Een heleboel, gelukkig wel zeg, spelen is leren.
- Dat de clitoris veel groter is dan een knopje dat had ik zelf al wel uit kunnen tekenen voordat de plaatjes daarvan verschenen.
- Dat de G-plek heel makkelijk te vinden is.
- Dat vrouwen ook ontzettend opzwellen en ook helemaal kunnen inzakken na heftig klaarkomen, en dan is het banaan in een gymzaal.Gewoon lekker meegenieten met je onbevredigde stijve.
- Dat zaad in een biochemische reactie de geur en smaak van een kut negatief beinvloedt.
- Dat juist als je teder bent vrouwen graag grof genomen willen worden en dat ze het lekker vinden als je handen gewoon doen waar ze zin in hebben..
- Dat vrouwen heel veel graag willen doen als ze het gevoel hebben dat ze niks hoeven, het kan even duren maar als je de juiste sfeer creeert worden ze me een partij ondeugend. .
- Dat het niet de strakke kutjes zijn maar de gloeiende kutjes waardoor ik te vroeg klaarkom.
- Dat als je het eenmaal 2 minuten kunt volhouden je het ook 2 uur kan volhouden.
- Dat vrouwenzweet sneller bederft en onaangenaam wordt dan mannenzweet, maar 's ochtends alles geil ruikt.
- Dat veel vrouwen niet alleen een stadium hebben waarin ze gepenetreerd willen worden, maar daarna vaak ook een waarin ze gepenetreerd móeten worden en dat is eigenlijk veel dierlijker zijn in seks dan mannen.
- Dat vrouwen vaak niet doorhebben dat klaarkomen voor mannen helemaal niet zo'n heftige en emotionele ervarign is als voor hen, zeker niet als het te vroeg is na matige seks.Voor de postcoitale depressie mag je ze ook wel even waarschuwen.
- Dat ik met het verstand op nul beter bef dan met een plan om te verwennen. Net als zoenen zeg maar, als het vanzelf gaat gaat het het best.
- Dat je niet moet schamen en gewoon moet vertellen wat je opwindend vindt. Je hoeft niet op alles te matchen, maar als je het niet vertelt vindt je niet de leuke dingen die je allebei wel ziet zitten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.