Volgens mij liepen de onderzoeken toen nog.quote:
Ik vind het echt erg voor haarquote:Op maandag 29 juni 2026 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij liepen de onderzoeken toen nog.
Je bedoelt toch de therapie versie?quote:Op maandag 29 juni 2026 13:34 schreef Lenny77 het volgende:
Ik moet nog wennen aan het nieuwe seizoen.. dat zijn nogal wat euh aparte mensen bij elkaar![]()
'Gedwongen' besnijdenis, dronken zoenproblemen, vieze oude man, weer klassieke -ik ben de man in huis- problemen,...
Nee, er is ook een nieuwe 90 Days lichting: seizoen 12 inmiddels. Zal het in de OP zetten.quote:
Ah helder! Je hebt verschillende versies lopenquote:Op maandag 29 juni 2026 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, er is ook een nieuwe 90 Days lichting: seizoen 12 inmiddels. Zal het in de OP zetten.
Oei ja sorry, ze lopen hier tegelijk. Dus the last resort seizoen 3 en dan de nieuwe 90 days.quote:
Hier ookquote:Op maandag 29 juni 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oei ja sorry, ze lopen hier tegelijk. Dus the last resort seizoen 3 en dan de nieuwe 90 days.
Ik kijk eigenlijk allesquote:Op maandag 29 juni 2026 15:52 schreef Lenny77 het volgende:
Waar zitten jullie dan? Want ik ga niets schrijven dan he. Wil niets spoileren
Toch anders.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alles![]()
Ook alle Spin- offs van 90 days![]()
Hier is The last resort vorige week (of een week oid daarvoor) van start gegaan en elke dinsdag te zien
Dan moeten we even synchroniserenquote:Op maandag 29 juni 2026 16:00 schreef Ole het volgende:
Samen kijken altijd leuk! Ik ga even kijken of ik via stream kan kijken
Maar je hebt zoveel versies dat het ook op een andere dag kan zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 16:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Toch anders.
Ja je hebt die pillow talks en de tell alls ook nog.
Oh kak helemaal gemist. Elke x als ik keek voor een nieuw seizoen dan waren het herhalingen. Welke episode zit 12 nu dan?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, er is ook een nieuwe 90 Days lichting: seizoen 12 inmiddels. Zal het in de OP zetten.
Hier is deel 2 net geweestquote:Op maandag 29 juni 2026 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh kak helemaal gemist. Elke x als ik keek voor een nieuw seizoen dan waren het herhalingen. Welke episode zit 12 nu dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |