Michael Reiziger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk niet dat ik wil weten aan welke kandidaten de KNVB denkt
Geen verkeerde optie. Maar zoals @Steven184 eerder vandaag al zei, dit gaat Reiziger worden. Ik voel aan het alles. Zou onbegrijpelijk zijn maar juist daarom gaat het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosz heeft bijgetekend bij PSV. Ten Hag is geen type bondscoach. Slot wil eerst nog een club doen.
Het wordt Van Bommel.
Er een teringzooi van gemaakt bij Jong Oranje, de ideale kandidaat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stond ook bij Ajax op het lijstje in 2025. Verwacht het onverwachte.
Zijn we ontsnapt aan Erwin van de Looi?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er een teringzooi van gemaakt bij Jong Oranje, de ideale kandidaat dus.
Maar die heeft nooit bij Ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn we ontsnapt aan Erwin van de Looi?
Dat is wel het rampscenario. Ik zie het ook wel gebeuren maar ik weiger dat als voorspelling neer te zetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen verkeerde optie. Maar zoals @:steven184 eerder vandaag al zei, dit gaat Reiziger worden. Ik voel aan het alles. Zou onbegrijpelijk zijn maar juist daarom gaat het wel gebeuren.
Met van Basten als assistent?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosz heeft bijgetekend bij PSV. Ten Hag is geen type bondscoach. Slot wil eerst nog een club doen.
Het wordt Van Bommel.
Heitinga?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit bij Ajax gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |