quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
Het is openlijk bekend dat Nigel graag een trainer van kleur wil. En als dat het niet lukt staat Phillip Cocu al klaar.Volgende EK kun je dus ook al afschrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
Het is openlijk bekend dat Nigel graag een trainer van kleur wil. En als dat het niet lukt staat Phillip Cocu al klaar.Henk ten Cate samen met Clarence?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kommmaaaraf.
En anders Slot.
Maar geen fucking Cocu. Wat heeft hij nou bereikt als trainer?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Iets kan op papier makkelijk zijn, maar in de praktijk om wat voor reden dan ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo makkelijk was het niet, want Marokko bleek toch een maatje te groot.
Beter dan dat kansloze 4-3-3 verhaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:01 schreef Caland het volgende:
Nederland speelt eigenlijk al een paar decennia negatief verdedigend resultaatvoetbal,
Die 10 minuten voor en na rust, totaal overlopen. Totaal. Het is Koeman eigen om dan niet in te grijpen. Of op de verkeerde manier.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:05 schreef The-BFG het volgende:
Gewoon van ons zelf verloren, als je als trainer na 45 minuten nog niet doorhebt dat die twee middenvelders te weinig zijn; houd het wel op.
Ja dat is een keuzequote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Beter dan dat kansloze 4-3-3 verhaal.
Heel leuk in theorie, maar als je niet de kwaliteit en spelers hebt om dat systeem te spelen is het gewoon kansloos om er toch aan vast te houden.
Ik vind de woede op Koeman gewoon niet zo terecht. Overduidelijk dat ik me aangesproken moest voelen door de speelstijl die schijnbaar gehanteerd is. Dat hoef je hem dan niet aan te rekenen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iets kan op papier makkelijk zijn, maar in de praktijk om wat voor reden dan ook tegenvallen.
Daarom wint ook maar vrij zelden de beste ploeg het WK of bv CL.
Met 4-3-3 hadden we vannacht een grotere kans gehad om door te gaan. Marokko is goed, maar ook weer niet zo goed om zo debiel te gaan spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Beter dan dat kansloze 4-3-3 verhaal.
Heel leuk in theorie, maar als je niet de kwaliteit en spelers hebt om dat systeem te spelen is het gewoon kansloos om er toch aan vast te houden.
Owh, die woede vind ik ook niet terecht hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind de woede op Koeman gewoon niet zo terecht. Overduidelijk dat ik me aangesproken moest voelen door de speelstijl die schijnbaar gehanteerd is. Dat hoef je hem dan niet aan te rekenen.
Owh ja in dit geval kan je wel naar je eigen kracht spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:12 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Met 4-3-3 hadden we vannacht een grotere kans gehad om door te gaan. Marokko is goed, maar ook weer niet zo goed om zo debiel te gaan spelen.
Dat klopt. Desondanks had Nederland tegen Zweden na 12 minuten 2-0. En dan speel je uiteraard makkelijker. Tunesie tel ik niet mee omdat zowel Zweden als Japan ruim wonnen van die ploeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederland speelde gewoon lekker onbevangen vooruit, ook tegen Tunesie, en dat was tegen Marokko helemaal overboord gegooid door Koeman die er een extra verdediger had ingezet waardoor Nederland gewoon nauwelijks aan de bal kwam en het initiatief voortdurend aan Marokko liet.
Kortom...inschattingsfout van Koeman. Ik kan me voorstellen dat je tegen Frankrijk of Spanje een extra verdediger inbrengt, maar tegen Marokko moet je gewoon voortborduren op de ingeslagen weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |