Ik wacht nog op Portugal - Noorwegen.quote:
Hier zijn ze nu in fases een hele wijk aan het afbreken en vervangen door nieuwe woningen. Die zijn wel een stuk kleiner dan wat er stond. Dus meer mensen, meer auto's en het was er nu vaak al druk qua auto's. Overal te pas en te onpas auto's op de weg geparkeerd, op de stoep, etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las van de week dat ze in mijn oude dorp ook grote plannen hebben voor nieuwbouw. Toeval wil dat er juist op die plekken wel herinneringen liggen maar dat hou je toch niet tegen.
Goedemorgen Mutske.quote:
Er zijn toch woningen nodig want zo gaat het ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier zijn ze nu in fases een hele wijk aan het afbreken en vervangen door nieuwe woningen. Die zijn wel een stuk kleiner dan wat er stond. Dus meer mensen, meer auto's en het was er nu vaak al druk qua auto's. Overal te pas en te onpas auto's op de weg geparkeerd, op de stoep, etc.
Hier achter gaat een mooi glooiend gebied eraan voor een nieuwbouwwijk. Jammer van dat gebied en verkeerstechnisch was het al behoorlijk druk op de wegen er naar toe. Dus dat wordt alleen nog maar erger.
Groetjes.quote:
Tsja, dan kun je wel eindeloos door blijven bouwen. Waar houdt het op? 20 mio mensen? 25 mio mensen? In zo'n wijk vol met beton is het op warme dagen ook bloedheet, dat verschil merk je echt wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn toch woningen nodig want zo gaat het ook niet.
Hier komen bij nieuwe huizen minder parkeerruimtes. Dus andere wijken gaan overbelast raken zijn ze meestal alquote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier zijn ze nu in fases een hele wijk aan het afbreken en vervangen door nieuwe woningen. Die zijn wel een stuk kleiner dan wat er stond. Dus meer mensen, meer auto's en het was er nu vaak al druk qua auto's. Overal te pas en te onpas auto's op de weg geparkeerd, op de stoep, etc.
Hier achter gaat een mooi glooiend gebied eraan voor een nieuwbouwwijk. Jammer van dat gebied en verkeerstechnisch was het al behoorlijk druk op de wegen er naar toe. Dus dat wordt alleen nog maar erger.
Ja, mensen moeten toch ergens hun auto's kwijt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier komen bij nieuwe huizen minder parkeerruimtes. Dus andere wijken gaan overbelast raken zijn ze meestal al
Dat is ook zo. Maar mensen zijn vaak ook te beroerd om een klein stukje te lopenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten toch ergens hun auto's kwijt.
Ja. Nu is er in de wijk waar ik het over heb ook amper parkeerplek, maar je ziet veel dat mensen de auto maar gewoon op straat zetten of op de stoep. Bij de nieuwe stukken hebben ze wel de straat een stuk breder gemaakt, ten koste van woonoppervlakte en oppervlakte tuintjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar mensen zijn vaak ook te beroerd om een klein stukje te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |