Wie was er de afgelopen 15 continu aan de macht?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verrijkertje hoor!
Timmermans, klaver, halsema en kaag zullen trots zijn.
Stukje cultuur.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is allemaal hullie´s schuld en wij zijn vooral heel zielig.
Terwijl deze spelers van het Marokkaanse elftal zich van hun beste kant laten zien:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is allemaal hullie´s schuld en wij zijn vooral heel zielig.
quote:"Een schitterend beeld na afloop van de wedstrijd. Cody Gakpo wordt getrootst door Noussair Mazraoui. De linksbuiten van Oranje zal een achtbaan aan emoties voelen na deze zware dagen. Hij zal de media vandaag niet te woord staan."
Bronquote:Wrang gevoel bij Salah-Eddine: 'Speelde tegen vrienden'
Anass Salah-Edinne verlaat met een wrang gevoel Monterrey. De geboren Amsterdammer is blij dat Marokko door is, maar baalt voor zijn maatjes bij Oranje. "Ik speelde tegen vrienden", zei hij na afloop bij NOS. "Penaltyseries… Je kunt er letterlijk elke dag op trainen, maar wat je hier in het stadion meemaakt, dat is niet na te bootsen. Respect voor de jongens die naar de stip stapten, ook de jongens die misten. Ik ben naar iedereen toegegaan, ook die van het Nederlands elftal. Ik zei tegen ze dat ze er stonden en het durfden en dat ze daar trots op mogen zijn."
En dat heeft te maken met? Iedere poging er wat aan te doen, wordt gefrustreerd. En ga ajb niet zeggen dat vvd tegen migratie is, ze zeggen het, maar hun acties spreken boekdelen met het geheul met d66.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie was er de afgelopen 15 continu aan de macht?
Gelukkig voor jou zijn we aan de winnende hand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:38 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oh? Zijn wij in oorlog met Rusland? Da's nieuw.
Ik vond Marokko als team erg respectvol vandaag. Applaus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Terwijl deze spelers van het Marokkaanse elftal zich van hun beste kant laten zien:
[..]
[ afbeelding ]
En:
[..]
Het kan dus wel. Maar niet met dat tuig wat we hier in Nederland hebben in combinatie met die cucks in de politiek die de politie geen uitgebreider mandaat voor ordehandhaving geeft.
Nou ja, daar is ook een beperkte capaciteit in, maar idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Waarom neemt de politie eigenlijk niet gewoon zoveel mogelijk honden mee? Daar zijn die lui toch ontzettend bang voor?
Eens, wereld van verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vond Marokko als team erg respectvol vandaag. Applaus.
Een verademing ten opzichte van de Afrika cup wat ze daar lieten zien.
Uitermate racistische cultuurrealisten met een verleden waarom heel Zuidoost-Azië ze tot op de dag van vandaag grotendeels haat, de Koreanen hebben al helemaal een bloederige geschiedenis van onderdrukking met Japan. Tot op de dag van vandaag geen excuses voor de bloedbaden en nog allerlei ander onfris gedrag.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:07 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wellicht zijn het vooral cultuurrealisten.
Geen idee, zouden best de uitzonderingen op de regel kunnen zijn.quote:Ook bij Koreanen en Japanners?
Qua wedstrijd kan je niks over zeggen. NL had niks in te brengen zo'n beetje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon wat burgers in geel hesje met hun eigen hond mee laten lopen als ze willen. Die zullen ook graag weer een rustige wijk hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, daar is ook een beperkte capaciteit in, maar idd.
Het zijn sowieso over het algemeen eerst en vooral Nederlanders, die voor het grootste deel hier zijn geboren en getogen. Ze worden in Marokko ook niet gezien als "echte" Marokkanen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik. Maar jij en ik weten niet of die pannenkoeken die herrie trappen 1 of 2 paspoorten hebben. Dus ik gaf alleen aan dat het niet zomaar kan. In het geval van 1 paspoort niet en niet in het geval van 2. Maar kennelijk is dat te onduidelijk geweest gezien de reactie.
Die ene die scoorde zag er ook niet uit als een ' echte Marokkaan', dat was een grote negert met zijn tong eruit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:53 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Het zijn sowieso over het algemeen eerst en vooral Nederlanders, die voor het grootste deel hier zijn geboren en getogen. Ze worden in Marokko ook niet gezien als "echte" Marokkanen.
(Alhoewel de meesten, ondanks de Arabisering, natuurlijk Tamazigh zijn uit de bergen in het noorden. Maar ja, wat is een echte Marokkaan?)
Tokkies in trainingsbroeken met van die standaard trophydogs. Zo'n stafford, pit bull of bull terrier. Petje op en gaan...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon wat burgers in geel hesje met hun eigen hond mee laten lopen als ze willen. Die zullen ook graag weer een rustige wijk hebben.
Komt door die nieuwe bondcoach denk ik. Beetje een raar mannetje om te zien maar lijkt zeer professioneel en correct te zijn en lijkt dat ook over te brengen op zijn team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Komt ook omdat die berbers toen ook al niet lekker lagen bij de andere bevolking en de gemeenschap maar wat blij was dat ze naar europa vertrokken voor 'werk'. Daar was het ook al onaangepast tuig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:53 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Het zijn sowieso over het algemeen eerst en vooral Nederlanders, die voor het grootste deel hier zijn geboren en getogen. Ze worden in Marokko ook niet gezien als "echte" Marokkanen.
(Alhoewel de meesten, ondanks de Arabisering, natuurlijk Tamazigh zijn uit de bergen in het noorden. Maar ja, wat is een echte Marokkaan?)
Geen idee, ik kijk niet naar voetbal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ene die scoorde zag er ook niet uit als een ' echte Marokkaan', dat was een grote negert met zijn tong eruit.
Dit is Nederland, geen Marokko. Nederland speelde tegen Marokko, als je dan stelt Nederlands te zijn, ben je voor Nederland, niet voor Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat boeit het dat ze juichen? Ik snap niet wat daar het probleem aan is.
Zolang ze de stad niet afbreken...
Dit zijn Marokkanen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zijn Nederlanders, of jij het nu leuk vindt of niet.
Ah, hier was het wachten op. De 'Ja, maar autochtonen ...'quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Rellen in de Schilderswijk is, ook als Oranje speelt overigens, een traditie die al minstens een jaar of 40 terug gaat.
Ik neem de VVD ook veel kwalijk, een groot deel van de huidige situatie is aan hun te danken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie was er de afgelopen 15 continu aan de macht?
Om maar aan te geven dat het een mooie traditie is die al ver terug gaat in de Hofstad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, hier was het wachten op. De 'Ja, maar autochtonen ...'
En net zoals laatst ook weer met beelden aankomen zetten van tientallen jaren terug_!
Die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is Nederland, geen Marokko. Nederland speelde tegen Marokko, als je dan stelt Nederlands te zijn, ben je voor Nederland, niet voor Marokko.
Heb ik vaker gezegd hier door de jaren heen. Als het gaat om voetbalrellen zijn die gasten perfect geïntegreerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat het een mooie traditie is die al ver terug gaat in de Hofstad.
Zelfs het janken dat de politie het allemaal heeft uitgelokt nemen ze klaarblijkelijk overquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik vaker gezegd hier door de jaren heen. Als het gaat om voetbalrellen zijn die gasten perfect geïntegreerd.
Die zogenaamde rest van de bevolking zijn volgens mij eerst en vooral gearabiseerde Tamazigh (collaborateurs zeg maar). Wat overigens niet een erg makkelijk proces was, legio opstanden tegen de Arabische bezetters.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komt ook omdat die berbers toen ook al niet lekker lagen bij de andere bevolking en de gemeenschap maar wat blij was dat ze naar europa vertrokken voor 'werk'. Daar was het ook al onaangepast tuig.
Ik kan mij niet voorstellen dat er in het verleden rellen waren door provocateurs die blij waren dat Nederland hadden verloren. De enige reden dat jij dit er weer bij probeert te halen is de relschoppers een hand boven het hoofd te houden, zoals je recent ook al probeerde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat het een mooie traditie is die al ver terug gaat in de Hofstad.
Tja, dat zegt dan ook veel over waar jij nu staat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op.
In de wedstrijd Nederland Japan was ik voor Japan.
We sturen de tietenman en de indiaan alvast vooruitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:11 schreef DrDentz het volgende:
Over 4 jaar is het WK in Marokko, dan breken we daar de hele boel af.
[ afbeelding ]
Misschien kun je eens een dagje op excursie naar het heerlijk blanke Duindorp?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, hier was het wachten op. De 'Ja, maar autochtonen ...'
En net zoals laatst ook weer met beelden aankomen zetten van tientallen jaren terug_!
Die kerel moet gewoon een huis in Urk of Staphorst kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:16 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een dagje op excursie naar het heerlijk blanke Duindorp?
Uiteraard bij voorkeur rond de jaarwisseling.
Waren DrDrentz laatste woorden...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:11 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dat daar geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:11 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die japanners.... Als het aankomt op voetbal ''feestjes vieren'' op straat en anderen tot hinder zijn, die kunnen er ook wat van hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op.
In de wedstrijd Nederland Japan was ik voor Japan.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:37 schreef DrDentz het volgende:
Marokkaanse fan klapt agent
Flinke poffert wel
Aldus de NOS.quote:"We waren gewoon aan het feesten, een beetje uitdagen en toen liep het uit de hand", zegt een jongen. "Ze kwamen gewoon en begonnen gelijk met slaan."
Bizar weer. Gelukkig zijn er medeagenten die snel ingrijpen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:37 schreef DrDentz het volgende:
Flinke poffert wel
Waarschijnlijk is men bij Amnesty al bezig met een rapport 'Racistisch politiegeweld na de WK-wedstrijd Nederland - Marokko'.quote:
Meneer is pro vrijheid van meningsuiting, anti cancelcultuur van woke en tegelijk heeft hij er geen enkel probleem mee om mensen te verplichten voor welk team ze moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is Nederland, geen Marokko. Nederland speelde tegen Marokko, als je dan stelt Nederlands te zijn, ben je voor Nederland, niet voor Marokko.
Nee hoor, mensen mogen natuurlijk kiezen om tegen Nederland te juichen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meneer is pro vrijheid van meningsuiting, anti cancelcultuur van woke en tegelijk heeft hij er geen enkel probleem mee om mensen te verplichten voor welk team ze moeten zijn.
Dat was de vraag niet man.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja, die japanners.... Als het aankomt op voetbal ''feestjes vieren'' op straat en anderen tot hinder zijn, die kunnen er ook wat van hoor!
Het blijft bijzonder dat sommigen willen pretenderen dat dit Nederlanders zijn.quote:"Winnen van Nederland is belangrijker dan het WK winnen", zegt een supporter. "Omdat ze vanaf het begin dachten dat ze het 'eventjes' zouden doen. Maar wij hebben de hele wedstrijd gedomineerd en uiteindelijk hebben we terecht gewonnen."
Bron
Zo kennen we onze Marokkaanse medemensen weerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:37 schreef DrDentz het volgende:
Flinke poffert wel
Die gaat wel een tijdje de bak inquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:37 schreef DrDentz het volgende:
Flinke poffert wel
Ja en die mag je wat mij betreft neerschieten, puur uit zelfverdediging natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:37 schreef DrDentz het volgende:
Flinke poffert wel
Die zou wmb gedeporteerd moeten worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die gaat wel een tijdje de bak in
Maar daar heeft hij wel een punt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.
[..]
Het blijft bijzonder dat sommigen willen pretenderen dat dit Nederlanders zijn.
Dat was mijn punt niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen mogen natuurlijk kiezen om tegen Nederland te juichen.
Het is dan alleen wel de vraag wat je hier doet? Ik vind inderdaad dat het normaal is om voor Nederland te zijn als je hier woont, geboren bent en opgegroeid. Laat staan dat als je dan tóch voor de tegenstander bent dat je niet provocatief nadien gaat uitdagen.
Zou jij het respectvol vinden als nakomelingen van Nederlanders dit elders doen? Ik denk dat we het er dan allemaal over eens zijn dat het verwerpelijk gedrag is. Waarom nu niet?
Het slaan of aanvallen van een politieman in Marokko is een zeer ernstig misdrijf waar zware gevangenisstraffen op staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die zou wmb gedeporteerd moeten worden.
Dubbel paspoort en absurd geweld richting politie -> exit.
Dat mag je niet eerlijk vinden, maar de huidige situatie is ook niet eerlijk, waar we naartoe moeten is iets dat werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |