NEequote:
Driemaal scheepsrechtquote:
OKe dan zeg ik ook niet waar ik mee zit nanananaaaaaaquote:
Ik vind het helemaal primaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OKe dan zeg ik ook niet waar ik mee zit nanananaaaaaa
Ik ookquote:
Vrijdag vliegen we naar Schiphol, zondag verder naar St. Maarten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Nog twee dagen en je gaat lekker op vakantieeeee of heb je vakantie, weet niet of je gelijk weggaat
en daar de overvliegende vliegtuigen aanraken terwijl je op het strand ligtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrijdag vliegen we naar Schiphol, zondag verder naar St. Maarten.
Een van de dagen is inderdaad het idee om naar dat strand te gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en daar de overvliegende vliegtuigen aanraken terwijl je op het strand ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:57 schreef Fogel het volgende:
OK, ik ben projectleider van een project, ik zeur dat mijn projectmedewerkers hun uren moeten schrijven... het is nu bijna tijd voor het kwartaalrapport wat verder gestuurd moet worden enzo.
Raad eens wie er dit kwartaal nog helemaal geen uren heeft geschreven?Leading by example he, man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:57 schreef Fogel het volgende:
OK, ik ben projectleider van een project, ik zeur dat mijn projectmedewerkers hun uren moeten schrijven... het is nu bijna tijd voor het kwartaalrapport wat verder gestuurd moet worden enzo.
Raad eens wie er dit kwartaal nog helemaal geen uren heeft geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
In het algemeen: dat zouden managers meer mogen tonen ja. Maar vaak is het "Do as I say, not as I do".quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leading by example he, man man man
Toch even: het op voorraad hebben is niet automatisch gelijk aan het mogen verstrekken aan klanten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:18 schreef DJMO het volgende:
De huisarts assistente belde me terug om me er over te informeren. Dus ik belde op hoge poten m'n eigen apotheek, waar ik dus een beter antwoord kreeg dan hij aan de assistente had gegeven.
Vervolgens dus de apotheek in zaandam gebeld, die dat middel wel gewoon op voorraad heeft liggen. Bel ik de assistente terug met het hele verhaal en de melding dat ik bij de apotheek ook gewoon de spoedlijn had gekozen omdat ze de gewone lijn niet opnamen, kreeg ik een lachende oh oh Monique je bent er toch ook eentje hoor
Zolang ik een Nederlands recept heb wel ja. De assistente is er nu mee bezig en was blij dat ik zoveel informatie zelf al had uitgezocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch even: het op voorraad hebben is niet automatisch gelijk aan het mogen verstrekken aan klanten.
Weet je zeker dat je dat middel echt zelf mag ophalen bij die apotheek in Zaandam? Effe een dubbelcheck?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leading by example he, man man man
quote:
Ze kunnen mijn uren niet zien. Ik heb hun uren dit kwartaal ook nog niet bekeken, doe ik morgen wel. Zou zomaar kunnen dat nog niemand uren heeft geschreven. Want het is gewoon kutwerk en we doen liever echt werk ipv KPI pleasers boven ons rukvoer te geven enzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het algemeen: dat zouden managers meer mogen tonen ja. Maar vaak is het "Do as I say, not as I do".
Dit is even generiek hè, ik bedoel Fogel niet.
When I’m retired I will tell my grandchildren about the legendary days when I delivered projects on time, within budget, which maximized stakeholder value.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze kunnen mijn uren niet zien. Ik heb hun uren dit kwartaal ook nog niet bekeken, doe ik morgen wel. Zou zomaar kunnen dat nog niemand uren heeft geschreven. Want het is gewoon kutwerk en we doen liever echt werk ipv KPI pleasers boven ons rukvoer te geven enzo.
Die KPI fappers zeggen dat misschien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
When I’m retired I will tell my grandchildren about the legendary days when I delivered projects on time, within budget, which maximized stakeholder value.
Nee, is kut, want normaal doen we daar ook niet aanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het alleen urenregistratie is valt het nog wel mee, maar er horen denk ik ook van die voortgangsrapportages bij?
Met een executive summary voorin met smilies om de voortgang van het project te duiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |