Bellingham wil graag rood?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Engeland begint goed met een achterstand
Nee johquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als die er ook beide uitgaan he
Waarom niet?quote:
Zou zo kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Finale Canada - Kaap Verdië ofzo
Goed plan, maar denk dat de FIFA het daar niet op laat uitlopenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Finale Canada - Kaap Verdië ofzo
Ja, vond het ook wel een penalty.quote:
Hij maakte wel een duikbewegingquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vond het ook wel een penalty.
Een engelsman die duikt?quote:
Ok zwemmen kunnen ze niet...quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een engelsman die duikt?
Zoiets verzin je niet
Jammer iddquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Things are not always as they seem ...........
https://www.youtube.com/shorts/p-HSStRBzx4
Zo? https://www.youtube.com/watch/p-HSStRBzx4quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:00 schreef chufi het volgende:
Trouwens een tip met YT shorts ... verander in de url shorts in watch ! Speel af en je kunt het wel zichtbaar laten zien
Engeland- Brazilië in de kwartfinale zou ik wel leuk vinden.quote:
Nee... eerst op enter drukken en dan kopieer je de link als vanoudsquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo? https://www.youtube.com/watch/p-HSStRBzx4
![]()
Ohquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zoals ik dat altijd al deed dus.
Infantino bepaald ... afwachten dusquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Engeland- Brazilië in de kwartfinale zou ik wel leuk vinden.
Moet Engeland wel eerst voorbij Mexico, in.. Mexico.
Ik doe altijd hetzelfde,quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:00 schreef chufi het volgende:
Trouwens een tip met YT shorts ... verander in de url shorts in watch ! Speel af en je kunt het wel zichtbaar laten zien
Ik vind shorts niks.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe altijd hetzelfde,
meestal werkt het,
soms niet ....
Werkt nooit hier .. jouw shortsquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe altijd hetzelfde,
meestal werkt het,
soms niet ....
Werkte bij mij ook nooit idd.quote:
Dan moet je eens je cookies wissen, heb ik laatst ook gedaan. Ging een hele wereld open.quote:
Deden ze goed.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:25 schreef chufi het volgende:
Ach Belgie ...
Trouwens het is gewoon een jazz nummer
Bekijk deze YouTube-video
Zal dat het zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je eens je cookies wissen, heb ik laatst ook gedaan. Ging een hele wereld open.
Een andere wereldquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je eens je cookies wissen, heb ik laatst ook gedaan. Ging een hele wereld open.
Zo vergeet je ze niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef chufi het volgende:
weer elke keer je wachtwoorden zoeken etc ...
Die platte?quote:
Wondere wereld.quote:
Chriet Titulaer...quote:
Sneller drinken dan, dat deed ik ermeequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Geprobeerd
Ervaring rijker, illusie armer
Nee, viel mee, niet heel bijzonder
Zuipen zal hij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Sneller drinken dan, dat deed ik ermee
Is al opquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Sneller drinken dan, dat deed ik ermee
Verlenging.quote:
Ik heb waterquote:
Niet comazuipen maar colazuipenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:11 schreef drakin het volgende:
@:domnivoor, is dag niet iets voor een tegeltje?
Fijnquote:
Dankjewel nogquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Moonlight is vandaag jarig.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan is ze een actieve user![]()
Gefeliciteerd @:Moonlight
quote:
Wat is daar te volgen dan?quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me niet helpen met videoland abo ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |