SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
heeft hij een date?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco heeft verlof aangevraagd dit weekend.
GGMM zal wel weer sporten zijn
Laten we hopen dat dat nooit meer gebeurt idd.quote:
Padquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij wou zich er niet over uitlaten waarom hij er zondag pad weer is.
In Kabinet @RamboDirk 2.5 zou er geen ruimte meer zijn voor de NOS.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik betaal voor de nos dus ik kijk naar de nos
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:
Ken het niet en dat was ik van plan zo te houden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
STOP HIERMEE.
(ik vind dat echt een ontzettend stom nummer)
Ik heb 1-1.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wou mijn voorspelling even checken (site is bij mij in heg Spaans wtf) maar ik heb 2-0 Australie.
Ik snap niet wat mij bezielde om eerlijk te zijn.
Dat gaat het ook echt worden trouwensquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wou mijn voorspelling even checken (site is bij mij in heg Spaans wtf) maar ik heb 2-0 Australie.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |