Niet elke Marokkaan heeft twee paspoorten. Dan nog kan je er niet zomaar eentje afpakken. Dat komt dan goed uit, want het is ook zo geregeld dat het niet zomaar voor komt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand met twee paspoorten wordt niet staatloos als je z'n paspoort afpakt. Overigens ben ik er voorstander van als uiterste middel, niet voor een rolletje drop stelen.
Als iemand alleen een Nederlands paspoort heeft, dan wordt het een lastig verhaal. Dat is dan maar zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet elke Marokkaan heeft twee paspoorten. Dan nog kan je er niet zomaar eentje afpakken. Dat komt dan goed uit, want het is ook zo geregeld dat het niet zomaar voor komt.
Er wonen niet zo gek veel Japanners in Nederland en Japanners in Japan zijn uitermate racistisch.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:37 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je hem nooit hoort van Japanse immigranten, terwijl die toch ook erg herkenbaar zijn als uitheems. Enig idee?
Waar ligt die grens dan? En hoe vaak mag je een rolletje drop stelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand met twee paspoorten wordt niet staatloos als je z'n paspoort afpakt. Overigens ben ik er voorstander van als uiterste middel, niet voor een rolletje drop stelen.
Met de Yakuza wil je geen ruzie hebben..quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:37 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je hem nooit hoort van Japanse immigranten, terwijl die toch ook erg herkenbaar zijn als uitheems. Enig idee?
Nou ja, hij was iig niet in de stad aan het kopschoppen of politie aan het belagenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:39 schreef StaceySinger het volgende:
Vooral die aanvoerder Hakimi geeft het goeie voorbeeld :
De aanvoerder van Marokko zou in februari 2023 in Boulogne-Billancourt, een voorstad van Parijs, een vrouw hebben verkracht. Hakimi zou de vrouw hebben leren kennen via Instagram, waarna hij haar uitnodigde bij hem thuis.
Hakimi heeft altijd beweerd dat hij de vrouw alleen heeft gekust. De vrouw verklaarde dat Hakimi haar zonder toestemming betastte. "Hij gedroeg zich als een beest. Het leek alsof hij wanhopig naar seks verlangde",
Bron
De meesten hebben nog steeds de Marokkaanse nationaliteit, en worden dus niet statenloos.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je kan niet zomaar iemand staatloos maken. Voor feiten zoals diefstal, mishandeling, vernieling volgt normaal een straf zoals een boete, detentie of werkstraf.
Als je iemands paspoort wil afpakken dan komt daar nogal wat bij kijken.
Dat 1 letter zo'n verschil kan maken ;oquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef hoechst het volgende:
Die mensen zijn nog niet lang genoeg geëvalueerd.
Ik vraag me inderdaad af of het in Marokko ook zo'n teringbende wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:46 schreef Mubassie het volgende:
Verdiend gewonnen, goed team.
Maar wat hier weer gaande is is gewoon weer pure provocatie van onze Marokkaanse gemeenschap. Fatsoen is wederom ver te zoeken.
Weinig mensen beseffen dat het stelen van rolletjes drop buiten Europa nauwelijks voorkomt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan? En hoe vaak mag je een rolletje drop stelen?
Daar is best wel een objectieve grens voor te stellen. Bijvoorbeeld vanaf zoveel jaar celstraf o.i.d. Of een totaal periode doorgebracht achter de tralies.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan? En hoe vaak mag je een rolletje drop stelen?
D66 rechters kennende gaan ze hier dus de straffen op aanpassen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is best wel een objectieve grens voor te stellen. Bijvoorbeeld vanaf zoveel jaar celstraf o.i.d. Of een totaal periode doorgebracht achter de tralies.
Nee want daar zitten geen "kanker Hollanders"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af of het in Marokko ook zo'n teringbende wordt.
Dat zal weleens voorkomen, ja. Maar het is nog altijd beter dan helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:55 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
D66 rechters kennende gaan ze hier dus de straffen op aanpassen.
Daar kom je niet weg met een waarschuwing van oom agentquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Daar zijn de meeste Marokkanen normale mensen en de niet-normale Marokkanen worden daar wel wat harder aangepakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Verstandig volk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef Tanatos het volgende:
Japanners in Japan zijn uitermate racistisch.
Ja. Dat weet ik. Maar jij en ik weten niet of die pannenkoeken die herrie trappen 1 of 2 paspoorten hebben. Dus ik gaf alleen aan dat het niet zomaar kan. In het geval van 1 paspoort niet en niet in het geval van 2. Maar kennelijk is dat te onduidelijk geweest gezien de reactie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:45 schreef Tanatos het volgende:
[..]
De meesten hebben nog steeds de Marokkaanse nationaliteit, en worden dus niet statenloos.
Jaaaa het feest is begonnen: zij begonnenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:00 schreef PurifieR het volgende:
Van NOS:
"We waren gewoon aan het feesten, een beetje uitdagen en toen liep het uit de hand", zegt een jongen. "Ze kwamen gewoon en begonnen gelijk met slaan."
Dat eerste zegt alweer genoeg over wat voor primitievelingen het zijn. 'een beetje uitdagen'![]()
En dat tweede, sja, als je geconfronteerd wordt met dat soort agressieve primaten helpt praten sowieso niet. Goed gedaan van de ME.
Wellicht zijn het vooral cultuurrealisten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Er wonen niet zo gek veel Japanners in Nederland en Japanners in Japan zijn uitermate racistisch.
Ook bij Koreanen en Japanners?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Daarnaast gebeurt dit altijd bij voetbal, en echt niet alleen bij Marokkanen.
En het is echt zo makkelijk he.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
De 2 grootste blunders in de vaderlandse geschiedenis.
1. ze hierheen halen
2. zie niet terug turen
Waarom zou je desondanks dat toch niet alles op alles zetten om die fout te herstellen?
Het totale gebrek aan historisch besef ontbreekt weer eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:20 schreef HowardRoark het volgende:
Maar het wordt hier weer eens goed duidelijk hoe de integratie is mislukt.
Precies, waar een wil is, is een weg. En aangezien Nederland op zo ongeveer alle fronten overbelast is, kan Nederland prima zonder 'n paar vliegtuigen relschoppers.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En het is echt zo makkelijk he.
Je mag niemand statenloos maken en dat is op zich goed. Maar schijnbaar krijgen ze vanuit marokko automatisch een paspoort en nationaliteit die ze niet af kunnen staan.
Als je zo'n stuk tuigwezen oppakt voor een openlijke geweldpleging of wat dan ook voor misdaad, pak ze hun NLse status af. Of na 2x. Dan hebben ze maar 1 plek om naar toe te gaan. Of gedragen, of naar marokko.
Jazeker, deze lieden zijn een ware aanwinst. Ze zijn ook zo goed geïntegreerd, het is een compleet succesverhaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:12 schreef DrDentz het volgende:
"Winnen van Nederland is belangrijker dan het WK winnen", zegt een supporter.
Leuk die dankbaarheid naar het land waar je zomaar gebruik kunt maken van alle sociale voorzieningen
Die reflex zie je eigenlijk altijd bij voetbalrellenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Verschillende buurtbewoners zeggen tegen de NOS dat de politie onnodig snel en hard ingreep. Tara (38) woont zes jaar in de Schilderswijk en zegt dat het vaker zo gaat. "Iedereen is blij, iedereen komt naar buiten, er wordt vuurwerk afgeschoten, er hangt een leuke sfeer. En dan komt de politie, met een opjagende houding, die mensen wegstuurt of juist omsingelt."
Het is de schuld van de politie!
Zijn niet eens alleen relschoppers. Parasieten, criminelen, uitvreters, overvallers, dieven, drugsdealers, verkrachters, moordenaars.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies, waar een wil is, is een weg. En aangezien Nederland op zo ongeveer alle fronten overbelast is, kan Nederland prima zonder 'n paar vliegtuigen relschoppers.
Verrijkertje hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:12 schreef DrDentz het volgende:
"Winnen van Nederland is belangrijker dan het WK winnen", zegt een supporter.
Leuk die dankbaarheid naar het land waar je zomaar gebruik kunt maken van alle sociale voorzieningen
Jij lijkt me dan eerste generatie ?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Rellen in de Schilderswijk is, ook als Oranje speelt overigens, een traditie die al minstens een jaar of 40 terug gaat.
Tijdje daarna. De eerste Oranjerellen die ik bewust meemaakte was na Nederland - Rusland gok ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan eerste generatie ?
Rusland is dan ook de vijand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdje daarna. De eerste Oranjerellen die ik bewust meemaakte was na Nederland - Rusland gok ik.
de politie moet nog veel harder optredenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Verschillende buurtbewoners zeggen tegen de NOS dat de politie onnodig snel en hard ingreep. Tara (38) woont zes jaar in de Schilderswijk en zegt dat het vaker zo gaat. "Iedereen is blij, iedereen komt naar buiten, er wordt vuurwerk afgeschoten, er hangt een leuke sfeer. En dan komt de politie, met een opjagende houding, die mensen wegstuurt of juist omsingelt."
Vertel, laat je fantasie hier de vrije loop.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wangedrag tegen handhavers/boa's moedig ik alleen maar aan.
Tegen politie is een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:09 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ][ x ]Is de NOS al begonnen over excessief politiegeweld?
Triest dat het zo voorspelbaar is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Misschien waren ze wel helderziend.quote:
Dubbele nationaliteit + geweld = Nederlandse nationaliteit afpakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kan je terug als je hier bent geboren?
Zijn vaak 3e generatie.
Het is allemaal hullie´s schuld en wij zijn vooral heel zielig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[..]
Triest dat het zo voorspelbaar is.
Gaaf land.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:27 schreef Solispolar het volgende:
Zullen de lieden met de groene en paarse haren nu ook het fatsoen hebben om zich uit te spreken tegen deze (grote) groep kansparels?
Je zag het al op het veld bij de Marokkanen trouwens hé. Na die laatste penalty was er eigenlijk geen intrinsieke vreugde, maar vooral provocatie richting het aanwezige Nederlandse publiek. Hoe laag ben je dan zeg? Spugen in de handen die je gevoed hebben.. maar wel na 3 minuten provoceren netjes met zijn allen op de knietjes richting Mekka.
Schijnheilig. Bah.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zit overigens te wachten op gasten als lord_futanari en kareldestoutr. Die hebben altijd een 'pittige' mening over geweld naar de politie....
Normaal als de kippen er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |