Ik denk dat ik hem zelfs skip. Dit is echt aids ja. En nog op PRIMETIME ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een zaadwedstrijd op deze dag en tijdstip.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze pot kan zomaar gaan leveren.
Meid toch. Gewoon lekker potje ballen kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:42 schreef SamCooke het volgende:
Wat een k*twedstrijd op primetime. En dan Colombia midden in de nacht. Ik ben WOEDEND!
Dit heeft wel 'knotsgek potentie'.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze pot kan zomaar gaan leveren.
Je denkt penalties maar weet de winnaar wel met zekerheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:58 schreef TAmaru het volgende:
Penals denk ik. Egypt pakt hem wel sowieso.
Ja hoor, ik weet dat Egypte sowieso gaat winnen. Heb net met Infantino gebeld en die heeft het zelf bevestigd dat er nog één Afrikaans land naar de volgende ronde moet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je denkt penalties maar weet de winnaar wel met zekerheid.
Apart.
Daar zorgt Canada wel voor,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet dat Egypte sowieso gaat winnen. Heb net met Infantino gebeld en die heeft het zelf bevestigd dat er nog één Afrikaans land naar de volgende ronde moet.
Das een andere ronde ...quote:
Colombia wordt ons dit hele WK ontnomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:42 schreef SamCooke het volgende:
Wat een k*twedstrijd op primetime. En dan Colombia midden in de nacht. Ik ben WOEDEND!
Morgen begint de Tour en gaan we dat kijken. Fuck dat hele WK verderquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet je nagaan dat dit wk sus nog ruim 2 weken duurt
Echte liefhebbers kijken daar gewoon naarquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Colombia wordt ons dit hele WK ontnomen.
SUND
Of gelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:44 schreef Gremen het volgende:
Beide ploegen kunnen dit zomaar winnen of dik verliezen. Kan alle kanten op
Nee dat kan nietquote:
Ja na pingels, nederland al sinds 2006 niet meer verloren na 90 minuten op het wk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat kan nietEr moet er eentje verliezen vanavond
Dit vraagt om een Poll!quote:
Schreuder want dan blijft Bosz bij PSVquote:
Kingflopland.quote:
Bok zelf op, dit wordt gewoon besproken in de uitzending die nu bezig is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kingflopland.
EN bok eens op man, dit gaat over Aussie - Egypte
Nou jonguuuhhh ik ga het tegen gmmg zeggen hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bok zelf op, dit wordt gewoon besproken in de uitzending die nu bezig is.
Jeetje, te weinig gegeten dat je zo happig bent?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kingflopland.
EN bok eens op man, dit gaat over Aussie - Egypte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |