En Japan niet?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld en ik heb geen zin in verlenging
Brazilië kan mij heel blij maken
Alles was daar duur, een fles spa blauw voor een tientje.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is wel prijzig ja. Ik ken goedkopere plaatsen.
Hoe spreek je Yerseke uit?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wist je dat dat Ierse mosselen zijn die in Yerseke verwaterd worden?
Is wel prijzig ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles was daar duur, een fles spa blauw voor een tientje.
Kan mij dat nou verrottenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wist je dat dat Ierse mosselen zijn die in Yerseke verwaterd worden?
We hebben hier een rekenwonderquote:
Ierseke.quote:
Dit zei de Belgische commentatorquote:
Zeeuwse mosselen schijnen trouwens gelukszoekers uit de waddenzee te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten
Ze waren wel lekker
Ai ......quote:Op maandag 29 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische commentator gebruikt de term Atoomschot zu ik toch niet doen Met Hiroshima in gedachten
Deed wonderen voor de ontwikkeling van Japan.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische commentator gebruikt de term Atoomschot zu ik toch niet doen Met Hiroshima in gedachten
Japanse verassinsaanval ook?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |