Dit. Bij DPD is het vaak erg lang niet zichtbaar/vindbaar.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:25 schreef KrekelJapie het volgende:
Volgens mij is het dag later meestal wel zichtbaar bij DPD
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Bij DPD is het vaak erg lang niet zichtbaar/vindbaar.
Bestelling 25 juni.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:25 schreef KrekelJapie het volgende:
Volgens mij is het dag later meestal wel zichtbaar bij DPD
Decathlonquote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Met wie heb je geprobeerd contact te krijgen, Decathlon of DPD?
Heb je ook geprobeerd zelf het nummer in te vullen bij DPD? Soms kloppen die linkjes niet.quote:
Dan vraagt ie om een 5 cijferig "PostLeitzahl" en de Nl postcode pikt ie nier.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook geprobeerd zelf het nummer in te vullen bij DPD? Soms kloppen die linkjes niet.
Maar wanneer is het verzonden? Besteldatum doet er niet toe bij DPD.quote:
Duitsers. Eerst nemen ze je fiets af en daarna houden ze de banden....quote:Op maandag 29 juni 2026 19:15 schreef blomke het volgende:
Voor mijn geliefde sport (racefietsen) heb ik nieuwe banden bij Decathlon besteld. Gaat naar Duitsland en ik krijg van Decathlon Nl: uw bestelling is verzonden, via Duitse DPD. Via een link kom ik bij DPD Duitsland uit, en je raadt het al: "uw bestelling/nr. kennen we niet, heeft u het wel goed ingevuld"?
Kan bellen (kom ik in een wachtrij van > 30 minuten), mailen, Appen, geen enkele feedback.
Wie heeft ook zulke k-ervaringen met Decathlon en hoe kunnen we dat bedrijf tot levering dwingen?
Dit en DPD pakket weigeren/niet afhalen bij pakketpunt, gaat ie vanzelf retour.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou nu bij mantel bestellen heb je ze morgen binnen.
Dit inderdaad (net als bij Vinted)quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook geprobeerd zelf het nummer in te vullen bij DPD? Soms kloppen die linkjes niet.
Dat is nou het hele eiereneten: bij DPD kennen ze het nr./pakket niet. IS dus geen verzending.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wanneer is het verzonden? Besteldatum doet er niet toe bij DPD.
En gebruik je de duitse of internationale site om het pakket op te zoeken? Je kunt hier eens proberen, misschien heb je dan de duitse PLZ vraag niet: https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/
Waarom volg je niet post #15quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is nou het hele eiereneten: bij DPD kennen ze het nr./pakket niet. IS dus geen verzending.
Dan moet ie eerst verzonden worden/zijn.quote:
Nee nu nieuwe bestellen bij Mantel dan heb je die morgen binnen, neem aan dat je het spul snel wil hebben en het daarom te doen is?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:51 schreef blomke het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst verzonden worden/zijn.
Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nu nieuwe bestellen bij Mantel dan heb je die morgen binnen, neem aan dat je het spul snel wil hebben en het daarom te doen is?
Van dat andere krijg je dan een credit.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
neem aan dat je het spul snel wil hebben en het daarom te doen is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |