abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221186532
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar draai het nu even om. Een minderheid mannen die ergens rondloopt waar voornamelijk vrouwen werken.
Ik durf er 1000 euro op in te zetten dat deze mannen het echt niet leuk vonden om als verpleegster of verzorgster te worden benoemd.
Ik durf te wedden dat hetzelfde geld voor de meeste vrouwen in dat beroep. VerpleegKUNDIGE. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
pi_221186561
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik durf te wedden dat hetzelfde geld voor de meeste vrouwen in dat beroep. VerpleegKUNDIGE. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Welke vraag?
pi_221186566
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Klemgezet, want een verpleegkundige is zowel man als vrouw. Hiddendoe, man, je zoekt de verkeerde spijkers op laag water.. :D
pi_221186579
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klemgezet, want een verpleegkundige is zowel man als vrouw. Hiddendoe, man, je zoekt de verkeerde spijkers op laag water.. :D
Ja echt? Doe ik dat? Of doen jullie dat?
pi_221186588
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja echt? Doe ik dat? Of doen jullie dat?
Oh, geen idee, het kan zijn dat de hele wereld gek is behalve jij natuurlijk. Ik snap het doordraven niet van je.
pi_221186653
Je bent een man en je solliciteert op een functie als secretaresse.
Je bent een vrouw en je solliciteert op een functie als secretaris.

De mannelijke vorm is altijd dominant en daar kun je dus ook meer geld mee verdienen.
Het mannelijke idee van vroeger en nu ook is vaak dat vrouwen slechts gaan werken uit verveling.
Om deze reden hoeven de mannen zich niet zo druk te maken over die malle vrouwtjes.
'De arme schatten. De vrouwtjes vervelen zich.'
'Laat ze gewoon hun ding doen. Dan komen ze er van zelf wel achter dat werk niet echt leuk is.'

En dan worden de mannen geconfronteerd met het werk wat vrouwen verzetten. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Een weekje ruilen en de mannen buigen hun hoofden in diepe schaamte.
pi_221186658
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, geen idee, het kan zijn dat de hele wereld gek is behalve jij natuurlijk. Ik snap het doordraven niet van je.
Ik draaf niet door. Jij bent bekrompen of kortzichtig.
pi_221186659
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Welke vraag?
Of je het 20 jaar geleden ook al een probleem vond of dat iemand zijn best moest doen om je erop te wijzen.
pi_221186671
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ojee, nu ja, ik begrijp bekrompen en kortzichtige mensen, dat beken ik wel.
pi_221186690
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Gedrag dat bij bekrompen mensen past is wat mij betreft mensen in de zeik zetten, omdat ze een stukje algemene kennis hebben die jezelf niet bezit. Heb je dat zelf gedaan in dit topic denk je?
pi_221186700
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Of je het 20 jaar geleden ook al een probleem vond of dat iemand zijn best moest doen om je erop te wijzen.
Ik vond het geen probleem, het WAS een probleem.
En ik heb het dus nu over de jaren 50/60 van de twintigste eeuw.
Niet over het jaar 2006.

Vrouwen hebben eeuwenlang gedaan wat de maatschappij van hun eiste. En ze deden dit.
Zonder dank. Maar wel met heel veel stank.

Want wat een vrouw ook doet, het is nooit goed genoeg in de ogen van sommige mannen.
pi_221186711
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gedrag dat bij bekrompen mensen past is wat mij betreft mensen in de zeik zetten, omdat ze een stukje algemene kennis hebben die jezelf niet bezit. Heb je dat zelf gedaan in dit topic denk je?
Welk stukje kennis?
pi_221186727
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik vond het geen probleem, het WAS een probleem.
En ik heb het dus nu over de jaren 50/60 van de twintigste eeuw.
Niet over het jaar 2006.

Vrouwen hebben eeuwenlang gedaan wat de maatschappij van hun eiste. En ze deden dit.
Zonder dank. Maar wel met heel veel stank.

Want wat een vrouw ook doet, het is nooit goed genoeg in de ogen van sommige mannen.
Ik geloof je niet als je zegt dat iemand in de jaren 50 van jou eiste dat je bemand moest zeggen ipv bemenst.
pi_221186729
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Welk stukje kennis?
In dit geval cultuur bepalende films.
pi_221186742
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ojee, nu ja, ik begrijp bekrompen en kortzichtige mensen, dat beken ik wel.
Ja echt? Dus je gaat nu op je knieën de keukenvloer schrobben en daarna de was doen en tussendoor je huis schoonmaken, je kinderen voeden en opvoeden. Dat laatste ging dan vaak gepaard met bedreigingen.
'Wacht maar tot vader thuis is...'

Vrouwen werden toen totaal niet serieus genomen.
En nog steeds niet, blijkt wel...
  maandag 29 juni 2026 @ 21:49:27 #116
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221186758
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Mijn conclusie: Mannen vinden alles prima zolang hun mannelijkheid maar niet in het geding komt.
Hoe onmannelijk ben je dan?
maak me geen fuck uit of ik mannelijk overkom of niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221186764
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja echt? Dus je gaat nu op je knieën de keukenvloer schrobben en daarna de was doen en tussendoor je huis schoonmaken, je kinderen voeden en opvoeden. Dat laatste ging dan vaak gepaard met bedreigingen.
'Wacht maar tot vader thuis is...'

Vrouwen werden toen totaal niet serieus genomen.
En nog steeds niet, blijkt wel...
Mensje toch, je draaft alweer door, ik zeg dat ik bekrompen en kortzichtige mensen begrijp, dat is wat anders dan het met ze eens zijn, vanuit hun bekrompen gedachtes snap ik de handelingen of is dat weer te moeilijk voor jou?
pi_221186765
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik weet hoe een oorlog werkt. In theorie dan. Net als jij. Want jij hebt, net zomin als ik een oorlog aan den lijve ondervonden.
Wij weten niks van de wanhoop, de honger, de angst die een oorlog op jouw gebied veroorzaakt.
Maar daar gaat het topic niet over.
Die gaat over onbemenste miltaire middelen.

Hoe meer je gaat vechten met onbemenste militaire middelen hoe meer een bevolking zal lijden is mijn punt.
In eerdere tijden gingen soldaten het gevecht aan zodat de achterban hopenlijk thuis de wapenproductie en gezin kon onderhouden.

Hoe meer je gaat naar drones en robots hoe meer het slagveld zich zal afspelen op stedelijk gebied en burgers.
Vakman pur sang
pi_221186766
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In dit geval cultuur bepalende films.
Zo zwak. Welke films bepalen een cultuur?
Assepoes?
Sneeuwwitje?
One flew over the cuckoo's nest?

Kortom, je lult uit je nek.
pi_221186790
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Assepoes?
Sneeuwwitje?

Je had op zijn minst die quote kunnen googlen ipv weg te zetten als flauwekul, jij laat nu juist zien dat je bekrompen bent.
pi_221186792
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar daar gaat het topic niet over.
Die gaat over onbemenste miltaire middelen.

Hoe meer je gaat vechten met onbemenste militaire middelen hoe meer een bevolking zal lijden is mijn punt.
In eerdere tijden gingen soldaten het gevecht aan zodat de achterban hopenlijk thuis de wapenproductie en gezin kon onderhouden.

Hoe meer je gaat naar drones en robots hoe meer het slagveld zich zal afspelen op stedelijk gebied en burgers.
Ja, je hebt gelijk. Oorlogen worden niet meer door mensen uitgevochten maar door machines.

Vind je mij een raar mens als ik zeg dat ik dit helemaal niks vind?
pi_221186800
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Assepoes?
Sneeuwwitje?

Films zoals Terminator die een nieuw concept populair maken. In dit geval de gevaren van AI en dan dubbel zo in een defensie context. One flew over the cuckoo's nest heeft bijvoorbeeld iets vergelijkbaars gedaan voor de psychiatrische zorg.
pi_221186803
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, je hebt gelijk. Oorlogen worden niet meer door mensen uitgevochten maar door machines.

Vind je mij een raar mens als ik zeg dat ik dit helemaal niks vind?
En uiteindelijk wordt de mens verslagen door zijn eigen uitvinding.
pi_221186806
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Films zoals Terminator die een nieuw concept populair maken. In dit geval de gevaren van AI en dan dubbel zo in een defensie context. One flew over the cuckoo's nest heeft bijvoorbeeld iets vergelijkbaars gedaan voor de psychiatrische zorg.
Komt niet over bij de bekrompen man. :D
pi_221186817
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je had op zijn minst die quote kunnen googlen ipv weg te zetten als flauwekul, jij laat nu juist zien dat je bekrompen bent.
Hier ligt dus een mooie taak voor jou om mijn fouten te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')