Dus volgens jou is het wel een echte? Want dan ga ik hem gebruiken in een tashanger.quote:
Tof dat je hem nog steeds gebruiktquote:
Dit is een oude foto, hij ligt bij Mini-ToT op de kamer bij de deur naar het dakterras!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tof dat je hem nog steeds gebruikt
Vertoont ie geen slijtage?
Als waarschuwing dat hij daar niet naar buiten mag?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is een oude foto, hij ligt bij Mini-ToT op de kamer bij de deur naar het dakterras!
Nou, voetjes vegen als hij weer van het dakterras af komt!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als waarschuwing dat hij daar niet naar buiten mag?
Ik denk het wel, maar zie hem nog liever eens in het echiequote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het wel een echte? Want dan ga ik hem gebruiken in een tashanger.
Dat kan natuurlijk. Zal zo ook even een filmpje maken voor je.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar zie hem nog liever eens in het echie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dan gooi ik m wel in je appquote:
quote:
Gegooid!quote:
Au, bijna in mijn nekquote:
quote:
Was het maar zo'n feest. Slijm hoest is zwaar kut.quote:
quote:
Zit ook in Amsterdamquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|