SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je Allegaert gezien?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:27 schreef Momo het volgende:
NEILANDS Krists en MÄRKL Niklas heb ik volgens mij helemaal niet gezien deze tour.
Ik dacht dat hij een keer genoemd werd bij Sporza toen ze langs hem kwamen met de camera, maar verder ook niet nee.quote:
Gisteren bij SAMMY, net als Rickaertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even vandaag afwachten, maar Märkl, Neilands en Allegaert lijken me inderdaad de topfavorieten.
Rickaert is te zeer aanwezig geweest in de sprinttrein.
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:35 schreef Chiappucci het volgende:
Hierbij nog even de update na etappe 20:Even de alibi aanval afwachten op de Champs inderdaad. In het 2e deel van de etappe verwacht ik niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even vandaag afwachten, maar Märkl, Neilands en Allegaert lijken me inderdaad de topfavorieten.
Rickaert is te zeer aanwezig geweest in de sprinttrein.
Renaat noemde ze opquote:Op zondag 26 juli 2026 18:36 schreef hhh38 het volgende:
We hebben geen namen gehad van die 6 die in het begin wegreden toch?
En daarmee zijn dit inderdaad de laatste 3 overgebleven kanshebbers.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:04 schreef wimderon het volgende:
Nou, kom maar door met de Pol. Kristststs, Piet of Markus Merk.
Vast wel, maar is me niet expliciet opgevallen.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:54 schreef franklop het volgende:
Heeft Piet nergens in een trein voor Fretin gezeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |