Duitsland moet maar blij zijn dat het er al uit ligt, de inmiddels opnieuw gestopte Neuer had er heel wat uit het netje mogen vissenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zaterdag 23:00 Paraguay v Frankrijk.
Hou je agenda vrij allen.
Dan had ik misschien beter Kut Koeman kunnen posten.quote:
Op basis van? Ik vond Mexico een prima indruk maken in de pooule.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Ecuador wel wat sterker ingeschat dan Mexico.
3x Malle Bappequote:Op woensdag 1 juli 2026 00:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zaterdag 23:00 Paraguay v Frankrijk.
Hou je agenda vrij allen.
Mexico had een hele makkelijke poule, Ecuador was goed tegen Duitsland en heeft op betere spelers dan Mexico zou je zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op basis van? Ik vond Mexico een prima indruk maken in de pooule.
6 assists Olisequote:Op woensdag 1 juli 2026 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3x Malle Bappe
2x Dembele
1x Barcola
De poule van Mexico was inderdaad heel zwak, maar nu 4x winst, 8-0 doelsaldo zegt ook wel wat. Als ik zo de samenvatting zie van gisteren was het ook weer eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mexico had een hele makkelijke poule, Ecuador was goed tegen Duitsland en heeft op betere spelers dan Mexico zou je zeggen.
Feestquote:
Dit is een omslachtige manier om te vertellen dat laborant Jeroen met zn poepvingertje in het schaaltje had geroerd.quote:Opmerkelijk genoeg werd het kookadvies al na een dag, dus op 13 juni, weer ingetrokken. Evides besloot daartoe nadat bij nieuwe "zorgvuldige" metingen de E. coli-bacterie niet was aangetoond.
Laboratoriumwaarde
Toen al zeiden deskundigen dat de E. coli waarschijnlijk nooit in het kraanwater heeft gezeten in de Drechtsteden. Uit een evaluatie van het waterbedrijf blijkt nu inderdaad dat het water gewoon veilig was. De afwijkende laboratoriumwaarde waarop het kookadvies was gebaseerd, was het gevolg van een menselijke fout, aldus Evides dat verder geen toelichting geeft.
Ze PaKkUh OoK aLlUs Afquote:
Kreeg wel mooi een NL alert. Een dag te laat, dat welquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:45 schreef Fretwork het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)htsteden-was-onnodig
[..]
Dit is een omslachtige manier om te vertellen dat laborant Jeroen met zn poepvingertje in het schaaltje had geroerd.
Toch wel raar. Je zou verwachten dat ze bij de testprocedures dit uitsluiten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:45 schreef Fretwork het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)htsteden-was-onnodig
[..]
Dit is een omslachtige manier om te vertellen dat laborant Jeroen met zn poepvingertje in het schaaltje had geroerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |