abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:10:12 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221206337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:38 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Die dubbele standaard zie ik tzt nog wel verdwijnen als gevolg van verdere integratie en emancipatie. Dat groepen ontzien worden komt mede door schuldgevoel en selectieve empathie. We kunnen hooguit proberen zelf consequent te zijn in ons gedrag. Wijzen naar andere zaken mag, maar is moreel gemakzuchtig.
Hier gaat het dan ook volledig mis. En ik veel gevallen is het schuldgevoel ook totaal ongegrond. Bijvoorbeeld met betrekking tot moslims en zwarte mensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:21:20 #102
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221206441
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier gaat het dan ook volledig mis. En ik veel gevallen is het schuldgevoel ook totaal ongegrond. Bijvoorbeeld met betrekking tot moslims en zwarte mensen.
Daar verschillen wij van mening. Ik zie wel degelijk terechte gronden voor beide groepen, maar onredelijke eisen of verdachtmakingen werp ik van mijn af. Serieus nemen van klachten is ook serieus nemen van kritiek
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221206467
Hopelijk gaan de spelers inzien dat ze maar beter niet voor Nederland kunnen uitkomen.
pi_221206490
Als je die racistische reacties ziet zijn het veel lege accounts met opvallend Nederlandse namen als "Piet Jansen" en "Kees de Vries" etc, maar verder geen info. Kunnen ook gewoon wat Marokkaantjes zijn die onder een neppe naam het vuurtje even willen opstoken.
pi_221210485
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 00:29 schreef epicbeardman het volgende:
Kansloze lui natuurlijk, ze kunnen beter boos worden op die blanke Koeman of mietje van Frenkie de Jong die de jeugd maar laat schieten omdat hij bang is om te missen.
Frenkie de Jong was al gewisseld, pannenkoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')