Potver dat is een geniaal dingquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:38 schreef sigme het volgende:
De toverhoed
[ afbeelding ]
Tovert stroom uit de zon en als je er dan een snoertje in steekt tovert ‘ie je mobiel vol. En houdt dan óók nog je hoofd in de schaduw.
Magisch.
Daar zit ik de laatste tijd weleens aan te denken jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Het besef dat het tijd wordt voor ander werk?
Zou ik niet op mijn hoofd durven dragen die Temu brol.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast volgende week voor 3 eurie op Temu
Als aluhoedjequote:Op donderdag 9 juli 2026 14:15 schreef gcjoel het volgende:
Zou ik niet op mijn hoofd durven dragen die Temu brol.
heerlijk toch....zo'n laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggg weekend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:22 schreef Blues het volgende:
Ik dacht even waarom zijn jullie in het weekend aan het werk![]()
Maar omdat wij met voorbereidingen bezig zijn voor de BBQ met oude vriendin die straks komt en we dat meestal in het weekend deden ivm werk van mij, heb ik nu een weekend gevoel
quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
pfff Op verzoek van een bewoner opgevraagd wie zijn advocaat is. Dat gekregen en die gemaild dat client contact zoekt. Net reactie "is niet mijn client". Ik terugmailen, volgens de Raad wel met dit en dat als uitleg. 2 minuten later "oh u hebt gelijk, ik ga zijn dossier opvragen". Dossier van bewoner was dus tussen wal en schip (leuk bij ons) gevallen.
Hopelijk gaat ze nu snel aan het dossier werken.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
heerlijk toch....zo'n laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggg weekend.
Pensionado's hebben altijd weekendgevoel. Wen je verdomd snel aan geloof ik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:22 schreef Blues het volgende:
Ik dacht even waarom zijn jullie in het weekend aan het werk![]()
Maar omdat wij met voorbereidingen bezig zijn voor de BBQ met oude vriendin die straks komt en we dat meestal in het weekend deden ivm werk van mij, heb ik nu een weekend gevoel
Paar jaartjes, ben jij er ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pensionado's hebben altijd weekendgevoel. Wen je verdomd snel aan geloof ik.
Bij een oud-collega?quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:11 schreef Blues het volgende:
Woont nu op loopafstand van mij dus meteen afgesproken dat ik op een vrijdag, haar vrije dag, gewoon achterom de tuin in moet lopen en kijken of ze thuis is
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij een oud-collega?
Ik heb al moeite met goeie bekenden die achterom lopen (dat doen ze dus ook alleen als we een afspraak hebben) omdat ik nooit weet wanneer ik nakend door de hut loop. Ik douche op nogal wisselende tijden en heb 9 van de 10 keer tussen uit- en aankleden nog wel iets in huis te zoeken.
Mijn ouders liepen ook al regelmatig nakend door het huis (of de tuin), maar die interesseerde het geen hol wie dan langskwam. Dat was dan ook de boodschap, als je achterom komt, kun je ons naakt aantreffen. Als je dat niet wil, moet je aanbellen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ons kwam vroeger ook bijna iedereen achterom tenzij de auto aan de voorkant geparkeerd werd..
Maar ik geloof niet dat mijn ouders ooit nakend beneden hebben gelopen
Wordt morgenochtend gebracht en afhankelijk van hoe lang mn broertje het volhoudt in het golftoernooi, ergens zondag overdag of in de avond gehaald. Ze is nu 10 maanden, kan staan en aan de hand/achter een loopwagen lopen, dus in een badje kan zeker (met mij erbij natuurlijk)! De buurvrouw hier direct naast is zaterdag alleen met de 3-jarige en de 9-maander, dus denk dat we gezellig samen in hun tuin gaan hangen met onze beide parasols en hun zwembadje.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt ze het hele weekend @:vlindertje89 ? Hoe oud is ze, kan ze al in een badje in de tuin?
Hier van alles aan administratief gedoe klaar volgens mij (duimen graag).
Had niet echt zin in koken en vond nog een portie uiensoep in de vriezer. Broodje erbij, geraspte kaas erop en even onder de grill. Er lag ook nog een portie champignonsoep, ook lekker voor van de week een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |