Hahah keuze...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:21 schreef leolinedance het volgende:
Mn Duvel is op. Nu keuze uit cola, water of imperial stout
tussen 22-02 2 halve liters, waarvan er 1 op een gegeven te warm is om te drinken (ik kan echt 2 uur met 1 biertje doeb) en dan gaat de andere open. ook tot de helft, want dan is het te warm dus ik drink eigenlijk 1 biertje per dag leuk feitje he? Nee? ow..quote:
7-up zero.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink er een Duvel bij. Wat jullie?
Goed verhaal zou willen dat ik zo lang met een biertje kon doenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tussen 22-02 2 halve liters, waarvan er 1 op een gegeven te warm is om te drinken (ik kan echt 2 uur met 1 biertje doeb) en dan gaat de andere open. ook tot de helft, want dan is het te warm dus ik drink eigenlijk 1 biertje per dag leuk feitje he? Nee? ow..
Gewoon kleinere kopen ipv halve litersquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tussen 22-02 2 halve liters, waarvan er 1 op een gegeven te warm is om te drinken (ik kan echt 2 uur met 1 biertje doeb) en dan gaat de andere open. ook tot de helft, want dan is het te warm dus ik drink eigenlijk 1 biertje per dag leuk feitje he? Nee? ow..
Ik waarschuw je maar alvast, die wedstrijd komt er aan. Beide landen zijn niet zo heel geliefd over het algemeenquote:
Dat is ook lekker.quote:
Viesdik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook lekker.
Vandaag tapas gegeten. Tegen de chef gezegd doe maar wat gooi die tafel vol. Was genot
Ranzig vet varken.quote:
Ik drink al 1,5 uur uit half lauw 3/4 gevulde biertje.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed verhaal zou willen dat ik zo lang met een biertje kon doen
Doe jezelf een plezier en koop de volgende keer fatsoenlijke speciaaltjes. HJ, Affligem, La Trappe, Westmalle, Duvel, Chouffe etc. Zo veel keuzequote:
Chouffegodenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en koop de volgende keer fatsoenlijke speciaaltjes. HJ, Affligem, La Trappe, Westmalle, Duvel, Chouffe etc. Zo veel keuze
gast ik ben meer van de ipa. maar voor een goedkoop knallertje is een leffe tripel prima.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en koop de volgende keer fatsoenlijke speciaaltjes. HJ, Affligem, La Trappe, Westmalle, Duvel, Chouffe etc. Zo veel keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |