Hele WK.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:48 schreef Wotte het volgende:
Is dit over het hele WK heen of alleen de knock out fase?
Zo kinderlijk om namen te verbasteren.quote:
En ze waren niet alleen over de gehele linie redelijk tot goed, het waren ook de enigen die bij vlagen echt indruk maakten en briljante momenten hadden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Hecke, Summerville, Brobbey, Gakpo, Gravenberch en Verbruggen hebben redelijk naar kunnen gespeeld over de breedte van het WK heen.
De rest, ja, niet.
Ik vind dat De Jong ook wel iets teveel haat krijgt. Vandaag was hij dan wel matig maar wat wil je in een constant ondertal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Hecke, Summerville, Brobbey, Gakpo, Gravenberch en Verbruggen hebben redelijk naar kunnen gespeeld over de breedte van het WK heen.
De rest, ja, niet.
Is ie niet een van de redenen dat de verdediging het vaak zwaar had?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat De Jong ook wel iets teveel haat krijgt. Vandaag was hij dan wel matig maar wat wil je in een constant ondertal.
Dat kan wel zijn maar dan kun je de bal nog wel naar dezelfde kleur spelen. Dat was al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat De Jong ook wel iets teveel haat krijgt. Vandaag was hij dan wel matig maar wat wil je in een constant ondertal.
Die kan er ook geen reet van, joh.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:14 schreef mitt het volgende:
Ach Geertruida, enige veldspeler met 0 minuten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |