Jij vindt zeker dat ze allemaal op elkaar lijken, stukje VDVaart.quote:
Je kan geen GIFje previewen op dit verouderde forumquote:Op maandag 29 juni 2026 19:27 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 95% gewijzigd door DrDentz op 29-06-2026 19:26 ]
Ik had Brazilie voor het toernooi als FLOP maar was te laf om hier Japan te spelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik zal trouwens nog even mijn voorspelling opzoeken.
Mochten jullie ook best om vragen als ik dat vergeet hoor. Snap best dat het frustrerend is dat je nu zit te wachten.
Ik zat ook te twijfelen voor deze wedstrijd maar ik vond Japan ook niet echt best tegen onsquote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had Brazilie voor het toernooi als FLOP maar was te laf om hier Japan te spelen.
Ik zou t al knap vinden als er 1 doorgaatquote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
Zou toch leuk zijn als er drie landen uit poule F doorgaan naar de achtste finales!
Dat wordt lastig voor Zwedenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
Zou toch leuk zijn als er drie landen uit poule F doorgaan naar de achtste finales!
Zweden - Frankrijk is de matchup met het grootste verschil in kansen wmb.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
Argentinië - Kaapverdië wat mij betreft.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweden - Frankrijk is de matchup met het grootste verschil in kansen wmb.
Doe nou nietquote:Op maandag 29 juni 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij dalijk ook als je niet uitkijkt.
Goed om je heen blijven kijken ventjeeeee
altijd al geweest.quote:
Family Guyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |