Neinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga samen met jou juichen voor Oostenrijk
Oekraïne?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat niemand het nog geraden heeft post ik het nogmaals
Macaroni.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:31 schreef DJMO het volgende:
Iemand een idee voor iets te eten dat snel. Klaar is, en ook koud nog te eten is?
Kan, maar dan maak ik er wel een ovenschotel met ham en kaas van denk ik. Ipv met saus. Krokante kaaslaagquote:
En iets apart houden voor een koude schotel een idee ?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan, maar dan maak ik er wel een ovenschotel met ham en kaas van denk ik. Ipv met saus. Krokante kaaslaag
Rob is pas om half act klaar. Als ik nu boodschappen doe, naar huis ga en de schotel voorbereid, kan hij hem in de oven zetten. Dan heeft hij morgen het restant voor de lunch.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En iets apart houden voor een koude schotel een idee ?
Is @Rob ook al een halve act tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob is pas om half act klaar. Als ik nu boodschappen doe, naar huis ga en de schotel voorbereid, kan hij hem in de oven zetten. Dan heeft hij morgen het restant voor de lunch.
Ja ik bedoelde röntgenfoto van m'n ribben iddquote:
Dat is beter dan mijn to do list in elk gevalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Doet me er wel aan denken dat ik nog röntgenfilm voor m'n camera heb die ik eens moet proberen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik doe helemaal niemand. Dat is nog makkelijker.
Laat ons eens niet langer in spanning dan en vertel het gewoon.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is @:rob ook al een halve act tegenwoordig
China, vanwege alle high tech die het levertquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ons eens niet langer in spanning dan en vertel het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |