Pak maar die van mij, ik weet niet of dit zijn eerste bakkie is of niet, en ikzelf heb er al eentje op.quote:
En dat laat jij nog toe ookquote:
Morguh ToTquote:
Ze had de koffie te pakken voor ik er erg in had.... Zo stond het kopje nog voor me, zo was ie wegquote:
Ik kan ook best geruisloos bewegen. @Rob weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze had de koffie te pakken voor ik er erg in had.... Zo stond het kopje nog voor me, zo was ie weg
Nou zet maar nieuwequote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze had de koffie te pakken voor ik er erg in had.... Zo stond het kopje nog voor me, zo was ie weg
Heb jij een belletje om je aanwezigheid te meldenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan ook best geruisloos bewegen. @:Rob weet er alles van
Waar denk je dat m'n belletje vandaan komt
Aan m'n rugzakquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een belletje om je aanwezigheid te melden
Neem aan dat je die binnen niet draagtquote:
DJMO heeft ook een tijdje sloffen met belletjes gehadquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een belletje om je aanwezigheid te melden
Nee, alleen tijdens langere wandelingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je die binnen niet draagt
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:13 schreef Rob het volgende:
[..]
DJMO heeft ook een tijdje sloffen met belletjes gehad
Hey Robquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:13 schreef Rob het volgende:
[..]
DJMO heeft ook een tijdje sloffen met belletjes gehad
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staatquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rob![]()
Werd je daar niet gek van de hele tijd die belletjes?
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staat
Ja dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staat
Gelukkig had ik net mijn koffie opgedronken, anders had ik me weer versliktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Dus, je weet hoe het moet: even wat belletjes monteren aan de plumeau.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan ook wel weer![]()
Ik heb een hulp zo mager als brandhout. Die hoor ik ook nooit aankomen![]()
Ben natuurlijk gewend veelal alleen te zijn en dan ineens hoor je haar achter je wat vragen![]()
ZIt regelmatig tegen het plafon aan
Ga halen danquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:25 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedplan, beter koop ik een koeienbel voor om haar nek, ze heeft natuurlijk niet al die 4 uur die plumeau om haar nekquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus, je weet hoe het moet: even wat belletjes monteren aan de plumeau.
Kan ze dat wel dragen als ze zo mager is?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedplan, beter koop ik een koeienbel voor om haar nek, ze heeft natuurlijk niet al die 4 uur die plumeau om haar nek
Daar zeg je mij wat, andere oplossing zoeken dan maarquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan ze dat wel dragen als ze zo mager is?
Gordeltje met ruimte voor schoonmaak spullen en een belletje er aan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je mij wat, andere oplossing zoeken dan maar
Belletjes aan haar schoenen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je mij wat, andere oplossing zoeken dan maar
Kijk aan jou heb ik watquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gordeltje met ruimte voor schoonmaak spullen en een belletje er aan?
Die doet ze altijd netjes uitquote:
Lekker bakkie Rob thnxquote:
Zwartquote:
Gideon?quote:
Dus geen gebroken ribben?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:27 schreef DJMO het volgende:
Huisarts gesproken. Uitslag binnen van de röntgenfoto
Geen verklaring gevonden voor de klachten![]()
Dinsdag om 14:00 uur afspraak
Ik heb dan ook geen flauw idee dat het ziekenhuis in luxemburg wel gebroken ribben heeft gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus geen gebroken ribben?
Vervelend, ik vind altijd als ze weten wat het is het ook beter te dragen is
Knuffelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |