Moet zij weten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:11 schreef Steven184 het volgende:
Kerrolain leeft in een communistisch land, aldus Kerrolain
Hij is er niet, maar naar het schijnt hebben de Congolezen wel een vervanger geregeld.quote:
Congo heeft gewoon een heel lekker team. Het stukje Afrikaanse tackles en gebrek aan tactiek is er wel wat uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:26 schreef DeeBee het volgende:
Congoleesjes zijn ontzettend aan het schroeien, dus INGURLUND zal wel 2-1 winnen
Engeland of Congo? De Engelsen zijn nu ook al wat gefrustreerd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Congo heeft gewoon een heel lekker team. Het stukje Afrikaanse tackles en gebrek aan tactiek is er wel wat uit.
Tag me naar als er eentje rood krijgt voor een roekeloze tackle.
@bastianschweinsteigerquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Congo heeft gewoon een heel lekker team. Het stukje Afrikaanse tackles en gebrek aan tactiek is er wel wat uit.
Tag me naar als er eentje rood krijgt voor een roekeloze tackle.
Ergens zal er wel een menselijke handelinge en bedenkelijke hygiëne zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel raar. Je zou verwachten dat ze bij de testprocedures dit uitsluiten.
Ik bedoel bij een positive, zou ik verwachten dat er een controle is of dat ook echt klopt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ergens zal er wel een menselijke handelinge en bedenkelijke hygiëne zijn
Naar eigen zeggen hebben ze een wereldteam, de altijd zichzelf overschattende Engelsen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef wimderon het volgende:
Rashford, Spence, O'Reilly, Madueke, Pickford. Wat een armoede.
Teveel gedronken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen hebben ze een wereldteam, de altijd zichzelf overschattende Engelsen.
Wat zijn de voetbalequivalenten van Cofidis en Q36.5? Galatasaray/Fenerbahce? Griekenland? Degradatiekandidaten Prumjur League?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |