abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221231546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 11:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh thuis was het ook echt taboe he? De voorlichting was niets seksueels. Alleen maar het menstruatie stuk werd vaag uitgelegd. Te vaag want het stukje uitleg van een tampon heeft mij daarna iets zeer pijnlijks opgeleverd :X
aha oke

en auw? :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 11:34:04 #52
441859 crew  Lenny77
pi_221231632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 11:25 schreef mschol het volgende:

[..]
aha oke

en auw? :X
Nou eh.. :@
Het voorbeeld was een tampon met zo een inbrenghuls. Dus dat plaats je buiten tegen je vagina en kan je de tampon die in een kartonnen kokertje zit via dat inschuifdingetje naar binnen schuiven zodat je niet met je handen in je vagina hoeft te gaan. Niet ingeschoven was zo een ding vroeger iets van een 15 cm lang?
Maar DAT detail van aan de buitenkant plaatsen had ze dus niet gezegd.
Ik heb die hele huls ingeschoven en dan met nogal flinke kracht die huls nog eens doorgedrukt (daar komt dan nog eens 6cm van de tampon bij) dus die tampon zat deels in mijn baarmoeder :X Ik heb toen alle sterren van de hemel gezien (niet op een leuke manier) en voel nu na 33 jaar nog hoe het voelde. De tampon verwijderen was ook nog een hele opdracht :X
Nooit meer een inbrenghuls gebruikt :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221231681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 11:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het voorbeeld was een tampon met zo een inbrenghuls. Dus dat plaats je buiten tegen je vagina en kan je de tampon die in een kartonnen kokertje zit via dat inschuifdingetje naar binnen schuiven zodat je niet met je handen in je vagina hoeft te gaan. Niet ingeschoven was zo een ding vroeger iets van een 15 cm lang?
Ik heb die hele huls ingeschoven en dan met nogal flinke kracht die huls nog eens doorgedrukt (daar komt dan nog eens 6cm van de tampon bij) dus die tampon zat deels in mijn baarmoeder :X Ik heb toen alle sterren van de hemel gezien (niet op een leuke manier) en voel nu na 33 jaar nog hoe het voelde. De tampon verwijderen was ook nog een hele opdracht :X
:X :o
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 11:39:16 #54
441859 crew  Lenny77
pi_221231699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 11:37 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
:X :o
Mja dat dus ;(
  zaterdag 4 juli 2026 @ 11:42:38 #55
483584 incel
they/them
pi_221231720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 11:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit had zo'n leuk topic kunnen worden als ie door ook maar iemand anders was geopend :')
:') lees nou eens goed wat je schrijft
pi_221231725
quote:

[..]
:o :X :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 11:54:24 #57
5428 crew  miss_sly
pi_221231756
quote:

[..]
Dat is een heel pijnlijke ervaring :X Wat afschuwelijk.

Ik ben altijd erg open geweest naar mijn dochter over alles, ze heeft ook echt goede voorlichting gehad op school (waarbij zij en een ander meisje een condoom om een dildo moesten doen, ze was not amused, wat ik me kan voorstellen, want er was geen enkele jongen die het moest doen), maar daarvan wist ze eigenlijk alles al, en we waren en zijn heel open over die dingen. Ze is dus echt op de hoogte, en dat vind ik wel erg fijn. Genoeg vrouwen helaas die hun eigen lichaam niet goed genoeg kennen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221231781
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is een heel pijnlijke ervaring :X Wat afschuwelijk.

Ik ben altijd erg open geweest naar mijn dochter over alles, ze heeft ook echt goede voorlichting gehad op school (waarbij zij en een ander meisje een condoom om een dildo moesten doen, ze was not amused, wat ik me kan voorstellen, want er was geen enkele jongen die het moest doen), maar daarvan wist ze eigenlijk alles al, en we waren en zijn heel open over die dingen. Ze is dus echt op de hoogte, en dat vind ik wel erg fijn. Genoeg vrouwen helaas die hun eigen lichaam niet goed genoeg kennen.
Vreemde manier van lesgeven om alleen de meiden een dildo voor te schotelen dan. Dan heb je de dynamiek in zo'n klas als leraar ook totaal niet in de gaten.
pi_221231787
@Lenny auw :{ Mij is trouwens ook nooit het gebruik van tampons uitgelegd.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 12:12:20 #60
441859 crew  Lenny77
pi_221231814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Vreemde manier van lesgeven om alleen de meiden een dildo voor te schotelen dan. Dan heb je de dynamiek in zo'n klas als leraar ook totaal niet in de gaten.
Die leerkracht dacht misschien dat de jongens dat thuis al lang zelf hebben geoefend?

Maar ergens geef je misschien onbewust wel het signaal dat meiden het stuk anticonceptie volledig op zich moeten nemen? Wat op zich ook niet zo erg is daar zij met de zwangerschap zitten.

Ik ga dus voor een bepaalde lompigheid bij die leerkracht en hopelijk niet een vies iets :@
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 12:12:35 #61
441859 crew  Lenny77
pi_221231816
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

@:Lenny auw :{ Mij is trouwens ook nooit het gebruik van tampons uitgelegd.
Jammer eigenlijk hè?
pi_221231823
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jammer eigenlijk hè?
Ja best wel. Het hoort bij de basis wat mij betreft.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 12:14:00 #63
441859 crew  Lenny77
pi_221231825
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja best wel. Het hoort bij de basis wat mij betreft.
Absolute basis!
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 12:40:52 #64
5428 crew  miss_sly
pi_221231940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Dat vond mijn dochter (terecht) ook.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 12:43:18 #65
5428 crew  miss_sly
pi_221231954
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

@:Lenny auw :{ Mij is trouwens ook nooit het gebruik van tampons uitgelegd.
Mij is dat wel enigszins uitgelegd, en ik heb het heel uitgebreid uitgelegd aan mijn dochter. En ook eventueel een cup.

Ik denk dat het essentieel is om ze alle kennis te geven die ze nodig hebben. En door die openheid worden ze zelf ook opener en komen ze gemakkelijker met vragen. Ik vind dat erg fijn, zeker nu ze tiener is en een vriendje heeft. Ook als ze op dat gebied vragen heeft, komt ze naar ons.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 17:12:22 #66
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221233880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:18 schreef incel het volgende:

[..]
Je hebt ook vrouwen die denken dat een man er iets aan kan doen als hij een stijve krijgt.
Als dat gebeurt is het een kwestie van snel ergens anders aan denken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221234724
Wat een reacties in dit topic, echt ontopic reageren is weer pittig lees ik..

Laten we eens een shot doen.

Dat kutscheten echt zijn... dat wist ik niet... totdat ik het mocht ervaren... :@

Ja, mede mogelijk gemaakt door ik zelf.

En dat squirten gewoon uit de blaas komt ;-) en dat het niet 100% urine is

Het is sterk verdunde urine vermengd met andere stoffen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 4 juli 2026 @ 18:40:51 #68
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221234768
Nou, dit topic verklaart weer een hoop dingen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zaterdag 4 juli 2026 @ 18:48:29 #69
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221234848
Nou ook maar even on topic dan:

Dat een clitpiercing niet door de clit zelf zit.

Dat squirt overal doorheen lekt. Dus waterdicht laken eronder.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221235087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 18:36 schreef Chandler het volgende:
Wat een reacties in dit topic, echt ontopic reageren is weer pittig lees ik..

Laten we eens een shot doen.

Dat kutscheten echt zijn... dat wist ik niet... totdat ik het mocht ervaren... :@

Ja, mede mogelijk gemaakt door ik zelf.

En dat squirten gewoon uit de blaas komt ;-) en dat het niet 100% urine is

Het is sterk verdunde urine vermengd met andere stoffen
Het is gewoon urine. Als het sterk verdund is heb je het geluk dat ze die dag veel water heeft gedronken :P Vrouwen hebben geen magisch extra orgaan waar 'squirt vloeistof' in wordt opgeslagen. Zeker niet in de hoeveelheden die vrij komen bij een goede squirt beurt.
pi_221235580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 19:09 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Het is gewoon urine. Als het sterk verdund is heb je het geluk dat ze die dag veel water heeft gedronken :P Vrouwen hebben geen magisch extra orgaan waar 'squirt vloeistof' in wordt opgeslagen. Zeker niet in de hoeveelheden die vrij komen bij een goede squirt beurt.
Nee dus, het is urine met een beetje extra vocht ergens anders weg.

https://www.cosmopolitan.(...)003/wat-is-squirten/

weer wat geleerd
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 6 juli 2026 @ 08:17:42 #72
483584 incel
they/them
pi_221251444
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 17:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als dat gebeurt is het een kwestie van snel ergens anders aan denken.
Ligt er aan hoe lang ik niet gefapt heb. Als ik echt richting een week ga maakt het niet uit waar ik aan denk hij zal toch wel blijven groeien.
pi_221314534
Een heleboel, gelukkig wel zeg, spelen is leren.

- Dat de clitoris veel groter is dan een knopje dat had ik zelf al wel uit kunnen tekenen voordat de plaatjes daarvan verschenen.
- Dat de G-plek heel makkelijk te vinden is.
- Dat vrouwen ook ontzettend opzwellen en ook helemaal kunnen inzakken na heftig klaarkomen, en dan is het banaan in een gymzaal.Gewoon lekker meegenieten met je onbevredigde stijve.
- Dat zaad in een biochemische reactie de geur en smaak van een kut negatief beinvloedt.
- Dat juist als je teder bent vrouwen graag grof genomen willen worden en dat ze het lekker vinden als je handen gewoon doen waar ze zin in hebben..
- Dat vrouwen heel veel graag willen doen als ze het gevoel hebben dat ze niks hoeven, het kan even duren maar als je de juiste sfeer creeert worden ze me een partij ondeugend. .
- Dat het niet de strakke kutjes zijn maar de gloeiende kutjes waardoor ik te vroeg klaarkom.
- Dat als je het eenmaal 2 minuten kunt volhouden je het ook 2 uur kan volhouden.
- Dat vrouwenzweet sneller bederft en onaangenaam wordt dan mannenzweet, maar 's ochtends alles geil ruikt.
- Dat veel vrouwen niet alleen een stadium hebben waarin ze gepenetreerd willen worden, maar daarna vaak ook een waarin ze gepenetreerd móeten worden en dat is eigenlijk veel dierlijker zijn in seks dan mannen.
- Dat vrouwen vaak niet doorhebben dat klaarkomen voor mannen helemaal niet zo'n heftige en emotionele ervarign is als voor hen, zeker niet als het te vroeg is na matige seks.Voor de postcoitale depressie mag je ze ook wel even waarschuwen.
- Dat ik met het verstand op nul beter bef dan met een plan om te verwennen. Net als zoenen zeg maar, als het vanzelf gaat gaat het het best.
- Dat je niet moet schamen en gewoon moet vertellen wat je opwindend vindt. Je hoeft niet op alles te matchen, maar als je het niet vertelt vindt je niet de leuke dingen die je allebei wel ziet zitten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')