Zo werkt de regel nietquote:
Welke twijfel?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:09 schreef vul_maar_in het volgende:
en of het het nou een goal was of niet op zo'n moment tel je die fucking goal gewoon bij twijfel.
BAH!
Naar welke sport kijk je in die 2 jaar ertussen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik kijk om de twee jaar voetbal (EK's en WK's) en iedere keer denk ik weer van wat een kut sport is het eigenlijk. Pietluttig gezeik om niets de hele tijd. En dan twee jaar later probeer ik het weer eens te kijken om vervolgens tot dezelfde conclusie te komen.
Wat een flutsport.
Wielrennen (lol)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Naar welke sport kijk je in die 2 jaar ertussen?
Buitenspelregel maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik kijk om de twee jaar voetbal (EK's en WK's) en iedere keer denk ik weer van wat een kut sport is het eigenlijk. Pietluttig gezeik om niets de hele tijd. En dan twee jaar later probeer ik het weer eens te kijken om vervolgens tot dezelfde conclusie te komen.
Wat een flutsport.
Maar dit was toch duidelijk buitenspel?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
de twijfel die menig ander keren ook gegeven/ontkend wordt.
so what? ze zitten er zo vaak naast maar nooit om het leuk te maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:16 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar dit was toch duidelijk buitenspel?
Ja weer genoten.quote:
Heerlijk ja. Volgens mij pas voor het eerste dit toernooi, wat mij betreftquote:
Nee er waren er wel meerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Volgens mij pas voor het eerste dit toernooi, wat mij betreft
Niets meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Naar welke sport kijk je in die 2 jaar ertussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |