Dat is toch ook vet irritant, ik denk dat de Roma manier het beste is. Dit is van jou en zoek het maar uit.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Zweef wil Alles Kaalvreten Gate .. hij voelt zich wat zwakjes![]()
[ afbeelding ]
Ze zei terecht als Zeef nog één keer over eten gaat zeiken deelt ze alles in 4 porties en zoekt 'ie het maar uitquote:Op maandag 29 juni 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook vet irritant, ik denk dat de Roma manier het beste is. Dit is van jou en zoek het maar uit.
Ik blijf het wel grappig vinden, die pannenkoek stemt gewoon op Romaquote:Op maandag 29 juni 2026 21:28 schreef Cirilico het volgende:
Sayf met zijn tokkelvingers bakt er weer eens niks van.![]()
En ik begin inmiddels bijna te denken dat er medisch iets aan hem mankeert.
Ja schitterend! Net als toen ie die tekst op het grote scherm zag staan, droog stond te kijken en gewoon weer verder ging met wat ie aan het doen was zonder ook maar iets te zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf het wel grappig vinden, die pannenkoek stemt gewoon op Roma
Ik dacht toen eerst van hij gaat naar de kamer en verteld het zijn bondje maar hij begon compleet ergens anders overquote:Op maandag 29 juni 2026 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja schitterend! Net als toen ie die tekst op het grote scherm zag staan, droog stond te kijken en gewoon weer verder ging met wat ie aan het doen was zonder ook maar iets te zeggen.
Totaal op een andere planeet, kan er wel om lachen ja
Maar Roma was zelf ook zo tijdens haar vorige deelname. Ze bleef vreten en ze deed aanvankelijk ook moeilijk qua dieet want ze "lustte" niks.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook vet irritant, ik denk dat de Roma manier het beste is. Dit is van jou en zoek het maar uit.
Oh ja dat is waar, Daahhhhhh lussssss ik nieeeeeeeeeeeeee, nog niet gehoord nuquote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar Roma was zelf ook zo tijdens haar vorige deelname. Ze bleef vreten en ze deed aanvankelijk ook moeilijk qua dieet want ze "lustte" niks.
Ik bedenk nu dat Sayf alles van nature doet wat Roma zelf graag gespeeld zou doen. Daarom moet ze hem niet. Ze kan De Grote Mevrouw Stemband Show [Deel II] niet opvoeren.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf het wel grappig vinden, die pannenkoek stemt gewoon op Roma
Ik hoop gewoon dat hij met die ton naar buiten loopt, omdat hij totaal onbewust op verkeerde knopjes drukt in een spel die de juiste blijken te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik bedenk nu dat Sayf alles van nature doet wat Roma zelf graag gespeeld zou doen. Daarom moet ze hem niet. Ze kan De Grote Mevrouw Stemband Show [deel II] niet opvoeren.
Saif is zeker niet dom, volgens mij piepeld hij die hele tering bende daar, en loopt lachend de tent uit. (met en goed gevulde maag)quote:Op maandag 29 juni 2026 22:45 schreef freaky40 het volgende:
Gaat niet gebeuren. Daar is hij te dom voor en zit op de grote woke planeet maar niet in de loods in Lelystad.
Oh jawel hoor, die gozer zweeft er op los en zal in zijn vrije tijd best eens op een snelwegje geplakt hebben gezeten, samen met wat andere idiootjes.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Saif is zeker niet dom, volgens mij piepeld hij die hele tering bende daar, en loopt lachend de tent uit. (met en goed gevulde maag)
En je stopwoordje woke slaat in dit geval nergens op.
Nee joh, op de snelweg is niks te eten, die blijft lekker thuis bij zijn moeder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, die gozer zweeft er op los en zal in zijn vrije tijd best eens op een snelwegje geplakt hebben gezeten, samen met wat andere idiootjes.
quote:Op maandag 29 juni 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
Sayf is gewoon de mannelijke Bondgenoten variant van EJVJL-Mirthe.
Dat was ook zo'n druif met dit soort dingen
Duidelijke matchfixing tijdens het auto-voetbal met zijn ''ik zit vast!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, op de snelweg is niks te eten, die blijft lekker thuis bij zijn moeder.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:43 schreef dbgfan het volgende:
Ricky is een agressief ventje dat niet tegen tegenspraak kan. Anouk bleef heel rustig in haar reacties. Ricky flipt helemaal de pan uit en liep zelfs te schreeuwen "IK HOOP DAT JE LAATSTE WORDT".
100% teamAnouk in deze !!
Virtueel wel. +1quote:Op maandag 29 juni 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
we staan nu wel geen eerste meer
ja ja miss Juffrouw
Denk dat het vooral verveling is, daar. Sommige mensen gaan dan, om maar wat te doen te hebben, van alles eten. En dat wordt een gewenning. Verwacht niet dat het medisch is.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:28 schreef Cirilico het volgende:
Sayf met zijn tokkelvingers bakt er weer eens niks van.![]()
En ik begin inmiddels bijna te denken dat er medisch iets aan hem mankeert.
Dit klinkt 'dringender'. Ik heb honger is wat abstract. Mijn lichaam heeft behoefte aan voedingsstoffen klinkt meteen als noodzaak. Gevolgd door: "ik voel me wat zwakjes". Oh god, geef die man eten, straks valt hij nog flauw!quote:Op maandag 29 juni 2026 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
"Ik voel dat mijn lichaam vandaag wat meer behoefte heeft aan voedingstoffen" zeg gewoon dat je honger hebt man!
Verder #teamsayf
Precies wat ik ook zei. Dat is dus duidelijk ook waar Diederik op hint, maar Anouk schijnt dat niet te snappen of zo.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat nachtelijke gesprekje tussen Anouk en Diederik was wel vermakelijk
Diederik die er op los stookt en manipuleert over een van de tweeling, Anouk meteen getriggerd op haar afgeven.
Diederik die het gevoel heeft dat Anouk in het echte leven een beetje jaloers is
en dan met de opmerking komt over principes die hij heeft in een relatie
zoals o.a respectloos doen met een boy waar hij zich niet chill bij voelt, en waar hij het gevoel bij heeft dat daar meer achter zit![]()
Precies het gedrag wat Anouk aan haar vriend laat zien
Nou, ik niet. Dat schreeuwen is niet nodig, maar dat zal de warmte zijn. Maar Ricky heeft wel gelijk. Do had wel gezegd dat "Zij toch ook bezoek kreeg!" En nu beweren dat ze het woordje 'bezoek' niet heeft gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:43 schreef dbgfan het volgende:
Ricky is een agressief ventje dat niet tegen tegenspraak kan. Anouk bleef heel rustig in haar reacties. Ricky flipt helemaal de pan uit en liep zelfs te schreeuwen "IK HOOP DAT JE LAATSTE WORDT".
100% teamAnouk in deze !!
Juist, en dat na haar felle reactie op Frank.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:27 schreef spapaars het volgende:
Bondgenoten-dame verbijstert op tv: ‘Hoezo fan van Lil Kleine?!’
https://www.mediacourant.(...)-fan-van-lil-kleine/
Persoonlijk zou ik zo'n wollig verhaal juist minder serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:22 schreef Gia het volgende:
Dit klinkt 'dringender'. Ik heb honger is wat abstract. Mijn lichaam heeft behoefte aan voedingsstoffen klinkt meteen als noodzaak. Gevolgd door: "ik voel me wat zwakjes". Oh god, geef die man eten, straks valt hij nog flauw!
Ze zou een moord doen voor meer platform, ze is zelf nix, wordt waarschijnlijk ook nix en dan heb je vrienden nodig in de "scene"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:27 schreef spapaars het volgende:
Bondgenoten-dame verbijstert op tv: ‘Hoezo fan van Lil Kleine?!’
https://www.mediacourant.(...)-fan-van-lil-kleine/
Vermoed dat hij denkt dat het dan dringender klinkt. Hij heeft niet zomaar honger, maar zijn lichaam heeft het ook echt nodig!!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zo'n wollig verhaal juist minder serieus nemen.
Herman Finkers zou zeggen: "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig"
Hij moet een keer in de leer bij Sayf. Daar komt niemand onder zijn huid.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:31 schreef LionHeart het volgende:
Schreeuwen is wel een teken van onmacht. Het is de Tokkie in Ricky.
Wil niet zeggen dat hij geen gelijk had, maar hij heeft niet de tools om het te verwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
Dat het na het WK (20 juli) elke werkdag van 20:00-21:20 zou zijn wisten we.
Maar dit blijft zo in augustus. Geen zaterdagafleveringen meer dus...De Hanslers is een nieuwe serie, oh nee nog niet dus. Komt er wel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sayf is gewoon een scammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:59 schreef Chea49 het volgende:
Alleen al dat gemene lachje als ze iemand op de kast heeft gejaagd zegt veel over het karakter van Anouk. Ze is alleen minder stoer als ze zgn. grapjes plaatst naar Diederick. Ze trapt volledig in zijn nonsens verhaaltjes, wat dat betreft passen die 2 prima bij elkaar.Dat bleek maar weer eens toen ze als team de vragen moesten beantwoorden, wat slecht zeg!
![]()
Goed dat de familie van Mila haar even laat weten het wat rustiger aan te doen en niet zo te roddelen.![]()
Dominique weer liegen als de beste.![]()
En Sayf met zijn lenige vingertjes en knorrende maagje tegen de muur aanbotsen zodat de tegenpartij een doelpunt kan scoren. Waar blijft al die kennis over van alles en nog wat die hij beweert te hebben?![]()
Ik kan eigenlijk op dit moment geen normaal gezond mens vinden in deze groep.
Een kast homo denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:35 schreef ThijsTH het volgende:
Is die Milan trouwens homo? Ik ging er eerst blind van uit van niet maar de manier hoe die praat doet me toch langzaam denken van wel?
En die manier hoe hij vorige week brak toen hij een discussie met Valentijne had, vond ik ook wel ERG gevoelig. Deed me beetje denken aan die Vincent uit cyclus 2.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |