doen. Zo van "ik wil je dit eigenlijk liever niet vertellen hoor" en "ik weet niet of het wel mijn plaats is om je dit te zeggen, maar" en dan stiekem het gesprek opnemen, het 's avonds terugluisteren en me er keihard bij aftrekken.
Ik besluit toch maar te reageren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:05 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dank je wel dat ik dit van je mag vinden! Ik vind deze analyses wel leuk eigenlijk. Mijn zelfrespect is voldoende voor mezelf. Geef je respect maar aan een lieve schat alhier op het forum of aan iemand irl.
Ik varieer graag. Beetje serieus, beetje prikkelen, beetje absurd, beetje hard, beetje soft. Gewoon om het leuk te houden voor mezelf. Dat dit niet consistent is neem ik voor lief.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik besluit toch maar te reageren.
Als wie dan ook zegt ervan te genieten als er drama ontstaat bij de mensen om hem/haar heen - het dus leuk vindt als andere mensen overstuur, bang of verdrietig zijn, beschouw ik dat als een red flag. Zodoende vraag ik mij af of jij hier op R&P bent om mensen die al met zichzelf in de shit zitten en zich kwetsbaar opstellen in de hoop adviezen of steun te krijgen, nog een extra trap na te geven. Als ik een mod of admin zou zijn, zou ik jou extra in de gaten houden, puur en alleen vanwege wat jij gepost had. Voor de rest ken ik jou helemaal niet, dus ik heb ook geen reden om de pik op jou te hebben.
Aangezien jij zelf ook topics hebt gemaakt waarbij je vragen stelt aan andere users, staat dat haaks op dat jij eropuit zou zijn om hier users te beledigen of naar beneden te trappen.
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat je behoefte hebt aan reuring en dat je opleeft als er drama is onder de mensen om jou heen in plaats van dat iedereen over koetjes en kalfjes zit te ouwehoeren. Als jij je vooral daarin herkent, hoop ik toch dat je er in ieder geval over nadenkt. Mensen kunnen zich heel populair maken met leedvermaak, maar uiteindelijk raken zij er zelf door verbitterd.
Bekijk deze YouTube-video
Om een voorbeeld te geven, ik vind dit grappig. Niet omdat ik iets tegen Mylene de la Haye heb of een lage dunk heb over haar, maar inderdaad vanwege de reuring (met name omdat zij er net zo hard tegenin gaat - het lijkt mij eerder dat zij er zelf ook van geniet dan dat zij serieus gekwetst zou zijn). Ik kan lachen om Jensen, dat is mijn guilty pleasure. Ik kan echter geen respect voor hem opbrengen. Ondanks zijn succes lijkt mij niet dat hij een gelukkig persoon was.
Maar vind je dan de boodschap of de boodschapper niet leuk? Daar moet je wel onderscheid in maken vind ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:18 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik verliefd ben op iemand en een vriend van mij vertelt mij dat die persoon mij besodemietert met een ander.
En een vrouw een kip noemen is niet gek?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Het valt mij opeens op dat ze in Groot-Brittaniė niet het woord "chick" maar wel vaak het woord "bird" gebruiken. Misschien inmiddels niet meer, maar 30 jaar geleden nog wel.
Bekijk deze YouTube-video
Het zou erg raar klinken als in Nederland een groepje jonge bronstige gasten zouden zeggen "Heb jij die lekkere vogel daar gezien?![]()
![]()
"
Ik zou de boodschap niet leuk vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:00 schreef Elpis het volgende:
[..]
Maar vind je dan de boodschap of de boodschapper niet leuk? Daar moet je wel onderscheid in maken vind ik.
Hoe zou je het vinden als je vriend wist dat je belazerd werd maar tegen jou niks zou zeggen?
Bij mij zou het einde vriendschap zijn. Als je eens je bek erover houdt dan kan je dat beter blijvend doen.
Als ik dat denk over mijn vrienden zijn het geen vrienden maar kennissen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ook al bedoelen vrienden het goed, als ze negatief praten over de partner, kan dat door degene opgevat worden alsof die vrienden het de persoon misgunnen om gelukkig te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |