Gelukkig had ik net mijn koffie opgedronken, anders had ik me weer versliktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staat
Dus, je weet hoe het moet: even wat belletjes monteren aan de plumeau.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan ook wel weer![]()
Ik heb een hulp zo mager als brandhout. Die hoor ik ook nooit aankomen![]()
Ben natuurlijk gewend veelal alleen te zijn en dan ineens hoor je haar achter je wat vragen![]()
ZIt regelmatig tegen het plafon aan
Ga halen danquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:25 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedplan, beter koop ik een koeienbel voor om haar nek, ze heeft natuurlijk niet al die 4 uur die plumeau om haar nekquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus, je weet hoe het moet: even wat belletjes monteren aan de plumeau.
Kan ze dat wel dragen als ze zo mager is?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedplan, beter koop ik een koeienbel voor om haar nek, ze heeft natuurlijk niet al die 4 uur die plumeau om haar nek
Daar zeg je mij wat, andere oplossing zoeken dan maarquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan ze dat wel dragen als ze zo mager is?
Gordeltje met ruimte voor schoonmaak spullen en een belletje er aan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je mij wat, andere oplossing zoeken dan maar
Belletjes aan haar schoenen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je mij wat, andere oplossing zoeken dan maar
Kijk aan jou heb ik watquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gordeltje met ruimte voor schoonmaak spullen en een belletje er aan?
Die doet ze altijd netjes uitquote:
Lekker bakkie Rob thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |