SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je Allegaert gezien?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:27 schreef Momo het volgende:
NEILANDS Krists en MÄRKL Niklas heb ik volgens mij helemaal niet gezien deze tour.
Ik dacht dat hij een keer genoemd werd bij Sporza toen ze langs hem kwamen met de camera, maar verder ook niet nee.quote:
Gisteren bij SAMMY, net als Rickaertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even vandaag afwachten, maar Märkl, Neilands en Allegaert lijken me inderdaad de topfavorieten.
Rickaert is te zeer aanwezig geweest in de sprinttrein.
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:35 schreef Chiappucci het volgende:
Hierbij nog even de update na etappe 20:Even de alibi aanval afwachten op de Champs inderdaad. In het 2e deel van de etappe verwacht ik niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even vandaag afwachten, maar Märkl, Neilands en Allegaert lijken me inderdaad de topfavorieten.
Rickaert is te zeer aanwezig geweest in de sprinttrein.
Renaat noemde ze opquote:Op zondag 26 juli 2026 18:36 schreef hhh38 het volgende:
We hebben geen namen gehad van die 6 die in het begin wegreden toch?
En daarmee zijn dit inderdaad de laatste 3 overgebleven kanshebbers.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:04 schreef wimderon het volgende:
Nou, kom maar door met de Pol. Kristststs, Piet of Markus Merk.
Vast wel, maar is me niet expliciet opgevallen.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:54 schreef franklop het volgende:
Heeft Piet nergens in een trein voor Fretin gezeten?
hebben die alle drie uitgereden?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel drie erg goede kandidaten gezien het feit dat ik bij het zien van de poll dacht: deden die mee?!
Ik vraag me wel af wat Barguil gedaan heeftquote:Op zondag 26 juli 2026 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel drie erg goede kandidaten gezien het feit dat ik bij het zien van de poll dacht: deden die mee?!
biertjes gedronken met Juju op Alpe d'Huez gisteravond.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat Barguil gedaan heeft
Die zat toch regelmatig mee in een kopgroep?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat Barguil gedaan heeft
Vķķr Biermans en Page. Märkl was op papier de laatste man voor Bittner, als ze elkaar niet kwijt waren of de trein op 2 kilometer van de streep opgerookt was. Neilands heeft ook wel een paar keer dom op kop gereden voor Girmay, maar net zo goed zonder op te vallen.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:54 schreef franklop het volgende:
Heeft Piet nergens in een trein voor Fretin gezeten?
Die viel in de ploegentijdrit al af toen hij door de paniekerige regie in beeld werd genomen alsof er als een soort van kopman op hem gewacht leek te worden totdat we erachter kwamen dat Picnic de groene trui wilde pakken bij het tussenpuntquote:Op zondag 26 juli 2026 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat toch regelmatig mee in een kopgroep?
Werd alleen elke keer vroeg gelost
Hij is grote miet, want hij is er niet. Doelman Piet.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Broodje Pietgod. @:mani89 heeft weer van hem genoten.
Ook best raar dat een goede renner als Toms zich ook geen enkele heeft laten zien in de ontsnapping, al snap ik dat hij vooral bezig was als knecht. Zo een rit die Mauro Schmid wint, dat had ook iets voor hem kunnen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Grappig. Ik luisterde een podcast vanochtend met de vrouw van Toms Skujins. En toen dacht ik: maar deed die mee dan?
Toch fascinerend want dat is echt een toprenner die nog mooie uitslagen heeft gereden de afgelopen jaren, maar zich weinig heeft laten zien deze Tour.
Nou ja sowieso hebben bijna alle Lidl-Trek-renners zich laten zien in een ontsnapping, ook voor het ploegenklassement, voor Pedersen, etc. Dus raar dat hij dat niet heeft gedaan. Misschien was het zijn taak om Ayuso te beschermen ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook best raar dat een goede renner als Toms zich ook geen enkele heeft laten zien in de ontsnapping, al snap ik dat hij vooral bezig was als knecht. Zo een rit die Mauro Schmid wint, dat had ook iets voor hem kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |