Is dit een ding?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
of iemand die bezet is of waar je op wilt wachten tot hij/zij vrijkomt
Nee, maar een collega van me is gedumpt en zijn ex zit nu bij een ander en nu deze situatie. Ik ben al een hele tijd single en niet verliefd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:53 schreef Medusa666 het volgende:
Waarom deze vraag TS? Is jouw ex met iemand die dr (of hem) bedriegt?
Jij maakt dingen mee hequote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, maar een collega van me is gedumpt en zijn ex zit nu bij een ander en nu deze situatie. Ik ben al een hele tijd single en niet verliefd.
Het is toch uit? Wat maakt het uit dat zijn ex bij een ander zit? Het is z'n ex.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, maar een collega van me is gedumpt en zijn ex zit nu bij een ander en nu deze situatie. Ik ben al een hele tijd single en niet verliefd.
Zo denk ik er ook over, ex is bij mij exit. Maar hij maakt er van iedere minuut een dagtaak van om zich nog met haar bezig te houden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is toch uit? Wat maakt het uit dat zijn ex bij een ander zit? Het is z'n ex.
Jij maakt dingen mee aan de stilstaande band??quote:
Maar hoezo is je collega dan ineens een geliefde die wordt besodemieterd? Hij wordt niet besodemieterd, want ze zijn uit elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, ex is bij mij exit. Maar hij maakt er van iedere minuut een dagtaak van om zich nog met haar bezig te houden.
Je hebt de OP niet goed gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar hoezo is je collega dan ineens een geliefde die wordt besodemieterd? Hij wordt niet besodemieterd, want ze zijn uit elkaar.
Zie post #6 en post #7.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet goed gelezen.
Ik hoop dat je een grapje maakt of gewoon zit te trollen. Zo niet, dan lijk je mij heel rancuneus en haatdragend en ook heel erg laf.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
A, want ik hou van drama. Vooral bij anderen. 🍿
Hoe zou jij dat doen dan? Welke woorden zou je gebruiken?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:17 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik neig steeds meer naar A.
Ken te veel mensen die vreemd schijnen te gaan terwijl de partner ervan zoveel beter kunnen krijgen dan hun vreemdgaande partner. Al voordat hun partner vreemdging, maar toch maar blijven hangen “omdat het hoort”.
Als er iemand vreemdgaat maar ze hebben verder een stevige basis.. dan hou ik mijn mond.
Ligt er ook aan hoe dicht die persoon bij mij staat.
Yo, je vriend(in) belazert je met die en die. Dan weet je dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat doen dan? Welke woorden zou je gebruiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |