"Laten we niet speculeren"quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
misschien is er schaamte over dat hij homo is en wil hij dat niet kwijt, misschien geld verloren met gokken, een relatie in het buitenland, of heeft hij iets gedaan dat beter niemand kan weten of is hij in een psychische stoornis. Het kan zoveel zijn laten we niet speculeren.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
"Laten we niet speculeren"
"Laat ik eerst vijf mogelijke redenen noemen, en er zo zelf op los speculeren"
Ach ja, dan had ie z’n familie maar even moeten inlichten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
"Laten we niet speculeren"
"Laat ik eerst vijf mogelijke redenen noemen, en er zo zelf op los speculeren"
Als hij om 19:05 naar zijn partner appt dat hij er helemaal klaar mee is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach ja, dan had ie z’n familie maar even moeten inlichten.
Dit is de keerzijde als je een bekender persoon bent.
Precies.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als hij om 19:05 naar zijn partner appt dat hij er helemaal klaar mee is.
Kan zij denken dat die zichzelf wat gaat aandoen en hij denken dat die de relatie heeft beëindigd.
Tja, misverstandje.
Die deed zijn mobieltje aan in het buitenland en zag 300 gemiste oproepen, 700+ appjes, zichzelf op alle grote nieuwssites als vermist.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:04 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Precies.
De onrust is niet gek.
Beter had hij eerder een teken van leven kunnen geven.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje in Thailand achter de ladyboys aan
Toch nog iets goeds vanuit de EU dan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:03 schreef JeMoeder het volgende:
De reden dat het niet gebeurt in de EU tot op heden is de GDPR (AVG) wetgeving.
Lekker boeien. Als hij er ff tussenuit wil moet ie dat doen. Hij is volwassen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou ‘een teken van leven’ niet direct interpreteren als ‘hij is terecht’.
Als hij in overspannen toestand naar het buitenland is vertrokken en zijn naasten weten nog altijd niet waar hij is en hebben geen contact met hem buiten dat hij ‘een teken van leven’ heeft gegeven, dan denk ik niet dat die naasten nu al opgelucht ademhalen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker boeien. Als hij er ff tussenuit wil moet ie dat doen. Hij is volwassen.
Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
Vriendin mag opdraaien voor de volledige lasten etc. Wat een oplichter
Lekker snel oordelen zeg....quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een paniekzaaiers zijn die fam dan, dat binnen een dag al oproepen werden gedaan.
Je zou bijna zeggen mooi dat die er even los van is.
Misschien hebben ze wel een gesprek al gehad en weten ze prima waar hij nu is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als hij in overspannen toestand naar het buitenland is vertrokken en zijn naasten weten nog altijd niet waar hij is en hebben geen contact met hem buiten dat hij ‘een teken van leven’ heeft gegeven, dan denk ik niet dat die naasten nu al opgelucht ademhalen.
Ik denk dat ‘een teken van leven’ hooguit een bericht van hem is geweest. Eenrichtingsverkeer dus. Het impliceert imo niet dat er een gesprek is geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een gesprek al gehad en weten ze prima waar hij nu is.
Dan hebben ze geen zorgen meer, maar wel vragen natuurlijk over het wat en waarom.
Er 'verdwijnen' dagelijks mensen op deze manier. Als de opsporingsdiensten achter al die 'vermissingen' aan moeten gaan, komen ze nergens anders meer aan toe...quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh dat zeg ik ook niet he.
Als hij uit eigen keuze op vakantie is gegaan (of wat dan ook) dan moet hij het lekker zelf weten.
Maar het is ontzettend opgeblazen als een vermissingszaak, suicide of wat dan ook. In zulke situaties kan je (althans de opsporingsdiensten) meer informatie opvragen.
quote:Shorttracker Sven Roes is sinds zondag 12 juli weer terug in Nederland. Hij verkeert in goede gezondheid en is herenigd met zijn familie, zo laat schaatsbond KNSB op de eigen website weten.
De 26-jarige shorttracker verdween eind juni spoorloos, waarna de politie een onderzoek startte. Zijn auto werd gevonden op een parkeerplaats bij luchthaven Schiphol. Begin juli liet de KNSB weten dat Roes een teken van leven had gegeven en in het buitenland verbleef.
"De familie en Sven willen iedereen bedanken voor hun steun, aandacht en betrokkenheid, maar zij hebben nu behoefte aan rust en privacy. Zij gaan ervan uit dat dit wordt gerespecteerd", schrijft de bond, die het verder als een privézaak beschouwt.
Goed afgelopen gelukkig.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:16 schreef ddx het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)herenigd-met-familie
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |