Ik juich niet tegen de maestro, maar je wordt wel gek van een aantal individuen daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Brazilië mag daarna ook opdonderen, zeker als ze nog meer Neemaaar voorschotelen
Vinicius is de grootste debiel, Cunha ook irritant. Maar bovenal hebben ze toch ook gewoon een matig middenveld dat de naam van de linie in Brazilië geen eer aandoetquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik juich niet tegen de maestro, maar je wordt wel gek van een aantal individuen daar.
Buiten het feit dat roeien onderhand nog dommer is dan van links naar rechts gaan moet je het ook maar durven om je verkrachtende, moordende, ontvoerende, slavendrijvende, plunderende voorouders te verheerlijken.quote:
Natuurlijk. Dit Brazilië is pleisters plakken tot je erbij neervalt. Ik schreef het in een OP voor het WK. Je hoeft geen spectaculaire dingen te verwachten. In de stijl van 1994. Het hoeft niet mooi te gaan, als het maar zeges oplevert.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Vinicius is de grootste debiel, Cunha ook irritant. Maar bovenal hebben ze toch ook gewoon een matig middenveld dat de naam van de linie in Brazilië geen eer aandoet
Er loopt geen mens op aarde zonder verkrachtende, moordende, ontvoerende, slavendrijvende, plunderende vooroudersquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Buiten het feit dat roeien onderhand nog dommer is dan van links naar rechts gaan moet je het ook maar durven om je verkrachtende, moordende, ontvoerende, slavendrijvende, plunderende voorouders te verheerlijken.
Tijd voor de Belgische fans om een act te verzinnen waarbij ze de handen van de tegenstanders afhakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er loopt geen mens op aarde zonder verkrachtende, moordende, ontvoerende, slavendrijvende, plunderende voorouders
Die hebben we toch al? Van links naar rechts op de straten, om door iedere tegenstander tijdens de wedstrijd vocaal te worden overstemd. Heerlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke act zou bij Nederland passen?
Mensen laten roeien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke act zou bij Nederland passen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor de Belgische fans om een act te verzinnen waarbij ze de handen van de tegenstanders afhakken.
Bosz heeft bijgetekend bij PSV. Ten Hag is geen type bondscoach. Slot wil eerst nog een club doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:13 schreef Faraday01 het volgende:
Zeg het maar ten Hag of Slot? Of toch Bosz?
Michael Reiziger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk niet dat ik wil weten aan welke kandidaten de KNVB denkt
Geen verkeerde optie. Maar zoals @Steven184 eerder vandaag al zei, dit gaat Reiziger worden. Ik voel aan het alles. Zou onbegrijpelijk zijn maar juist daarom gaat het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosz heeft bijgetekend bij PSV. Ten Hag is geen type bondscoach. Slot wil eerst nog een club doen.
Het wordt Van Bommel.
Er een teringzooi van gemaakt bij Jong Oranje, de ideale kandidaat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stond ook bij Ajax op het lijstje in 2025. Verwacht het onverwachte.
Zijn we ontsnapt aan Erwin van de Looi?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er een teringzooi van gemaakt bij Jong Oranje, de ideale kandidaat dus.
Maar die heeft nooit bij Ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn we ontsnapt aan Erwin van de Looi?
Dat is wel het rampscenario. Ik zie het ook wel gebeuren maar ik weiger dat als voorspelling neer te zetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen verkeerde optie. Maar zoals @:steven184 eerder vandaag al zei, dit gaat Reiziger worden. Ik voel aan het alles. Zou onbegrijpelijk zijn maar juist daarom gaat het wel gebeuren.
Met van Basten als assistent?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosz heeft bijgetekend bij PSV. Ten Hag is geen type bondscoach. Slot wil eerst nog een club doen.
Het wordt Van Bommel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |