Hier nog eenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagen![]()
Morgen dagje NIKSquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?Ik heb dat echt wel nodig hoor.
Bejaardenquote:
Toen ik zo jong was als jij had ik vaak ook zulke weekendenquote:
Wat leuk, was al benieuwd wat er zou gebeurenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd op de club met een paar andere vrijwilligers op podium geroepen na de huldiging van de teams die kampioen geworden waren dit jaar, en toegesproken door bestuur. En toen kregen we een houten speldje, van Noest (tof initiatief!), in de vorm van een onderdeel van het logo van de club. Was leuk!
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd op de club met een paar andere vrijwilligers op podium geroepen na de huldiging van de teams die kampioen geworden waren dit jaar, en toegesproken door bestuur. En toen kregen we een houten speldje, van Noest (tof initiatief!), in de vorm van een onderdeel van het logo van de club. Was leuk!
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Mehquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.
Hier is het allemaal matig de laatste dagen. Ik verheug me de hele week al op het weekend en nu het zo ver is, is het allemaal maar matig. Chagrijnige en oververmoeide J die een verstopte afvoer moest unfucken, wat pas na 6 uur lukte. En ik had sinds dinsdag enorme nekpijn+hoofdpijn waardoor ik vandaag nog geen 10% heb gedaan van wat ik wildeInmiddels lijkt het aan de beterende hand, maar toch vind ik het stom.
En na Squid Game is The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Wat een leuke actie! Gefeliciteerd. 💐quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is zo’n week dat er echt niets leuks te verzinnen is. Hopelijk is vandaag de laatste dag van die week en begint de nieuwe morgen met leuke dingen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier is het allemaal matig de laatste dagen. Ik verheug me de hele week al op het weekend en nu het zo ver is, is het allemaal maar matig. Chagrijnige en oververmoeide J die een verstopte afvoer moest unfucken, wat pas na 6 uur lukte. En ik had sinds dinsdag enorme nekpijn+hoofdpijn waardoor ik vandaag nog geen 10% heb gedaan van wat ik wildeInmiddels lijkt het aan de beterende hand, maar toch vind ik het stom.
En na Squid Game is The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Ja, hopelijk doe ik een Kaatje morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is zo’n week dat er echt niets leuks te verzinnen is. Hopelijk is vandaag de laatste dag van die week en begint de nieuwe morgen met leuke dingen.
Ik denk dat ik morgen een dagje als jij vandaag had zal hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, hopelijk doe ik een Kaatje morgen![]()
Nou heb ik het over het algemeen prima naar mijn zin dus het kan nooit lang neer duren. Sowieso maandag weer naar mijn werk, heb er alweer zin in.
Als je zo veel hebt gedaan, is de kans inderdaad groot dat het morgen een stuk slechter gaat. Maar wel met een schoon huis inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen een dagje als jij vandaag had zal hebbenmaar in ieder geval wel met een opgeruimd en schoon huis. Dweilen kan ook maandag nog wel (hoef niet naar de boot)
Dat laatste heb ik een hard hoofd in, voel nu al dat het te veel is geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je zo veel hebt gedaan, is de kans inderdaad groot dat het morgen een stuk slechter gaat. Maar wel met een schoon huis inderdaadHopelijk slaap je in elk geval goed.
Oh oh oh…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik een hard hoofd in, voel nu al dat het te veel is geweest
Doseren lukt steeds beter, maar soms, op zo’n goede dag als vandaag vergeet ik het. Gelukkig morgen en overmorgen geen afspraken. Hopelijk morgen op het balkon met en boekquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh oh oh…![]()
Het kan alleen maar meevallen. “Doseren” is het werkwoord.
Onthouden. 😘
Ik heb 35 recepten met zoete aardappel opgeslagen maar nul waarbij je ze niet proeft. Tenzij toevoegen aan een chili of linzenstoof al verstopt genoeg is.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb bizar veel zoete aardappel en kinderen die dat echt smerig vinden.
Het enige dat me totnogtoe gelukt is ze ervan te laten eten is platbrood met/van zoete aardappel.
Iemand ideeën voor lekkere dingen met die zoete aardappel die daar niet naar smaken?
De Squid Game moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoek ook eens op “zoete aardappel als quiche bodem”…quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Het enige dat me totnogtoe gelukt is ze ervan te laten eten is platbrood met/van zoete aardappel.
Iemand ideeën voor lekkere dingen met die zoete aardappel die daar niet naar smaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel de basis van de serie inderdaad. Er kwam ook wat Noord vs. Zuid voorbij. Het verhaal is ook wel origineel gevonden. We hebben het uiteindelijk wel helemaal gekeken. Maar het was zo ongelooflijk slecht geacteerd, nauwelijks te doen af en toe. Maar ook de manier van acteren is natuurlijk cultuur.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:41 schreef z80 het volgende:
[..]
De Squid Game moet ik nog steeds een keer kijken.
Maar dat ik ook omdat er in de serie een heel stuk politiek, cultuur en problematiek van Korea in verwerkt zit.
Namelijk veel werken en op het einde van de maand weinig tot geen geld meer hebben. Maar tegenover de buitenwereld laten lijken of alles goed gaat. En dat je het gemaakt hebt.
Ik ga m bekijken voor met zijn tweeënquote:Op zondag 5 juli 2026 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb 35 recepten met zoete aardappel opgeslagen maar nul waarbij je ze niet proeft. Tenzij toevoegen aan een chili of linzenstoof al verstopt genoeg is.
Totaal niet verstopt maar deze is geweldig:
https://www.culy.nl/recepten/zoete-aardappelen-andy-baraghani/
We hebben geen afspraken meer omdat het elke week hetzelfde werd. Ik weet wat ik moet doen, progressie is dusdanig traag dat het nogal loos is om het er steeds over te hebben.quote:Hoe is het trouwens met je ergo-traject? Mag je alweer muziek/podcast/audiobook?
Klinkt als een prima afspraak. Ik had ook niet wekelijks maar vierwekelijks een afspraak. Dat leek me eerst weinig maar bleek best een prima werkwijze.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga m bekijken voor met zijn tweeën
[..]
We hebben geen afspraken meer omdat het elke week hetzelfde werd. Ik weet wat ik moet doen, progressie is dusdanig traag dat het nogal loos is om het er steeds over te hebben.
Afgesproken dat ik zelf kijk wat ik stap voor stap kan toevoegen. Dus ik doe nog geen muziek/podcast/audiobook, maar wel wat moestuin, een beetje gamenen hier en daar activiteiten met mensen. Dat kost voor evenveel tijd wel een stuk meer energie, maar levert ook meer lol op.
En dan ga ik daarna weer saai 1 ding (of geen ding) tegelijk doen om bij te komen.
Niet dol op quiche, maar dat kan ik eens inventariseren bij de rest van het huis.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoek ook eens op “zoete aardappel als quiche bodem”…
Staat nog steeds op een todo lijst.😎
Ja met het tempo waarin dingen veranderen is dat een stuk zinniger. Zo'n afspraak kostte me ook meteen de hele dag, dan kon ik verder helemaal niks meer.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt als een prima afspraak. Ik had ook niet wekelijks maar vierwekelijks een afspraak. Dat leek me eerst weinig maar bleek best een prima werkwijze.
quote:Op zondag 5 juli 2026 10:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja met het tempo waarin dingen veranderen is dat een stuk zinniger. Zo'n afspraak kostte me ook meteen de hele dag, dan kon ik verder helemaal niks meer.
Nu ik dat schrijf bedenk ik dat dat me nu ws niet meer een hele dag zou platleggen, dus dat is vooruitgang
https://www.wandelnet.nl/(...)e-Zwerfpad-etappe-17quote:Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat voor wandeling is dat dan? 33 km is wel een flinke omweg (en altijd welkom natuurlijk)
Ik vind ze heel klein gesneden en geroosterd in de oven wel een groot deel van de weeige smaak verliezen. Zo bijvoorbeeld: https://smittenkitchen.co(...)o-and-broccoli-bowl/quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap ‘m. Misschien wel handig om rekening te houden dat het kasteel te bezoeken is en ook in een prachtig park ligt (oa de Bedriefertjes) en iets verderop een hele mooie, heel oude begraafplaats ligt.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.wandelnet.nl/(...)e-Zwerfpad-etappe-17
17, 18 en 19
7,5km naar Rheden.
13 naar Rozendaal met een boogje.
13,5 naar Arnhem CS met een boogje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |