abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221281504
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:08 schreef Cockwhale het volgende:
Ik slinger altijd mijn lul door die bakken en broodjes heen.
Dit. Als er een mooi glanslaagje op de croissants zit weet je dat ik langs ben geweest.
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2026 @ 11:33:12 #52
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_221281901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dat geldt dan niet alleen voor die tang, maar voor alles.
Winkelwagentje, elk deksel op de broodjes, elke deur van de koeling, elke mm van het vinger aanraakscherm op de zelfscan. Het verschil is alleen dat je dan niet direct in contact met het eten komt. Want als ik thuis kom was ik altijd eerst mijn handen. Dus je stopt niks in je mond wat je met die gore handen aan hebt geraakt.

Als ik met een smerig klusje aan de auto bezig ben boeien smerige handen ook niet. Want ik ben niet aan het eten.

Maar als je gore klauwen aan de broodjes zit en dan niet alleen dat broodje dat je nodig hebt, maar werkelijk graaien om te zoeken en alles aanraken dan ben je gewoon een enorme trieste kutmongool.
Je wilt niet weten, hoe vaak je onbewust je zelf met je handen betast.
Denk daarbij ook in de ogen wrijven.
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
pi_221282553
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Zakje om je hand doen en dan die tang pakken?
Ik snap oprecht niet waarom dit voor een hoop mensen nog zoiets als hogere wiskunde lijkt te zijn. 'Ja maar, ik pak alleen maar het broodje die ik wil hebben'. Doe gewoon een zak om je handen, wat is de moeite nou?
  donderdag 9 juli 2026 @ 12:57:59 #54
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221282711
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Gááádverdamme, wat ik nú zag bij AH :r :r :r :r

Ik zag de broodjes hevig op en neer gaan in zo'n plastic bak waar je met zo'n tang in moet.
Zie ik een ouwe opa met zijn gore hand door die broodjes graaien en alles aanraken tot hij het perfecte broodje heeft.

Zullike mensen moeten echt dood, hoe haal je het in je botte kop!!

Is ook meteen een reden om nóóit meer broodjes mee te nemen uit zo'n bak, walgelijk !!
Ik wil niet weten hoeveel bejaarden dit nog meer doen gedurende de dag :r :r

Klacht: Gore ouwe opa graait met pishanden in AH broodjesbak
Gisteren nog met mijn vingers bij je zus naar binnen geweest, daarna ook ff aan het graaien aan haar perfecte bolletjes.
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:20:34 #55
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221282870

Ik doe altijd dit met een broodzak en pak dan het broodje. geen tang nodig, en ik zit niet met mijn piemelhanden aan de broodjes van anderen.

Het kaas-ui broodje :9
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221284739
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Gisteren nog met mijn vingers bij je zus naar binnen geweest, daarna ook ff aan het graaien aan haar perfecte bolletjes.
Je vergeet billetjes te vermelden :9
En vergeet niet aan haar spenen te zuigen, nu ze een baby heeft komt daar heerlijke melk uit. :9~
pindazakje
pi_221286217
Sowieso snap ik Nederlanders niet. Staat er duidelijk dat je een tang moet gebruiken zitten ze nog met hun gore poten doorheen te graven.

En maar boos worden als ze aangesproken worden.
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')