Ik mag toch hopen dat er op zijn minst een paar stenen bij dat rotvolk door de ramen vliegt, en dat dat stel zich vooral erg onrustig en onveilig voelt. Levenslang.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dan ben je snel tevreden.
Maar ff ontopic.
Deze mensen lijken niet de helderste lichten, kan zijn dat ze behoorlijk zwakbegaafd zijn.
In de UK is privacy niks waard en krijgen ze nu vast ook nog een paar bakstenen door hun ruiten, en vast nog veel erger.
Dat zorgt toch voor veel meer onrust en onveiligheid voor iedereen?
Nou, dan zal het wel goed zijn! Wat een catchquote:
I feel you.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:25 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Iedereen die dit met een dier uitvreet of er alleen maar over denkt mag van mij de man met de zeis ontmoeten. Zacht gezegd.
Ik zeg dan ook niet dat het niet kwalijk is om dieren te mishandelen, natuurlijk verdienen ze een straf.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En? Dus? Het zijn gewoon dierenmishandelaars van de ergste orde. En die komen toch uiteindelijk met alles weg. Daar moeten eerst echt heel veel doden vallen wil men iets (effectief) kunnen doen, en dan is het nog 9 vd 10 keer omdat men dan bang is dat ze overgaan op menselijke slachtoffers. De tientallen zieke, verwaarloosde en dode dieren hebben daar alleen niks meer aan tegen die tijd….
Heel sneu dat je misschien niet een beetje functionerend stel hersens hebt meegekregen, maar ik vind het nog veel sneuer voor de oude -bijna vermoorde- hond en de verwaarloosde (waarvan ook een overleden) kittens. Dat zijn hier de echte slachtoffers hoor.
Tja wetgeving, een dier is een ding volgens de wet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:04 schreef Solispolar het volgende:
Ik heb nooit zo goed begrepen waarom er andere regels voor mensen gelden dan voor dieren. Als je een mens vermoord moet je de cel in (niet zo lang blijkt uit het feit dat Volkert alweer vrij ronddwarrelt, maar dat terzijde) maar als je een dier vermoord dan krijg je een waarschuwing en/of een boete?
Ongelofelijk. Ik heb een periode vrijwilligerswerk voor de dierenambulance gedaan en we hadden nauw contact met de dierenpolitie. Echt, de dingen die je dan tegen komt.. onmenselijk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja wetgeving, een dier is een ding volgens de wet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |