Ok Dotquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou gewoon posten en geen lege berichten of lege quotes
Heb jij ook hagstones op voorraad?quote:
Die moet je vinden of krijgen, niet kopenquote:
Dat was m'n vraag niet. Er zit hier nog iemand die hem aan me kan gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Die moet je vinden of krijgen, niet kopen
Ik geef de mijne niet wegquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was m'n vraag niet. Er zit hier nog iemand die hem aan me kan geven
AI moet je niet gelovenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:15 schreef DJMO het volgende:
Ik heb tijdens m'n vakantie wel deze gevonden maar volgens AI is dat geen echte hagstone, maar een brok puin met geboord gat
[ afbeelding ]
volgens mij is het geen puinquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:15 schreef DJMO het volgende:
Ik heb tijdens m'n vakantie wel deze gevonden maar volgens AI is dat geen echte hagstone, maar een brok puin met geboord gat
[ afbeelding ]
Tja Google AI gebruikt blijkbaar bijna net zo veel stroom als heel Griekenland, dus dan mag je er wel iets fatsoenlijks van verwachten!quote:
Fatsoenlijke desinformatiequote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja Google AI gebruikt blijkbaar meer stroom dan heelGriekenland, dus dan mag je er wel iets fatsoenlijks van verwachten!
Ik heb daarom ook geen google/weinig Google meerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
ff ge-edit want ik verspreidde ook desinformatie!
quote:
Mijn eerste vond ik ook zoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rob zag hem hier tussen liggen
[ afbeelding ]
Dus volgens jou is het wel een echte? Want dan ga ik hem gebruiken in een tashanger.quote:
Tof dat je hem nog steeds gebruiktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |