Ik ook als ik thuis zou zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ben er erg blij mee, en maak er ook gretig gebruik van
Nee daar begin ik niet aanquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:12 schreef mario390 het volgende:
kann je niet vor me dat doen en ik zend je geld
Te veel gedoe... maar wat wil je kijken dan ?quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:15 schreef mario390 het volgende:
man man wat is dat problem? het kost geen 10 euro
Je kan alleen een videoland abo afsluiten vanuit Nederland.quote:
Man man manquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:12 schreef mario390 het volgende:
kann je niet vor me dat doen en ik zend je geld
Oh oh matchfixingquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Messi en Ronaldo gearresteerd in Frankrijk
https://www.nu.nl/sport-o(...)jk-gearresteerd.html
In het petanque nog welquote:
Je zal Messi of Ronaldo zijn, en je naam in dit nieuwsbericht tegenkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Messi en Ronaldo gearresteerd in Frankrijk
https://www.nu.nl/sport-o(...)jk-gearresteerd.html
Dat tegeltje vind ik bijzonder mooi van je gemaakt. Echt ik krijg een traantje in mijn oog.quote:
Ronaldo heeft nooit in Franse competitie gespeeld ,,, Messi welquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal Messi of Ronaldo zijn, en je naam in dit nieuwsbericht tegenkomen.
Leuke vergelijking
Thanks ma1lyquote:Op donderdag 2 juli 2026 14:05 schreef maily het volgende:
[..]
In het kader van beter laat dan nooit![]()
Alsnog van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel Spass Mario ... ik weet niet voor wie ik ben in deze matchquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:34 schreef mario390 het volgende:
ga ik in 40 minutt jufa arena leinwand buiten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Viel Spass Mario ... ik weet niet voor wie ik ben in deze matchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat tegeltje vind ik bijzonder mooi van je gemaakt. Echt ik krijg een traantje in mijn oog.![]()
![]()
Met zoals Spanje speelt zou het met niet verbazen als Oostenrijk eerst op voorsprong komt.quote:
Spanje heeft nog niet kunnen overtuigen ...quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zoals Spanje speelt zou het met niet verbazen als Oostenrijk eerst op voorsprong komt.
Heb echt nog heel weinig gezien,quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zoals Spanje speelt zou het met niet verbazen als Oostenrijk eerst op voorsprong komt.
Precies.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje heeft nog niet kunnen overtuigen ...
Dat zekerquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb echt nog heel weinig gezien,
9-1 klonk wel mooi
Zijn nu bezig.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kijkt met het dorp op grootscherm
Zo is het nou ook weer niet, dat is huilen van verdriet. Ik heb een traantje doordat dat tegeltje zo mooi is vanwege de eenvoud, daar draait het toch om volgens Het Goede Doel.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo is het nou ook weer niet, dat is huilen van verdriet. Ik heb een traantje doordat dat tegeltje zo mooi is vanwege de eenvoud, daar draait het toch om volgens Het Goede Doel.
1ste Halbzeit was goed, maar 2te wenig chancequote:Op donderdag 2 juli 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
Helaas @:mario390 ...
tot over 4 jaar mag ik hopen...
Jullie waren beter dan Nederlandquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
1ste Halbzeit was goed, maar 2te wenig chance
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |