Te weinig show er omheen?quote:
Jeroen ook, hopelijk is Karsten er ook bij.quote:
Kwam Caja Rujal ook al niet voorbij?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:37 schreef H.Vviv het volgende:
Picnic als eerste ploeg. Dat kan niet meer misgaan.
Heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwam Caja Rujal ook al niet voorbij?
Alleen op de achtergrond, nog niet op het podium.quote:
Kamervragen!quote:
Die zullen zich wel thuis voelen voor zo’n grote kerk!quote:
Is hier ook een gifje van?quote:
Nee!quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:01 schreef Momo het volgende:
Mathieu zou die ondertussen roadboek hebben gelezen?
Die kijkt hooguit plaatjes.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:01 schreef Momo het volgende:
Mathieu zou die ondertussen roadboek hebben gelezen?
quote:
Is hij ook ziekjes?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij kwam even aan het woord op de stream van de NOS.
Geen kennerspubliek?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jasper wordt volledig overstemd door een uitzinnig publiek omdat er bidons worden uitgedeeld.
Tempo zit er goed in, ze willen om 8 uur gaan eten?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel een van de slechtste ploegenpresentaties die ik ooit heb gezien, en ik heb er al wat slechte gezien. FDJ heeft zojuist vijf seconden op het podium gestaan voor ze werden gesommeerd weer op te donderen.
Nee hij vertelde nogal luchtig over alle ellende van de afgelopen maanden. En dat hij hoopt op een ritzege.quote:
Nu is de ploegen presentatie echt begonnen!quote:
We zijn dan ook in Catalonië.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:18 schreef chufi het volgende:
En niet eens in het Spaans maar dat Catalaans ...
Het Friesland van Spanje.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn dan ook in Catalonië.
Dat ligt in Spanje maar ik hoor dat we in Cataluña zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn dan ook in Catalonië.
Dit jaar is het blijkbaar echt een sluitpost.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel een van de slechtste ploegenpresentaties die ik ooit heb gezien, en ik heb er al wat slechte gezien. FDJ heeft zojuist vijf seconden op het podium gestaan voor ze werden gesommeerd weer op te donderen.
De lange arm van Xander van der Wulp.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit jaar is het blijkbaar echt een sluitpost.
Selecteren? Ligt wel aan welk spelletje.quote:
En geen WOUT!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een extreem lullig kapsel van deze buitengewoon auraloze minkukel.
Truitje geven ze onderweg naar Foix vast weg. Al heeft ie 'm dan op de Tourmalet weer terug.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie ode aan alle dopinggoden van rond de eeuwwisseling.
Marco was wel een stuk stijlvoller.quote:
Of een Spexit?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Wie is na dit spektakel er voor een Nexit?
Beschikte daadwerkelijk over aura.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marco was wel een stuk stijlvoller.
Kunnen we dit gedrocht niet achter Pogacar aan sturen om een stok in zijn wiel te smijten?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen instagramaccount
Je zou het bijna gaan volgen.
Hopelijk eindigt hij net als Riccò hij deze Tour ook in de boeien van de gendarmerie, Matxin en Gianetti weten wel hoe je dat daarna dan afhandelt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |