quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stroopwafel is ook wel weer eens lekker
Ik twijfelde ook maar ja, once on the www is forever on the wwwquote:
Vast wel. Ik kijk ze nietquote:
Disney plus is volgens mij in elk land te bestellen, elk land heeft z'n eigen aanbod dacht ik.quote:
Is npo plus selfde contest als disney plus?quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Disney plus is volgens mij in elk land te bestellen, elk land heeft z'n eigen aanbod dacht ik.
Als je echt Nederlands aanbod wil zien kun je een betaald abonnement nemen op npo plus : https://npo.nl/start/plus
3,49 per maand. Of 33n gratis abo met vpn server.
Foutje. Ik bedoel een.quote:
Mijn zoon verkocht ze voor scouting om geld op te halen voor kampweek. En @Rob is gek op dat soort dingen, dus we waren zo'n beetje de grootste afnemersquote:Op donderdag 2 juli 2026 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LekkerBalen dat ik t niet in huis heb
Haha ik snap Rob wel. Ik vind zelf stroopwafelkruimels heel erg lekker. Als we op een markt komen en ze verkopen dat dan koop ik standaard dat om vervolgens veel te snel thuis op te etenquote:Op donderdag 2 juli 2026 11:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn zoon verkocht ze voor scouting om geld op te halen voor kampweek. En @:Rob is gek op dat soort dingen, dus we waren zo'n beetje de grootste afnemers
Warum kann man videoland niet preview zien van anbod? Daar gaat helemsl niet kijken wat daar alles isquote:
Door mario beïnvloed, die loopt ook vaak zonder broek rond tot afgrijzen van muttiquote:Op donderdag 2 juli 2026 11:54 schreef DJMO het volgende:
Ik ben trouwens ook bijster slim
Ik zit te wachten tot de droger klaar is, want geen droge trainingsbroeken meer.
Maar ik heb wel al gedouched, 3n me half aangekleed. Toen ik m'n sokken aantrok, deed ik volautomatisch ook m'n schoen aan
Nee pure macht der gewoonte om sok en schoen direct na elkaar aan te trekken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Door mario beïnvloed, die loopt ook vaak zonder broek rond tot afgrijzen van mutti
Ik heb er geen antwoord op. Sorryquote:
https://www.tvgids.nl/streaming/videolandquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Warum kann man videoland niet preview zien van anbod? Daar gaat helemsl niet kijken wat daar alles is
Je hebt altijd al problemen gehad met het aanmelden bij video land. Heb jij toen niet via iemand zijn account gekeken?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Warum kann man videoland niet preview zien van anbod? Daar gaat helemsl niet kijken wat daar alles is
U kunt zich niet bij Videoland aanmelden in Oostenrijk omdat het platform de toegang blokkeert op basis van uw IP-adres. Videoland is alleen beschikbaar voor abonnees in Nederland. Binnen de hele Europese Unie (dus ook in Oostenrijk) kunt u weliswaar bestaande content kijken, maar een nieuw account aanmaken is alleen in Nederland toegestaan.Hier is een beknopt overzicht van de situatie en hoe u dit oplost:Geoblocking: Videoland heeft alleen de uitzendrechten voor Nederland en de toegang wordt buiten deze regio geblokkeerd.Nieuw abonnement: U kunt geen nieuw abonnement starten wanneer u zich in Oostenrijk bevindt.Bestaand abonnement: Heeft u al een abonnement in Nederland? Dan kunt u binnen de EU uw series en films streamen.Hoe kunt u toch Videoland kijken?Als u een Nederlands Videoland-account heeft, kunt u dit oplossen door gebruik te maken van een Virtual Private Network (VPN). Hiermee laat u uw internetverkeer lijken alsof het uit Nederland komt.Sluit een VPN af: Kies een betrouwbare VPN-dienst, zoals NordVPN of GOOSE VPN.Installeer de VPN: Download de app van de VPN-provider op uw apparaat (computer, tablet of telefoon).Verbind met een Nederlandse server: Open de VPN-app, log in en selecteer een server in Nederland.Start Videoland: Open de Videoland website of app; u heeft nu direct toegang tot uw favoriete programma's.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jij gaat lekker vandaag, zo maar over mij heen gekropenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:20 schreef DJMO het volgende:
Leer Nederlands met lessen die echt werken - Duolingo https://share.google/mqTHavq0ZYHRCXp9o
@:mario390
Weet niet meer, en npostart+ werkt vor me?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt altijd al problemen gehad met het aanmelden bij video land. Heb jij toen niet via iemand zijn account gekeken?
Weet ik niet Mario moet je uitproberenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Weet niet meer, en npostart+ werkt vor me?
Ja dat werkt ik heb het nagekeken voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee, de gratis versie van NPO Start werkt standaard niet in Oostenrijk vanwege uitzendrechten. NPO Start is geografisch geblokkeerd en vereist een Nederlands IP-adres.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je bedoelt het kann met oder account de ik van jemand hier hadde werken?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
U kunt zich niet bij Videoland aanmelden in Oostenrijk omdat het platform de toegang blokkeert op basis van uw IP-adres. Videoland is alleen beschikbaar voor abonnees in Nederland. Binnen de hele Europese Unie (dus ook in Oostenrijk) kunt u weliswaar bestaande content kijken, maar een nieuw account aanmaken is alleen in Nederland toegestaan.Hier is een beknopt overzicht van de situatie en hoe u dit oplost:Geoblocking: Videoland heeft alleen de uitzendrechten voor Nederland en de toegang wordt buiten deze regio geblokkeerd.Nieuw abonnement: U kunt geen nieuw abonnement starten wanneer u zich in Oostenrijk bevindt.Bestaand abonnement: Heeft u al een abonnement in Nederland? Dan kunt u binnen de EU uw series en films streamen.Hoe kunt u toch Videoland kijken?Als u een Nederlands Videoland-account heeft, kunt u dit oplossen door gebruik te maken van een Virtual Private Network (VPN). Hiermee laat u uw internetverkeer lijken alsof het uit Nederland komt.Sluit een VPN af: Kies een betrouwbare VPN-dienst, zoals NordVPN of GOOSE VPN.Installeer de VPN: Download de app van de VPN-provider op uw apparaat (computer, tablet of telefoon).Verbind met een Nederlandse server: Open de VPN-app, log in en selecteer een server in Nederland.Start Videoland: Open de Videoland website of app; u heeft nu direct toegang tot uw favoriete programma's.
Heb er weinig voor hoeven doen. Zit tussendoor gewoon te gamenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij gaat lekker vandaag, zo maar over mij heen gekropen
Google vertalingquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:24 schreef mario390 het volgende:
U kunt zich niet bij Videoland aanmelden in Oostenrijk omdat het platform de toegang blokkeert op basis van uw IP-adres. Videoland is alleen beschikbaar voor abonnees in Nederland. Binnen de hele Europese Unie (dus ook in Oostenrijk) kunt u weliswaar bestaande content kijken, maar een nieuw account aanmaken is alleen in Nederland toegestaan.Hier is een beknopt overzicht van de situatie en hoe u dit oplost:Geoblocking: Videoland heeft alleen de uitzendrechten voor Nederland en de toegang wordt buiten deze regio geblokkeerd.Nieuw abonnement: U kunt geen nieuw abonnement starten wanneer u zich in Oostenrijk bevindt.Bestaand abonnement: Heeft u al een abonnement in Nederland? Dan kunt u binnen de EU uw series en films streamen.Hoe kunt u toch Videoland kijken?Als u een Nederlands Videoland-account heeft, kunt u dit oplossen door gebruik te maken van een Virtual Private Network (VPN). Hiermee laat u uw internetverkeer lijken alsof het uit Nederland komt.Sluit een VPN af: Kies een betrouwbare VPN-dienst, zoals NordVPN of GOOSE VPN.Installeer de VPN: Download de app van de VPN-provider op uw apparaat (computer, tablet of telefoon).Verbind met een Nederlandse server: Open de VPN-app, log in en selecteer een server in Nederland.Start Videoland: Open de Videoland website of app; u heeft nu direct toegang tot uw favoriete programma's.
Leuk toch zou leuk zijn als iemand anders een keer wint.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb er weinig voor hoeven doen. Zit tussendoor gewoon te gamen
Ik denk dat die eer mij niet zal worden gegund, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch zou leuk zijn als iemand anders een keer wint.
Er is niet veel animo meer om te winnen
Je zal er zelf voor moeten werkenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat die eer mij niet zal worden gegund, maar we zullen zien.
Mooi natuurgeweld bedoel jequote:Op donderdag 2 juli 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal er zelf voor moeten werken![]()
Mooie natuur.
https://www.telegraaf.nl/(...)ensee/158155645.html
Ja dat snapte ik alles maar ik kann daar ook geen beelden zien of infos vor de filmenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google vertaling
Sie können sich in Österreich nicht bei Videoland anmelden, da die Plattform den Zugriff anhand Ihrer IP-Adresse blockiert. Videoland ist nur für Abonnenten in den Niederlanden verfügbar. Zwar können Sie bestehende Inhalte in der gesamten Europäischen Union (einschließlich Österreich) ansehen, die Erstellung eines neuen Kontos ist jedoch nur in den Niederlanden möglich. Hier ein kurzer Überblick über die Situation und mögliche Lösungen: Geoblocking: Videoland besitzt die Senderechte ausschließlich für die Niederlande. Der Zugriff ist außerhalb dieser Region gesperrt. Neues Abonnement: Sie können kein neues Abonnement abschließen, solange Sie sich in Österreich befinden. Bestehendes Abonnement: Besitzen Sie bereits ein Abonnement in den Niederlanden? Dann können Sie Ihre Serien und Filme innerhalb der EU streamen. Wie können Sie Videoland trotzdem nutzen? Wenn Sie ein niederländisches Videoland-Konto haben, können Sie das Problem mithilfe eines Virtual Private Network (VPN) lösen. Dadurch erscheint Ihr Internetverkehr so, als käme er aus den Niederlanden. VPN abonnieren: Wählen Sie einen zuverlässigen VPN-Dienst wie NordVPN oder GOOSE VPN. VPN installieren: Laden Sie die App des VPN-Anbieters auf Ihr Gerät (Computer, Tablet oder Smartphone) herunter. Verbindung zu einem niederländischen Server herstellen: Öffnen Sie die VPN-App, melden Sie sich an und wählen Sie einen Server in den Niederlanden aus. Videoland starten: Öffnen Sie die Videoland-Website oder -App; Sie haben nun direkten Zugriff auf Ihre Lieblingssendungen.
Oke, dan weet ik het verder ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik alles maar ik kann daar ook geen beelden zien of infos vor de filmen
Nee het komt altijd de seite met de abo-optionenquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan weet ik het verder ook niet.
Ook niet via VPN?
Dan moet je aan iemand in Nederland vragen of hij een abo wil nemen en jij hem geld geeft en dan de inlogcodesquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee het komt altijd de seite met de abo-optionen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |