abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick vrijdag 3 juli 2026 @ 08:48:57 #1
382129 crew  Donna
pi_221221334
"After many incredible years, we've made the difficult decision to discontinue TV Time. The service will end after July 15, 2026."

Ik opende gisteren de app en TV Time stopt. Er is nog een petitie gaande om het toch in leven te houden d.m.v. abonnementen. Veel mensen willen blijkbaar wel betalen, maar goed het is nooit gevraagd. Heb alleen niet veel hoop.

Welke app gebruiken jullie om series bij te houden? Die widget van TV Time met 'upcoming' vind ik zo handig. Als er een nieuw seizoen van serie X uit komt, dan komt de nieuwe aflevering al in beeld te staan. Dat vind ik echt heel fijn.
pi_221222209
Ik was daar al van afgestapt toen ze een paar jaar terug hun website onbruikbaar maakte. De app bleef op zich wel ok, maar die had mij ook te vaak vastlopers.

Toen stapte ik met grote tevredenheid over naar trakt.tv en laat die nou een paar maanden terug hetzelfde zijn gaan doen (grrrr). Dit is inmiddels (tijdelijk) terug gedraaid vanwege de vele klachten. Die versie vind ik nog steeds het beste alternatief.

Maar dat is dan de website. De app van trakt.tv is ook prima en heeft ook een widget met de komende shows. Weet alleen niet of je daar tegenwoordig je TV-Time geschiedenis kan importeren. Ik heb het destijds handmatig moeten doen.

Een andere optie is SIMKL, website is vergelijkbaar met 'de oude trakt.tv website', maar daarvan valt de app wat tegen al zitten ze niet stil. Er zijn helaas geen widgets in die app. Maar daar kun je sowieso je kijkgeschiedenis van TV-Time eenvoudig importeren.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:05:43 #3
483584 incel
they/them
pi_221222685
Geen idee wat het is, ik download altijd alles.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 3 juli 2026 @ 14:33:14 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221223766
ik kreeg via FOK! de site https://www.justwatch.com/ als tip een tijd geleden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')