abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221283109
Duitsers schamen zich er niet eens voor :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221283113
@sigme hoe gaat het met de diergaarde?

Warm binnen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:04:08 #228
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221283156
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:38 schreef sigme het volgende:
De toverhoed
[ afbeelding ]
Tovert stroom uit de zon en als je er dan een snoertje in steekt tovert ‘ie je mobiel vol. En houdt dan óók nog je hoofd in de schaduw.
Magisch.
Potver dat is een geniaal ding :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:05:15 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221283164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Het besef dat het tijd wordt voor ander werk? O~)
Daar zit ik de laatste tijd weleens aan te denken ja :X
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:08:24 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221283179
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Potver dat is een geniaal ding :o
https://www.vinted.nl/ite(...)re-ecoflow-power-hat

Koopje! :D
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:14:22 #231
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221283213
Vast volgende week voor 3 eurie op Temu :+
  donderdag 9 juli 2026 @ 14:15:50 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221283221
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast volgende week voor 3 eurie op Temu :+
Zou ik niet op mijn hoofd durven dragen die Temu brol.
pi_221283536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:15 schreef gcjoel het volgende:

Zou ik niet op mijn hoofd durven dragen die Temu brol.
Als aluhoedje :D
pi_221283548
Ik dacht even waarom zijn jullie in het weekend aan het werk :?
Maar omdat wij met voorbereidingen bezig zijn voor de BBQ met oude vriendin die straks komt en we dat meestal in het weekend deden ivm werk van mij, heb ik nu een weekend gevoel _O-
pi_221283869
pfff Op verzoek van een bewoner opgevraagd wie zijn advocaat is. Dat gekregen en die gemaild dat client contact zoekt. Net reactie "is niet mijn client". Ik terugmailen, volgens de Raad wel met dit en dat als uitleg. 2 minuten later "oh u hebt gelijk, ik ga zijn dossier opvragen". Dossier van bewoner was dus tussen wal en schip (leuk bij ons) gevallen.
Hopelijk gaat ze nu snel aan het dossier werken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221284038
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:22 schreef Blues het volgende:
Maar omdat wij met voorbereidingen bezig zijn voor de BBQ met oude vriendin die straks komt en we dat meestal in het weekend deden ivm werk van mij, heb ik nu een weekend gevoel _O-
heerlijk toch....zo'n laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggg weekend.
pi_221284121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
pfff Op verzoek van een bewoner opgevraagd wie zijn advocaat is. Dat gekregen en die gemaild dat client contact zoekt. Net reactie "is niet mijn client". Ik terugmailen, volgens de Raad wel met dit en dat als uitleg. 2 minuten later "oh u hebt gelijk, ik ga zijn dossier opvragen". Dossier van bewoner was dus tussen wal en schip (leuk bij ons) gevallen.
Hopelijk gaat ze nu snel aan het dossier werken.
-O- Goedzo Kaat, vasthoudend *O*
pi_221284183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:

heerlijk toch....zo'n laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggg weekend.
:9
Ik heb altijd weekend :D

Kwam in het dorp 1 van mijn (ex 🤪)artsen tegen, even bijgekletst.
Woont nu op loopafstand van mij dus meteen afgesproken dat ik op een vrijdag, haar vrije dag, gewoon achterom de tuin in moet lopen en kijken of ze thuis is :D
  donderdag 9 juli 2026 @ 16:52:27 #239
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221284664
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:22 schreef Blues het volgende:
Pensionado's hebben altijd weekendgevoel. Wen je verdomd snel aan geloof ik.
pi_221284699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Pensionado's hebben altijd weekendgevoel. Wen je verdomd snel aan geloof ik.
Paar jaartjes, ben jij er ook
pi_221284958
Lijkt me heerlijk, dat gevoel.

Al helpt het thuiswerken wel. Vanmiddag een dutje gedaan op de bank. Alsnog twee scripties beoordeeld, wat mails gestuurd en 43 keer laatste onderdeel van de toetsopdracht nagekeken *O*
Nu hoef ik alleen nog maar voor morgen 16.00 van 11 studenten de tweede beoordeling te doen van een scriptie. Ik ga er zo nog eentje doen, maar om 19.40 moet ik de deur uit dus de rest komt morgen wel. Daarna echt weekend *O* met babynichtje, dus wel hard werken weekend :+ . Maandagochtend op kraambezoek, rest van de dag ook vrij *O* dinsdag halve dag werken en dan woensdag hele dag en donderdag weer halve, en dan weer vrij *O*
pi_221285263
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:11 schreef Blues het volgende:
Woont nu op loopafstand van mij dus meteen afgesproken dat ik op een vrijdag, haar vrije dag, gewoon achterom de tuin in moet lopen en kijken of ze thuis is :D
Bij een oud-collega? :o

Ik heb al moeite met goeie bekenden die achterom lopen (dat doen ze dus ook alleen als we een afspraak hebben) omdat ik nooit weet wanneer ik nakend door de hut loop. Ik douche op nogal wisselende tijden en heb 9 van de 10 keer tussen uit- en aankleden nog wel iets in huis te zoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221285278
Komt ze het hele weekend @vlindertje89 ? Hoe oud is ze, kan ze al in een badje in de tuin?

Hier van alles aan administratief gedoe klaar volgens mij (duimen graag).

Had niet echt zin in koken en vond nog een portie uiensoep in de vriezer. Broodje erbij, geraspte kaas erop en even onder de grill. Er lag ook nog een portie champignonsoep, ook lekker voor van de week een keer.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 juli 2026 @ 19:23:18 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221285657
Weekend *O*.
Nog wel lange dag vandaag, maar moederoverste kwam langs :+. Aka oude office manager. En dat was even zoals vroegah O+.
Ze is twee weken geleden 70 geworden, maar dat geef je dr niet. Wel iemand die echt een lange tijd nodig had om haar nieuwe leven vorm te geven, maar dat is gelukkig gelukt.

Straks mn pastasaus zonder pasta met bonen en vis oppiepen. Morgenvroeg aan de wandel. In de achtertuin van Kaatje. Dieren --> Rozendaal via Rheden.
En morgen eten bij Kokkie Londo. Je hebt alleen te schaften wat er op het menu staat voor 18,75. En dat is morgen klik.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 09-07-2026 20:03:26 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221287807
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bij een oud-collega? :o

Ik heb al moeite met goeie bekenden die achterom lopen (dat doen ze dus ook alleen als we een afspraak hebben) omdat ik nooit weet wanneer ik nakend door de hut loop. Ik douche op nogal wisselende tijden en heb 9 van de 10 keer tussen uit- en aankleden nog wel iets in huis te zoeken.
Ja :D Leuk, goed mens O+
Bij zus ga ik ook altijd via tuin naar binnen. Alleen weet zij dan dat ik kom.
Dokter A. niet.

Was ff lastig hoe we ons moesten verhouden wat betreft vriendin M.
Dokter A., mijn ex dok/coll dus, is haar oncoloog.
Gesprek kwam zeker op M, maar we hebben besloten het er niet verder over te hebben na ff gescholden te hebben op de kkr.
pi_221289081
Bij ons kwam vroeger ook bijna iedereen achterom tenzij de auto aan de voorkant geparkeerd werd..

Maar ik geloof niet dat mijn ouders ooit nakend beneden hebben gelopen :D
pi_221290986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ons kwam vroeger ook bijna iedereen achterom tenzij de auto aan de voorkant geparkeerd werd..

Maar ik geloof niet dat mijn ouders ooit nakend beneden hebben gelopen :D
Mijn ouders liepen ook al regelmatig nakend door het huis (of de tuin), maar die interesseerde het geen hol wie dan langskwam. Dat was dan ook de boodschap, als je achterom komt, kun je ons naakt aantreffen. Als je dat niet wil, moet je aanbellen.

Voordeur was niet op de verdieping waar zij maakt waren, Limburgs huis tegen een heuvel aan. Dus daar kon het iig niet makkelijk per ongeluk gebeuren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221291104
Mogge

Een jaren 70 doorzonwoning leende zich daar niet heel erg voor _O- Daarbij was mijn vader ook heel erg preuts, bij heel veel was het “moet dat nou” :D
pi_221291574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt ze het hele weekend @:vlindertje89 ? Hoe oud is ze, kan ze al in een badje in de tuin?

Hier van alles aan administratief gedoe klaar volgens mij (duimen graag).

Had niet echt zin in koken en vond nog een portie uiensoep in de vriezer. Broodje erbij, geraspte kaas erop en even onder de grill. Er lag ook nog een portie champignonsoep, ook lekker voor van de week een keer.
Wordt morgenochtend gebracht en afhankelijk van hoe lang mn broertje het volhoudt in het golftoernooi, ergens zondag overdag of in de avond gehaald. Ze is nu 10 maanden, kan staan en aan de hand/achter een loopwagen lopen, dus in een badje kan zeker (met mij erbij natuurlijk)! De buurvrouw hier direct naast is zaterdag alleen met de 3-jarige en de 9-maander, dus denk dat we gezellig samen in hun tuin gaan hangen met onze beide parasols en hun zwembadje.

De date gisteren was leuk. Hadden 20u afgesproken en ik zat rond 22.30 weer op de fiets naar huis, dus best lang volgehouden ook. Gaan nog wel een keer afspreken. Vanavond de ander, ook benieuwd naar. Maar eerst nog 9 scripties beoordelen, de eerste 2 zitten er gelukkig alweer op.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 10-07-2026 10:07:53 ]
pi_221291773
Klinkt als een goede date.
Sterkte met de rest van de scripties. Kan dat lekker in de tuin?

De dame die veel interesse in Teuntje had heeft niets meer laten horen, best jammer. Ze had daar ook een goed afgesloten tuin gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')